Shoutbox: [14-04] pointlesspoint: Seems like a hack. Can't report that user. Changed my account to https://soundcloud.com/pointlesspointlesspoint for now.

Feedback / Deleted livesets

Crysonic -
It's the exact same set as the one he did for Gearbox...  ;)
Lilley -
Bumping this, just wondering where the Bas & Ram sets, some Jon The Baptist sets, the s.h.o.k.k. sets and a bunch of others have disappeared to. Whole lot of sets I couldn't find that used to be up.

cheers
Morango -
What is real?
On 25-03-2011 14:30:24, Lilley wrote:

Bumping this, just wondering where the Bas & Ram sets, some Jon The Baptist sets, the s.h.o.k.k. sets and a bunch of others have disappeared to. Whole lot of sets I couldn't find that used to be up.

cheers


really weird... using search, no results

http://lsdb.eu/search.html?qk=bas+%26+ram&s=y

but searching on google: "Bas & Ram lsdb" i could find the link

http://lsdb.eu/list/artist/62/Bas___Ram.html

i'll send this to mstx.
Opperhoofd -
Did someone delete the The Magic Show Podcast week 26?

Why?

And will this person delete all the podcasts now?

http://lsdb.nl/list/event/25758/The_Magic_Show_Podcast.html
Legolas -
Minas
o
On 06-04-2011 21:37:06, Opperhoofd wrote:

Did someone delete the The Magic Show Podcast week 26?

Why?

And will this person delete all the podcasts now?

http://lsdb.nl/list/event/25758/The_Magic_Show_Podcast.html


bundels als die zijn compleet overbodig dus zal ze maar even allemaal eraf halen
Opperhoofd -
On 06-04-2011 22:09:12, Legolas wrote:

bundels als die zijn compleet overbodig dus zal ze maar even allemaal eraf halen


En dat bepaal jij?  :')

De huidige crew is echt de domste crew die er ooit is geweest op deze website.

JUIST deze podcasts zijn handig, ipv al die streamrecordings in slechtere kwaliteit.

Snappen jullie dat eigenlijk wel?  :bye:
Legolas -
Minas
On 06-04-2011 22:41:44, Opperhoofd wrote:

[...]

En dat bepaal jij?  :')

De huidige crew is echt de domste crew die er ooit is geweest op deze website.

JUIST deze podcasts zijn handig, ipv al die streamrecordings in slechtere kwaliteit.

Snappen jullie dat eigenlijk wel?  :bye:


nee we hebben die discussie intern gehad, en met argumenten als domste heb ik niet veel, dus ga maar andere mensen lastig vallen ipv hier de internetheld uit te hangen
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
On 06-04-2011 22:47:31, Legolas wrote:

[...]

nee we hebben die discussie intern gehad, en met argumenten als domste heb ik niet veel, dus ga maar andere mensen lastig vallen ipv hier de internetheld uit te hangen


die discussie ging toch over hele uitzending vs. geknipte sets uit de hele uitzending? Of mis ik nu iets?
Legolas -
Minas
On 06-04-2011 22:49:55, hardcorerepublic wrote:

[...]

die discussie ging toch over hele uitzending vs. geknipte sets uit de hele uitzending? Of mis ik nu iets?


ja
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
On 06-04-2011 22:50:49, Legolas wrote:

[...]

ja


wat ja
Legolas -
Minas
On 06-04-2011 22:57:30, hardcorerepublic wrote:

[...]

wat ja


apparte sets/volledige uitzending discussie
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
On 06-04-2011 22:57:30, hardcorerepublic wrote:

[...]

wat ja


On 06-04-2011 22:49:55, hardcorerepublic wrote:

[...]

die discussie ging toch over hele uitzending vs. geknipte sets uit de hele uitzending
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
On 06-04-2011 22:59:20, Legolas wrote:

[...]

apparte sets/volledige uitzending discussie


akkoord  :beer:

misschien een open topic starten zodat dit soort zaken per geval besproken kunnen worden en dat iedereen zo mee kan beslissen.
Xerxes -
Everybody's favourite Belgian
On 06-04-2011 23:09:04, hardcorerepublic wrote:

[...]

akkoord  :beer:

misschien een open topic starten zodat dit soort zaken per geval besproken kunnen worden en dat iedereen zo mee kan beslissen.


Waarom ?... omdat sander eventjes komt klagen over dit en dat terwijl hij 80% van de leden voor dom/idioot/ wat nog allemaal , uitmaakt...
Ik heb al genoeg leden gehad die vroegen waar de various setjes waren, ik heb uitgelegd dat het onnodig is om volledige uitzendingen te posten als alle setjes er volledig staan. Daar had niemand problemen mee... waarom dan nu naar sander luisteren  :')

Maak liever een topic aan over het bespreken van een IP ban voor sander...  :')
DelugeOfSound [Moderator] -
Jongens ik vind dit een levensloze discussie, ik ga mn hond uitlaten.
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
On 07-04-2011 09:39:13, Xerxes wrote:

[...]

Waarom ?... omdat sander eventjes komt klagen over dit en dat terwijl hij 80% van de leden voor dom/idioot/ wat nog allemaal , uitmaakt...
Ik heb al genoeg leden gehad die vroegen waar de various setjes waren, ik heb uitgelegd dat het onnodig is om volledige uitzendingen te posten als alle setjes er volledig staan. Daar had niemand problemen mee... waarom dan nu naar sander luisteren  :')

Maak liever een topic aan over het bespreken van een IP ban voor sander...  :')


'ik heb uitgelegd dat' ... waar kunnen we dat vinden?
Xerxes -
Everybody's favourite Belgian
Als mensen erover in de shout beginnen kun je dit onmogelijk bijhouden  :) (of je moet aan sander vragen om z'n kladblok te openen)
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
On 07-04-2011 11:22:14, Xerxes wrote:

Als mensen erover in de shout beginnen kun je dit onmogelijk bijhouden  :) (of je moet aan sander vragen om z'n kladblok te openen)


vandaar dat ik dus een voorstander ervan was om dit in een topic te doen.. hoeft er niets worden bijgehouden.. maar ik geef het op. goed bezig in ieder geval  :beer:
Xerxes -
Everybody's favourite Belgian
On 07-04-2011 11:32:16, hardcorerepublic wrote:

[...]

vandaar dat ik dus een voorstander ervan was om dit in een topic te doen.. hoeft er niets worden bijgehouden.. maar ik geef het op. goed bezig in ieder geval  :beer:


je moet je niet aangevallen voelen... ik krijg gewoon een schijthekel van sander omdat die ons eens de les gaat spellen over hoe het hier moet... terwijl wij moeten beslissen hoe het hier (met de setjes) moet...
Moet ik een topic openen of niet ?
Odyssee -
On 07-04-2011 11:59:58, Xerxes wrote:

[...]

terwijl wij moeten beslissen hoe het hier (met de setjes) moet...



Kijk, en daar gaat het dus fout.

Als ik het goed begrijp wordt de officiële podcast met hogere kwaliteit verwijderd, omdat de set editors dat niet hoeven?

 :doh: