Shoutbox: [15:59] Maximumraver: Me?  :p or Danny?  :p

General discussion / Wie is de beste MC?

djecstasy -
DV8 gooo:)
Sudeko -
Marmolada
Da Syndrome  :thumbsup2:
MartijnMIC -
Ruffian, Villian en zeker Da Syndrome zijn stuk voor stuk top MC's, heb toch maar op Da Syndrome gestemd, die gast is gewoon gruwelijk, hoe hard hij ook ging @ Thunderdome 2008 in Utrecht op het podium was geweldig!
dennisz -
On 09-01-2009 20:35:45, MartijnMIC wrote:

Ruffian, Villian en zeker Da Syndrome zijn stuk voor stuk top MC's, heb toch maar op Da Syndrome gestemd, die gast is gewoon gruwelijk, hoe hard hij ook ging @ Thunderdome 2008 in Utrecht op het podium was geweldig!

Ruffian is inderdaad top
Sage -
The ultimate MC  :D
Odyssee -
Bron: Q-dance.nl Magazine Backstage

Beste MC
Dat is en blijft Ruffian! Oh'ja, voor de zeikerds die op diverse fora lullen dat een MC op een feest overbodig is: 'MUIL HOUWE'! Een MC is vaak het enige 'live' gebeuren op een party, een feest zonder MC is geen feest! Klaar!
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 24-01-2009 13:12:50, Odyssee wrote:

Bron: Q-dance.nl Magazine Backstage

Beste MC
Dat is en blijft Ruffian! Oh'ja, voor de zeikerds die op diverse fora lullen dat een MC op een feest overbodig is: 'MUIL HOUWE'! Een MC is vaak het enige 'live' gebeuren op een party, een feest zonder MC is geen feest! Klaar!

"Wij van WC-Eend adviseren WC-Eend."  :')

Klinkt verder wel erg agressief, net als Showtek die alle critici "gefrustreerde internet freaks" noemen.  :')
Mr-Q -
Villian  :thumbsup2:
relnicht -
iki moet tog zeggen giel beelen die gast ownd luister elke ochtend naar em en als sechtste zou ik zegggen ivan talko die allom bekende kutmc die sets verneukt met zn kippenstem
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 24-01-2009 17:04:33, relnicht wrote:

iki moet tog zeggen giel beelen die gast ownd luister elke ochtend naar em en als sechtste zou ik zegggen ivan talko die allom bekende kutmc die sets verneukt met zn kippenstem


en ik kan niet typen zegt iedereen  :^)
SBD -
Back2Oldschool
Ruffian  :)
Jipdenk -
Fristi
Ik haat MC's!
Bierman -
On 24-01-2009 13:12:50, Odyssee wrote:

Bron: Q-dance.nl Magazine Backstage

Beste MC
Dat is en blijft Ruffian! Oh'ja, voor de zeikerds die op diverse fora lullen dat een MC op een feest overbodig is: 'MUIL HOUWE'! Een MC is vaak het enige 'live' gebeuren op een party, een feest zonder MC is geen feest! Klaar!



Hardstikke leuk, maar schreeuw eens niet door de climax van een nummer heen, knurft! denk ik dan..
Dimi -
MC Villain vind ik toch wel goed!  :thumbsup2:
darkraver09 -
MC Ruffian:)


It's been said before and his name say's it all, he is the Ruffian
xsjefkex -
The fear that makes you scream
DV8 & Da Syndrome  :thumbsup2:
dennisz -
On 12-02-2009 01:46:47, darkraver09 wrote:

MC Ruffian:)


It's been said before and his name say's it all, he is the Ruffian

 :')  :')
Flugeltje -
Wo ist mein Fahrrad?
De beste MC is MIC  :arr:
Cazper -
Renegade  :thumbsup:
Pithune -
Shadow Interaction
On 24-01-2009 17:04:33, relnicht wrote:

iki moet tog zeggen giel beelen die gast ownd luister elke ochtend naar em en als sechtste zou ik zegggen ivan talko die allom bekende kutmc die sets verneukt met zn kippenstem


Ivan Talko  :X  :X  :X  :X  :X  :X  :X  :X  :X