Odyssee -
On 11-12-2010 20:36:34, Theekop wrote:

Geen flash idd, dan is de normale site niet meer toegankelijk voor ipods en iphones  :(

Koop dan ook een degelijk apparaat!
boerenlater -
Why? Because fuck you, thats why
On 13-12-2010 18:48:09, Jatoch wrote:

Kan er niet een lijst komen met sets die je hebt gerate (zelfde principe wat je op moviemeter met je filmlijst).
En daar een search bij ofzo.

Klik op je eigen naam en dan op Stemmen.
Nouja de laatste 100 dan  :$
Jatoch -
On 13-12-2010 18:52:44, boerenlater wrote:

[...]

Klik op je eigen naam en dan op Stemmen.
Nouja de laatste 100 dan  :$

Ja daarom, 't zijn er maar 100.
STX -
Zou het niet mogelijk zijn om een search filter te hebben, dat je bv kan kiezen dat je alleen sets van 320kbps wilt zien, of 256 of wat dan ook.  =]
Jipdenk -
Fristi
On 14-12-2010 15:10:18, STX wrote:

Zou het niet mogelijk zijn om een search filter te hebben, dat je bv kan kiezen dat je alleen sets van 320kbps wilt zien, of 256 of wat dan ook.  =]

idee is al een keer langs gekomen, vind het zelf alleen compleet kansloos.
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
Er zijn een aantal sets (ik heb er een aantal gezien nu) waarvan het lijkt dat ze dubbel zijn gepost, terwijl je eigenlijk twee maal dezelfde set ziet. Wat de sets gemeen hebben is dat het multi-artist namen hebben. Dit is beetje irritant omdat ik geneigd ben om er één weg te halen..

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. voorbeeld >

http://lsdb.nl/list/artist/2568/Annie_Nightingale.html

die met Riva Starr en Crookers
Pithune -
Shadow Interaction
On 24-12-2010 18:03:19, hardcorerepublic wrote:

Er zijn een aantal sets (ik heb er een aantal gezien nu) waarvan het lijkt dat ze dubbel zijn gepost, terwijl je eigenlijk twee maal dezelfde set ziet. Wat de sets gemeen hebben is dat het multi-artist namen hebben. Dit is beetje irritant omdat ik geneigd ben om er één weg te halen..

ik vind dat er sws een standaard moet komen voor meerdere sets binnen 1 toevoeging. 't begint een beetje rommelig te worden, ook met het toevoegen zelf, bijv dat mensen de show posten met alle sets, en dan ook nog eens de sets los toevoegen...
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
Ook vind ik dat er zeer matig wordt gereageerd op dingen zoals; genre suggesties, bugs, verbeterpunten en andere suggesties door de mensen die hier duidelijkheid in kunnen geven.. jammer.
Gewijzigd door hardcorerepublic op 25-12-2010 01:39
ernestoow -
misschien al eens langsgekomen:

op de profielpagina van een user zijn z'n meest recente uploads (en comments) terug te vinden. dit zijn er op dit moment helaas maximaal 20...

zou de complete lijst van uploads / comments getoond kunnen worden (20 per pagina) die op dezelfde manier door te bladeren is als de lijst van meest recente livesets (v/d frontpage)?

zo niet, kan dan op de zoekpagina de optie worden toegevoegd om op de naam v/d uploader te zoeken  :p ?
djblacksun -
Fake Shit
Please , if you can MSTX , make notice to all new users when they join there to read genereal rules & FAQ how to post. Like user join there and he like to post set or do something else his fist sreps will be to read rules ,like admin of this site requires you first to read FAQ .
Cause its annoying when noobies join & post double posts ,or posting set how they like ,not as required in rules.
Neilio -
https://www.facebook.com/NeilioO
Ik weet dat je vroeger kon zien wat een persoon had gerate 100+/100- zoiets.

Waarom is die functie eigenlijk weg?
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 24-12-2010 18:03:19, hardcorerepublic wrote:

Viel me eerst niet op maar ze worden idd dubbel weergegeven, zal het ff noteren.

On 28-12-2010 04:25:06, ernestoow wrote:

misschien al eens langsgekomen:

op de profielpagina van een user zijn z'n meest recente uploads (en comments) terug te vinden. dit zijn er op dit moment helaas maximaal 20...

zou de complete lijst van uploads / comments getoond kunnen worden (20 per pagina) die op dezelfde manier door te bladeren is als de lijst van meest recente livesets (v/d frontpage)?

zo niet, kan dan op de zoekpagina de optie worden toegevoegd om op de naam v/d uploader te zoeken  :p ?

Beide suggesties stonden al in m'n todo lijstje voor v4.  :thumbsup:

On 28-12-2010 11:48:40, djblacksun wrote:

Please , if you can MSTX , make notice to all new users when they join there to read genereal rules & FAQ how to post. Like user join there and he like to post set or do something else his fist sreps will be to read rules ,like admin of this site requires you first to read FAQ .
Cause its annoying when noobies join & post double posts ,or posting set how they like ,not as required in rules.

I already wrote that on my todo list for v4.  :thumbsup: I just need some ideas for the best way to implement that.

On 28-12-2010 12:06:46, Neilio wrote:

Ik weet dat je vroeger kon zien wat een persoon had gerate 100+/100- zoiets.

Waarom is die functie eigenlijk weg?

Op de huidige manier koste dat nogal wat tijd om te genereren waardoor de server nog trager werd. Ik denk wel dat dat erug komt in v4.  :thumbsup:
Jatoch -
Wanneer komt v4 eigenlijk?
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 28-12-2010 13:46:56, Jatoch wrote:

Wanneer komt v4 eigenlijk?

Daar kan ik moeilijk antwoord op geven, het is nog best wel veel werk.  ^.^
Ik zal proberen om wat vaker updates/screenshots te geven zodat daar ook commentaar op gegeven kan worden.  :thumbsup:

Bijv. dit wordt de nieuwe top10. Is maandelijks/wekelijks/dagelijks uitgebreid genoeg?
Gewijzigd door mstx op 28-12-2010 13:55
Jatoch -
Ja, is goed toch.
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
A searchoption for looking into all the topics.
boerenlater -
Why? Because fuck you, thats why
On 28-12-2010 13:51:07, mstx wrote:

[...]
Daar kan ik moeilijk antwoord op geven, het is nog best wel veel werk.  ^.^
Ik zal proberen om wat vaker updates/screenshots te geven zodat daar ook commentaar op gegeven kan worden.  :thumbsup:

Bijv. dit wordt de nieuwe top10. Is maandelijks/wekelijks/dagelijks uitgebreid genoeg?

Ziet er netjes uit  :thumbsup:
Jatoch -
Misschien iets om die party-agenda wat handiger en vooral uitgebreider te maken.
Alleen weet niet hoe.
eMule -
Not Your Monkey Not Your Robot
sowieso wat mensen aanstellen om die agenda wat meer up-to-date te houden
Jipdenk -
Fristi
On 28-12-2010 17:20:15, eMule wrote:

sowieso wat mensen aanstellen om die agenda wat meer up-to-date te houden

je kan zelf gewoon dingen toevoegen hoor, hoef je niemand voor aan te stellen
Dit topic is gesloten.