Canyonree -
[Administrator]
mstx de schoonmaker is langsgeweest  =]
Vogelhuisje [Moderator] -
Haat aan vocals
Dennisz z'n comment was niet smeriger dan menig comment van ons Opperhoofd.
Maargoed genoeg daar over.

LSDB shirts voor een kleine groep mensen, die aan kunnen naar Qlimax?  :thumbsup:
Odyssee -
Als jij betaalt
Vogelhuisje [Moderator] -
Haat aan vocals
Ik wil mijn eigen wel betalen ja  :)
Odyssee -
of een prijsvraag doen hier
dennisz -
On 06-09-2008 19:45:33, Vogelhuisje wrote:

Dennisz z'n comment was niet smeriger dan menig comment van ons Opperhoofd.
Maargoed genoeg daar over.

LSDB shirts voor een kleine groep mensen, die aan kunnen naar Qlimax?  :thumbsup:

Niet bepaald stijlvol die comment, maar het moest er even uit.

Met een schone lei verder.  :a:

LSDB shirts.. goed idee.
excess -
blijft moeilijk he, normaal doen
daar zat ik al over te denken, om een shirtje met LSDB.NL op de achterkant te late drukke, en op de voorkant iets van Q-dance ofzo, zelfde blauw als de site, de front image erop, stylo shirtjes !  :thumbsup:
Opperhoofd -
On 07-09-2008 16:26:54, excess wrote:

daar zat ik al over te denken, om een shirtje met LSDB.NL op de achterkant te late drukke, en op de voorkant iets van Q-dance ofzo, zelfde blauw als de site, de front image erop, stylo shirtjes !  :thumbsup:

Maar dan draag je hem niet op niet-Q-Dance feesten?

LSDB heeft eigen shirts die je volgens mij gewoon bij mstx kunt bestellen.

Beide kanten bedrukt met LSDB.  :yes:
excess -
het was maar een voorbeeld, maar als MSTX zon shirtje heeft, wil ik die wel is graag eentje bestelle  :)
Canyonree -
[Administrator]
LSDB shirt is een chickmagneet  :W
dxej -
bah.. kan pas op zn vroegst een week van te voren zeker weten of ik heen kan ;(!...
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 08-09-2008 12:06:57, dxej wrote:

bah.. kan pas op zn vroegst een week van te voren zeker weten of ik heen kan ;(!...

waarom  :star:
excess -
reken dn dan maar op dat je niet gaat  >.< als je van plan bent om een week van te vore te kijke voor kaartjes, tenzij je een fijne e-ticket van marktplaats wil kopen, waarmee gewoon geen eerlijke handel voor te stellen is  :aww:
dxej -
@ ThaMaster.

Ivm met mn werk ;p. weet pas een week van te voren of iik dat weekend vrij ben j / n

maarjah. kaarten zijn al uitverkocht. dus zal dan zowiezo via-via moeten krijgen ;d
Jor-D -
Qlimax 2008 anthem? http://www.youtube.com/watch?v=OIm94jibMIk

Naar aanleiding van dit topic: http://www.globalhardstyle.com/forum/viewtopic.php?t=33778

interessant...  :thumbsup2: klinkt iig lekker
excess -
binne 2 uur alle kaartjes uitverkocht, gelukkig hebben wij met zn alle een kaartjes kunne bestelle  :yes: en die lsdb shirtjes BERT, vertel mij nou is meer  :slow:
wschL -
i have paid for my ticket today...  :thumbsup2:  :thumbsup2: when technoboy makes the anthem =  :X  :X  :X
ReYYy -
it will be the best party xd

22 nov is coming xd
rollerman -
wat een feest was het zeg echt ongeloofenlijk! samen met scantraxx het beste indoor feest!!  :thumbsup2:
DODGER2011 -
nounou  :( deze komt echt niet bij mij favorieten indoor feesten
allemaal maar beetje slappehap