excess -
blijft moeilijk he, normaal doen
 :W 22 November is het weer zover, http://events.q-dance.nl/2008-11_22-november_qlimax/trailer/
13e komen de kaartjes  :info:wees er snel bij, want ze vliegen er waarschijnlijk weer vlug uit  :info:
Canyonree -
[Administrator]
Ben aanwezig als ik kaartjes kan krijgen, we gaan met een groep vrienden met een camper heen en slapen daarin  =]
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 06-09-2008 08:30:50, Canyonree wrote:

Ben aanwezig als ik kaartjes kan krijgen
JROSTILO -
ben aanwezig als vitesse wint van nec  xD
Opperhoofd -
Ik ga opnieuw proberen kaarten te krijgen om te zien of dat gezeik van het moeilijk kaarten krijgen wel waar is.

Met Defqon heb ik ook nog nooit problemen ondervonden dus dat zal met Qlimax ook wel meevallen.
Opperhoofd -
On 06-09-2008 09:21:33, JROSTILO wrote:

Dus Vitesse én winnen?  :W
dennisz -
On 06-09-2008 10:20:14, Opperhoofd wrote:

Ik ga opnieuw proberen kaarten te krijgen om te zien of dat gezeik van het moeilijk kaarten krijgen wel waar is.

Met Defqon heb ik ook nog nooit problemen ondervonden dus dat zal met Qlimax ook wel meevallen.

goede reden om kaarten te kopen  :yawn:
Opperhoofd -
On 06-09-2008 11:32:07, dennisz wrote:

goede reden om kaarten te kopen  :yawn:

Sinds wanneer verplicht TicketOnline je om een goede reden te hebben om kaarten te kopen?

Of was het een snuggere opmerking?  :yawn:
donkeyass -
100% aanwezig dit jaar weer
excess -

Ik heb toch wel problemen ondervonden, vooral met Ticketonline.nl, met Defqon EN Qlimax lagen ze op de dag dat de kaartjes kwame, er meerdere uren uit  :slow:
excess -
en Meneer aart, je vind het gewoon een leuk feestje, anders zou je de poging niet eens wagen  :D je hoeft je niet te verbergen achter je chagrijn masker  :W
Opperhoofd -
On 06-09-2008 16:12:53, excess wrote:

en Meneer aart, je vind het gewoon een leuk feestje, anders zou je de poging niet eens wagen  :D je hoeft je niet te verbergen achter je chagrijn masker  :W

Ik ben in 2006 bij Qlimax geweest, toen zijn we om 02:30 naar huis gegaan.

Wat een teleurstelling dat feest.

Maar afgelopen Defqon.1 ben ik ook alleen geweest omdat de kaarten voor de aankoopprijs niet verkochten via Marktplaats.
Opperhoofd -
On 06-09-2008 16:11:52, excess wrote:

Ik heb toch wel problemen ondervonden, vooral met Ticketonline.nl, met Defqon EN Qlimax lagen ze op de dag dat de kaartjes kwame, er meerdere uren uit  :slow:

TicketOnline lag er helemaal niet uit want ik heb gewoon om net over 12 toen gewoon kaarten voor Defqon.1 kunnen kopen zonder enige moeite.
Vogelhuisje [Moderator] -
Haat aan vocals
Ticketonline lag er zeker wel uit, althans er kon maar een beperkt aantal mensen op de site
excess -
idd, de site liet maar gewoon een aantal ip's tegelijk toe, dus voor veel mense lag ie eruit  :slow:
Opperhoofd -
Wanneer een website 'eruitligt' heeft toch iedereen daar last van?

Wanneer lsdb eruitligt kan niemand meer hier komen, niet alleen een paar IP's wel.

En hoe bepalen ze welke IP's dan wel?

Ik kon namelijk van 12 tot 15 gewoon op TicketOnline komen zonder enkele moeite.
Haat aan vocals
Ik zou het niet weten, maar ik kon er van 12 tot 15 niet op  :(
Misschien pakken ze alleen de snelste verbindingen?
JROSTILO -
On 06-09-2008 10:20:37, Opperhoofd wrote:

On 06-09-2008 09:21:33, JROSTILO wrote:

Dus Vitesse ?winnen?  :W

Ik durf als NECer geen stap te zetten in het gelredome, bang voor ziektes  xD en grote jongens  :$
wschL -
i cant wait argh XD
Haat aan vocals
Waar is dennis z'n comment gebleven?  :W