On 09-09-2009 12:10:19, Axe wrote:
"Stop this is the motherfucking remix"
On 09-09-2009 12:24:11, Pithune wrote:
[...]
doet me eerder denken aan G-Town Madness & The Viper - Here It Comes (D-Block & S-te-Fan Remix)
daar wordt in geschreeuwd "it's the mf remix"
On 09-09-2009 12:26:24, DJArvee wrote:
Het is idd een remix van Let the bass kick, heb er al vaker mensen over gehoord.
On 09-09-2009 12:10:19, Axe wrote:
Afgelopen zaterdag was ik in Time-Out bij Headhunterz..
Hij draaide een remix van het house nummer "Chuckie - Let the bass kick".
Ik kan hem alleen niet terug vinden op het internet.. heeft iemand soms een idee?
Het nummer ging zoiets:
Het nummer begon met het house deuntje, daarna een vocal met "Stop this is the motherfucking remix" toen werd het house deuntje richting hardstyle geremixt. Vervolgens de orignele vocal van Chuckie met "Let the bass kick" waarna de bass er dus in kwam
Ik heb eventueel ook nog een stukje gefilmd mocht dit nodig zijn
On 09-09-2009 18:08:14, Jipdenk wrote:
A-Lusion - In Trouble heeft dezelfde vocal, maar die bedoel je vast niet. dusseee nutteloze post dit
On 09-09-2009 18:22:07, Jro_ wrote:
[...]
waarom nutteloos jip
ik vind je comment echt geweldig
On 09-09-2009 21:17:14, Dakpan wrote:
Hij is denk ik ook de mysteryguest naast Chuckie op Q Base.
On 09-09-2009 21:17:14, Dakpan wrote:
Weer een bout track van HHZ erbij Is inderdaad de Headhunterz Remix van Let the bass kick. Hij is denk ik ook de mysteryguest naast Chuckie op Q Base.
Hij draaide een remix van het house nummer "Chuckie - Let the bass kick".
Ik kan hem alleen niet terug vinden op het internet.. heeft iemand soms een idee?
Het nummer ging zoiets:
Het nummer begon met het house deuntje, daarna een vocal met "Stop this is the motherfucking remix" toen werd het house deuntje richting hardstyle geremixt. Vervolgens de orignele vocal van Chuckie met "Let the bass kick" waarna de bass er dus in kwam
http://www.youtube.com/watch?v=FvqKn-oNP0I