Jatoch -
On 20-01-2011 21:54:31, ThaMaster wrote:

[...]

x2

x3
Guido -
ιllιlııllılı
On 20-01-2011 22:22:05, Jatoch wrote:

[...]

x3

x4, verkeerde tags zijn echt irritant als je op zoek bent.
Theekop -
Woef woef Pluto
On 20-01-2011 21:54:15, hardcorerepublic wrote:

Owja en waarom heeft deze website maar zo weinig actieve set-editors? Er staan nu bijna 64 duizend sets/mixen, maar het aantal mensen die hun bevoegdheden gebruiken is erg weining. Er kan namelijk nog zeker wel het één en ander gebeuren al zeg ik het zelf.. zeker wanneer mensen gewoon sets erop gooien zonder ook maar iets te checken/luisteren..

Komen er meer mensen of blijft het dezelfde groep?

Idd, duurt lang allemaal.
dreos1337 [Set Editor] -
Jazeker, de apotheker
Wil me best kandidaat stellen als set editor, mocht het nodig zijn. Dacht dat het niet zo nodig was.

Ander geval is: Kan het veranderd worden bij votes dat je met 1 account maar 1 keer kan stemmen? Weet niet of dat veel werk bedraagt. Nu is het namelijk zo dat je met 1 account oneindig vaak kan stemmen vanaf meerdere ip's. Het billen/borsten topic is zo geruineerd! Slecht voorbeeld, maar met bijvoorbeeld het lsdb tournament had het wel uitgemaakt als 1 iemand de poll moedwillig om stemde.
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
Pff tetteng zijn gewoon beter  :p
Vogelhuisje [Moderator] -
Haat aan vocals
Lekker relevant
greg4850 -
Fear.FM Resident DJ
On 26-01-2011 16:27:17, Knomo wrote:

Pff tetteng zijn gewoon beter  :p
Morango -
What is real?
having page numbers/ navigation for the forum sections, only there's access to the topics on the 1st and only page

http://lsdb.eu/forum/3.html

e.g General Discussion ... where are the older topics?
Theekop -
Woef woef Pluto
Its not as if you'd ever need to bump old topics
Guido -
ιllιlııllılı
1 suggestie, 1 opmerking.

Zoals eerder genoemd in een ander topic, een kalender (in bijv. de sidebar) waar je je verjaardag in kan vullen en dan is het misschien handig om onder in het scherm te kunnen zien wie die dag jarig is, onder de statistieken ofzo. Scheelt ook weer het nodige aantal topics. Bijv:

"Februari the 17th - Happy birthday to: Kapitein Ruk, Heipaal, PietJanKeesKlaas0146forLife, Kaktuskammer en Tampon (en wat voor namen mensen ook aannemen tegenwoordig).

En omdat alleen de personen verschijnen die zich hebben aangemeld in de kalender voorkom je dat alle 30638 leden aan bod komen. (30638 / 365 = 83 members per dag, beetje veel).

De opmerking:

Onder in het scherm staat nog een link naar RHR.
Gewijzigd door Guido op 07-02-2011 21:47
Star -
Queen of LSDB
On 06-02-2011 22:00:52, Theekop wrote:

Suggestie :

Oude topics waar op gereageert wordt, kunnen alleen via behulp van Moderator of hoger gebumpt worden  :yes: , Zo niet dan is de topic waardeloos en zal die niet meer te voorschijn komen  =D

(Oud = 6 maanden geen reactie)
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 07-02-2011 21:47:08, Guido wrote:

1 suggestie, 1 opmerking.

Zoals eerder genoemd in een ander topic, een kalender (in bijv. de sidebar) waar je je verjaardag in kan vullen en dan is het misschien handig om onder in het scherm te kunnen zien wie die dag jarig is, onder de statistieken ofzo. Scheelt ook weer het nodige aantal topics.

'K weet niet of er een mooie plek voor is in V4, maar ik zal kijken wat ik kan doen. Niet dat het nu veel prioriteit heeft maargoed.

De opmerking:

Onder in het scherm staat nog een link naar RHR.

Oja  :a:
Morango -
What is real?
On 06-02-2011 22:00:52, Theekop wrote:

B-day topic had that need  ;)
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
hoe zit het met het voting systeem? het lijkt allemaal wat dynamischer geworden met die neutrale, +, - votes enzo.
Star -
Queen of LSDB
On 08-02-2011 20:18:21, hardcorerepublic wrote:

hoe zit het met het voting systeem? het lijkt allemaal wat dynamischer geworden met die neutrale, +, - votes enzo.

Hoe bedoel je?  :?
♪ ♫♫ ♪
On 08-02-2011 20:38:30, Star wrote:

[...]

Hoe bedoel je?  :?

ik zie votes onderling verschuiven
♪ ♫♫ ♪
On 08-02-2011 20:41:10, hardcorerepublic wrote:

[...]

ik zie votes onderling verschuiven

ow dit klinkt ook nog heel vaag. De votes die uitgebracht worden op de sets staan op volgorde qua tijd. Wie eerst vote wie als eerste staat. Momenteel is dit niet helemaal het geval.
Star -
Queen of LSDB
On 08-02-2011 20:43:20, hardcorerepublic wrote:

[...]

ow dit klinkt ook nog heel vaag. De votes die uitgebracht worden op de sets staan op volgorde qua tijd. Wie eerst vote wie als eerste staat. Momenteel is dit niet helemaal het geval.

Is mij inderdaad opgevallen
Pithune -
Shadow Interaction
On 07-02-2011 21:47:08, Guido wrote:

"Februari the 17th - Happy birthday to: Kapitein Ruk, Heipaal, PietJanKeesKlaas0146forLife, Kaktuskammer en Tampon (en wat voor namen mensen ook aannemen tegenwoordig).

_O-  _O-
♪ ♫♫ ♪
On 20-01-2011 21:54:15, hardcorerepublic wrote:

Owja en waarom heeft deze website maar zo weinig actieve set-editors? Er staan nu bijna 64 duizend sets/mixen, maar het aantal mensen die hun bevoegdheden gebruiken is erg weining. Er kan namelijk nog zeker wel het één en ander gebeuren al zeg ik het zelf.. zeker wanneer mensen gewoon sets erop gooien zonder ook maar iets te checken/luisteren..

Komen er meer mensen of blijft het dezelfde groep?

hulde aan alle nieuwe editors  :beer:  :bday:  :thumbsup2:  :a:
Dit topic is gesloten.