jbakker -
Dhr. J Bakker
AZ laat spelers inenten tegen griep
ALKMAAR - Voetbalclub AZ laat zijn spelers morgen na het duel tegen Feyenoord of maandag inenten tegen de Mexicaanse griep.

Er dreigt een te kort aan griepspuiten... En de voetballers krijgen een griepspuit..

Is dit fair?
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
eerst zeiden ze we hebben griepspuiten voor 2 keer de bevolking van nederland en nu is er te kort?
Jatoch -
Niet boeiend.
Maak maar voor elk krantenartikel een topic aan, hebben we iets om over te discussieren.
jbakker -
Dhr. J Bakker
Iedere griep vaccinatie bestaat uit 2 spuiten.. En ze hadden iets van 14 miljoen spuiten.. Dus genoeg voor 7 miljoen man  ;) (en vrouw)
jbakker -
Dhr. J Bakker
On 12-11-2009 18:12:50, Jatoch wrote:

Niet boeiend.
Maak maar voor elk krantenartikel een topic aan, hebben we iets om over te discussieren.

Goed idee  :bomb:
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 12-11-2009 18:12:53, jbakker wrote:

Iedere griep vaccinatie bestaat uit 2 spuiten.. En ze hadden iets van 14 miljoen spuiten.. Dus genoeg voor 7 miljoen man  ;) (en vrouw)

dat hebben ze niet gezegd ze hebben gezegd genoeg voor 2x de hele bevolking van nederland
dreos1337 [Set Editor] -
Jazeker, de apotheker
wil iemand mijn griepprik?

wat een heisa over die mexicaanse griep vorig jaar waren er deze tijd al 1000 mensen
overleden aan de normale griep

het is alleen kut voor mensen of met al een ziekte of 40 kg wegende personen zonder
werkend immuunsysteem
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
On 12-11-2009 18:44:14, dreos1337 wrote:

wat een heisa over die mexicaanse griep vorig jaar waren er deze tijd al 1000 mensen

het is alleen kut voor mensen of met al een ziekte of 40 kg wegende personen zonder
werkend immuunsysteem

x2  :thumbsup2:

Ik verkoop mijn griepprik voor 50 euro/stuk als iemand em wilt  :thumbsup:
Hektor -
Zuigen, kreng!
Laat staan dan alle 'Nederlanders' zich willen laten inenten.
Jipdenk -
Fristi
jij mag mijn prik wel, huilie
Titatovenaar -
Geen AZ fan, maar gewoon terecht dat ze topsporters inenten.
Bierman -
On 12-11-2009 18:12:53, jbakker wrote:

Lees je eerst eens in voordat je wat schreeuwt verrekte mongol.
De Nederlandse overheid heeft 34 miljoen spuiten ingeslagen. Gedeeld door 2 heb je er nog achterlijk veel. Eerst kreeg de minister nog kritiek omdat hij veel te veel en te vroeg had ingeslagen, nu is het weer niet goed.
jbakker -
Dhr. J Bakker
Maar mongol, het is toch belachelijk dat topsporters eerder de spuit krijgen dan de mensen die het ECHT nodig hebben...
Van mij mag heel dat voetbal in de dikke poep zakken, pure commercie.. Het kost teveel om de voetballers een griepje te laten krijgen... Stelletje zakkenvullers...
KBZLL -
On 12-11-2009 18:13:27, jbakker wrote:

[...]

Goed idee  :bomb:

:doh:
KBZLL -
On 12-11-2009 18:44:14, dreos1337 wrote:

werkend immuunsysteem

Ik krijg de vaccinatie al.
Dinsdag 24 november ben ik aan de beurt  :')
KBZLL -
En even topic gerelateerd antwoord:
Ik denk dat het vaccineren van de spelers helemaal niet zo'n gek idee is. Nu raden ze alleen de risicogroepen aan zich te laten vaccineren maar over een maand of twee schat ik roepen ze iedereen op. Vroeg of laat willen ze toch wel dat je aan de beurt komt. Laten ze het gelijk nu doen, dan zijn ze van het gezeik af.
jbakker -
Dhr. J Bakker
Laat het eerst de mensen doen die het echt nodig hebben...
Ik vind dit net zoiets als voordringen bij de kassa...
KBZLL -
On 13-11-2009 00:10:10, jbakker wrote:

Laat het eerst de mensen doen die het echt nodig hebben...
Ik vind dit net zoiets als voordringen bij de kassa...

Maar wie hebben het in jou opzicht dan echt nodig ?? Ben jij het dan eens met de vaccinatie voor de risicogroepen ??
ThaOwner -
.........
Vitesse heeft dit ook gedaan x)
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
Voetballers zijn toch ook veel belangrijker dan bejaarden...