General discussion / How the F did you get your nickname..?

Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
well tell us!  :hungry:

van Jerrie werd door maatjes Jerro gemaakt en zo noemt iedereen me hier tegenwoordig en daar heb ik Jro van gemaakt  :L
K-Cin -
Belgians do it better !
 :clown:
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
Oud woordgrapje uit de vriendengroep.
Setenza -
Hoi
Van Jro  :$
PhresiF -
Gewoon verzonnen  :hungry:
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
On 04-01-2010 14:49:28, Knomo wrote:

Oud woordgrapje uit de vriendengroep.

mix tussen kneus en homo  :clown:
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
Bijnaampjes toen een keertje ofso op een avondje
Vissenkom -
JAAA KAK!!
Dakpan kwam ermee  :W
Dakpan -
No Hostages
Vissenkom kwam ermee.  :W
KBZLL -
Geen idee eigenlijk. Beetje wezen kutten met m'n naam en allerlei shit verzonnen en uiteindelijk de klinkers weggelaten en toen kreeg je heel vaag kbzll  :^)
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
On 04-01-2010 14:55:11, Jro_ wrote:

[...]

mix tussen kneus en homo  :clown:

Hoe wist je dat  -_-
Nitrogen -
It's no problem for me
...
Hektor -
Zuigen, kreng!
Moest voor KCV een werkstuk maken met als onderwerp 'de klassieken'. Ik besloot drie fundamentele delen van de Ilias te bewerken, omdat ik deze bij Grieks veelvuldig had besproken. Genomen het feit dat Pim al Odyssee had gekozen, ik een hekel heb aan Ajax en Achilles een mongool vind, besloot ik Hektor te kiezen als naam.  -_-
K-Cin -
Belgians do it better !
Men eige naam omgedraaid en er maar een streepje tussengepleurd
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
nouuwww...

men ekte naam is Tim, maar die bestond volgens mij al:$ en daarom maakte ik er maar TimTim van maar die bestond al op partyflock dus was ik daar maar TimTimTimTim

orgineel:L
Jatoch -
Krijg je op de straten.
ReLeX -
http://relexhardstyle.com
ReLeX - made of R3allow and ExE  :p
eMule -
Not Your Monkey Not Your Robot
Emiel -> eMule
waarom?
waarom niet
TheXQz -
'cause I got high. Laaa la da da
ik zat een beetje te puzzelen hoe ik door een paar letters uit te spreken een woord kon krijgen eerst was het XQs aka Excuse heb ik toen een z van gemaakt
apostrof voor gepleurd toen had ik XQ'z aka Excuze en wou er geen DJ ofzo voor hebben staan maar wel iets dus heb ik voor The XQ'z gekozen:)
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 04-01-2010 16:04:49, TheXQz wrote:

ik zat een beetje te puzzelen hoe ik door een paar letters uit te spreken een woord kon krijgen eerst was het XQs aka Excuse heb ik toen een z van gemaakt
apostrof voor gepleurd toen had ik XQ'z aka Excuze en wou er geen DJ ofzo voor hebben staan maar wel iets dus heb ik voor The XQ'z gekozen:)

X-Qlusive