Als je naar de site kijkt zie je dat de belangrijkste zaken bovenaanstaan, met name voor nieuwe users. De reclame van feesten en radioshows (meestal het bekendst) geven direct toegang tot de sets, waardoor de mensen eenvoudig vinden waar ze naar zoeken. Hoe verder je naar beneden scrollt, hoe meer er voor de die-hard users te vinden is. In principe een goed systeem dus. Verder ook de ingeklapte shout; voor niet users zal dit voor weinig afleiding zorgen en de wel-users kunnen met 1 klik de shout toch wel redelijk bedienen.
Verder is het ook goed dat zaken als de quote- of download knop nu een stuk duidelijker zijn, zowel voor users als niet-users.
Wat ik persoonlijk erg praktisch vind is het feit dat je nu in het forum een bericht kan typen, maar ook ondertussen nog even in de shout kunt kijken.
Wel zijn er nog een aantal 'onbekende' zaken, zoals het 'verlopen' van je inlog periode. Wat is hiervan het doel / nut?
Ook vraag ik me af of het zoeksysteem niet verder verbeterd kan worden. Het is erg praktisch dat de zoekwoorden nu gemarkeerd worden, maar nog steeds wordt een set met de zoekterm 'DefQon' gewoon onvindbaar. Wanneer ik 'Titan' en 'Defqon' in een zoekopdracht gebruik, moet ik tot halverwege scrollen voordat ik de set gevonden heb, terwijl dat de enige set is waarin beide zoekwoorden voorkomen. Ik ben zelf niet zo thuis in zoeksystemen, maar misschien kun je hier nog eens overnadenken.
Hoe dan ook, volgens mij zit het design-technisch wel snor.