On 16-05-2010 17:22:25, Jatoch wrote:
Eerste is wel relax, gewoon voor jezelf ook.
Maar die tweede zie ik niets in.
On 16-05-2010 17:19:08, Luuk wrote:
Wat echt überhandig zou zijn, is:
- een mogelijkheid om een liveset-entry aan te vinken als 'heb ik'. Eerste voordeel is al dat je niet een minuut hoeft te wachten op t starten van een trage download die je eigenlijk al hebt :P Een ander voordeel is dat je mensen er misschien wel een plezier mee kan doen, doordat je ergens een bliepje ontvangt dat iemand die set graag wil.
- een mogelijkheid om aan te vinken welke uploaddiensten (rapidshare, megaupload, etc) je een premium-account hebt, zodat de zoekresultaten die daarop aansluiten er uit kunnen springen. B.v.: ik heb een rapidshare-premiumaccount en zoek op Adam Beyer. Ik krijg heel veel resultaten, waarvan de resultaten van sets die ook een rapidshare-linkje hebben meer opvallen.
Deze tweede feature lijkt mij wat gecompliceerder. De eerste optie lijkt mij echt wel geniaal!
Voor de rest iig een top site, keep up the good work!
- een mogelijkheid om een liveset-entry aan te vinken als 'heb ik'. Eerste voordeel is al dat je niet een minuut hoeft te wachten op t starten van een trage download die je eigenlijk al hebt :P Een ander voordeel is dat je mensen er misschien wel een plezier mee kan doen, doordat je ergens een bliepje ontvangt dat iemand die set graag wil.
On 16-05-2010 20:29:39, Odyssee wrote:
[...]
Na 10x lezen snap ik nog niet wat je bedoelt.
On 16-05-2010 20:40:23, Pietjuhhh wrote:
[...]
Dat zegt meer over jou dan over wat daar staat
On 16-05-2010 20:43:44, Odyssee wrote:
[...]
Die eerste zin snap ik nog:p. Daarna die 2e zin ook nog wel. Maar dat je andere er een plezier mee doet door n bliepje omdat die die set graag wil?
Outblast @ ID&T Radio
On 14-05-2010 16:26:54, mstx wrote:
It's impossible (for the script) to see if a set has a (full) tracklist.
On 19-05-2010 11:04:05, Nitrogen wrote:
I want the Old DL Section back
It was better when you saw the Numbers of DLs without giving the curser on the link
On 19-05-2010 11:11:23, Jatoch wrote:
[...]
No, now the linkposters get zeh propz, that iz bettah.
On 19-05-2010 17:04:12, dreos1337 wrote:
Hoe zat het eigenlijk met het mogelijk maken van youtube links te laten afspelen op de site zelf?
On 20-05-2010 21:00:14, hardcorerepublic wrote:
i want to be able to add a set that has these '''''' things within their title
could someone make this possible again?
Why? Because fuck you, thats why