hiephooi -
Na een succesvolle, uitverkochte vorige editie van Broke?! komt er op 21 november 2009 een second edition. De lokatie is de Waerdse Tempel in Heerhugowaard. Over de vorige editie van Broke?! wordt nog veel gesproken, aangezien er nog veel vraag naar is en het vorige keer erg gezellig was in een bomvolle Waerdse Tempel komt mede daarom een vervolg.

Broke?! heeft deze naam van Cyndium gekregen vanwege twee redenen:

Reden 1: een deel van de opbrengst van dit feest gaat naar een goed doel. Dit jaar is dat goede doel het Wereld Natuur Fonds.
Reden 2: zit je een beetje krap met je geld, geen probleem, de entree is slechts 10 euro.

Ondanks de lage entreeprijs staat Cyndium zoals altijd garant voor kwaliteit. In de line up staan onder andere nationale held Nosferatu en Cyndium dj`s Consumer, State of Emergency, Counterfeit en Marlice & Rhose. Tevens presenteert de organisatie het nieuwste gezicht uit haar dj stal: Miss Jay. Tel daar het goede doel bij op en je hebt een feest dat niet meer stuk kan!

Kaarten
Kaarten zijn verkrijgbaar bij www.ticketonline.nl ,Paylogic,Free record shop en Primera winkels. Kaarten kosten slechts €10,- (ex fee)

Line-up
Nosferatu
State of Emergency
Counterfeit vs. Consumer
Marlice & Rhose
Miss Jay
Terminal & Vavaculo
Evilicious vs. The Pacifier
Rheeza
Gods Disciple’s Terror Squad

Kijk voor meer info op www.cyndium.com
Addict -
Exodus
Marlice  (L)  (L)  (L)  (L)  (L)  (L) & Rhose
Jipdenk -
Fristi
On 11-11-2009 16:32:11, hiephooi wrote:

Reden 1: een deel van de opbrengst van dit feest gaat naar een goed doel. Dit jaar is dat goede doel het Wereld Natuur Fonds.

En fear.fm dan?  :cry:
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
On 11-11-2009 16:58:28, Jipdenk wrote:

[...]

En fear.fm dan?  :cry:

GOED doel... geef het liever aan een radio zender waar ze wat goede residents hebben die niet alleen maar hitjes draaien:$ fearfm heeft er niet zoveel daarvan  :star:
Jipdenk -
Fristi
klaar voor de start
ennnnnnn
HAP!
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
Hè jammer dacht dat hier wat tips stonden voor als je "broke" bent..  :W
Mind.Illusion -
On 11-11-2009 16:59:44, TimTim wrote:

[...]

GOED doel... geef het liever aan een radio zender waar ze wat goede residents hebben die niet alleen maar hitjes draaien:$ fearfm heeft er niet zoveel daarvan  :star:

der zijn geloof ik aardig wat spots vrijgekomen... je mag het beter kom doen  :p
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
On 11-11-2009 17:29:47, Mind.Illusion wrote:

[...]

der zijn geloof ik aardig wat spots vrijgekomen... je mag het beter kom doen  :p

ik kan niet dj'en ik kan niet mixen:) maar ik kan wel goede tracklists maken dat is geen probleem, en ik snap niet dat haast iedereen (jou had ik er teovallig niet bij inbegrepen) op fearfm dat niet begrijpt  :star:
Mind.Illusion -
On 11-11-2009 18:03:34, TimTim wrote:

[...]

ik kan niet dj'en ik kan niet mixen:) maar ik kan wel goede tracklists maken dat is geen probleem, en ik snap niet dat haast iedereen (jou had ik er teovallig niet bij inbegrepen) op fearfm dat niet begrijpt  :star:

goede tracklisten zijn persoonsgebonden  ;) Iedereen vindt weer wat anders leuk  8-)
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
On 11-11-2009 19:08:09, Mind.Illusion wrote:

[...]

goede tracklisten zijn persoonsgebonden  ;) Iedereen vindt weer wat anders leuk  8-)

ben ik het niet altijd mee eens, maar er zijn 2 verschillende manieren van mixen? of voor jezelf of voor andere... als je voor jezelf mixt post het dan gewoon niet

bij andere, vraag naar tracks die mooi zijn en kom niet met bagger aan als WTF of welk ander hitje... deze willen helemaal niet meer beluisterd worden, dus wanneer je een track hebt waarvan je meteen denkt dit wrod een hitje (dit weet ik na 1x luisteren:X) dan speel je deze toch niet?  :star:
dreos1337 [Set Editor] -
Jazeker, de apotheker
On 11-11-2009 17:27:07, Knomo wrote:

Hè jammer dacht dat hier wat tips stonden voor als je "broke" bent..  :W

haha inderdaad  =D
Jipdenk -
Fristi
I'm broke nigga, I'm broke!