Shoutbox: [04-01] hardcorerepublic: the forecast looks promising indeed  ^.^

Feedback / Moet er een Nu-Style tag komen?

Dakpan -
No Hostages
On 25-01-2010 21:39:07, m4a1 wrote:

Dakpan mongol hoe moet je nou bepalen wat een nustyle setje is en wat niet aangezien er altijd door elkaar heen wordt gedraait?

m4a1 mongool, meerderheid, net zoals het nu gaat met sets die EHS en HS bevatten.
Canyonree -
[Administrator]
On 25-01-2010 21:44:40, ThaMaster wrote:

[...]

daar heeft hij een punt sterk van je daan

Daarvoor zou toch de mogelijkheid komen om meerdere tags aan een setje te geven?
KevinH -
On 25-01-2010 21:46:05, Canyonree wrote:

[...]

Daarvoor zou toch de mogelijkheid komen om meerdere tags aan een setje te geven?

Ideaal  :worship:
RavingMilf -
Say hello to my little friend!
On 25-01-2010 21:43:44, Knomo wrote:

[...]

Wij zijn de scene?

Zouden we dat niet aan de grote namen moeten vragen?  :p Vraag me toch af wat mensen als proppy of zany zeggen over deze discussie!  :beer:
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 25-01-2010 21:46:04, Dakpan wrote:

[...]

m4a1 mongool, meerderheid, net zoals het nu gaat met sets die EHS en HS bevatten.

Verschil tussen ehs en hs is duidelijk en niet tussen hardstyle en die zelfgemaakte style ofso
Dakpan -
No Hostages
On 25-01-2010 21:49:25, ThaMaster wrote:

[...]

Verschil tussen ehs en hs is duidelijk en niet tussen hardstyle en die zelfgemaakte style ofso

Geef me dan eens een concrete lijn vanaf wanneer EHS eindigt?

Lozahhh
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 25-01-2010 21:50:43, Dakpan wrote:

[...]

Geef me dan eens een concrete lijn vanaf wanneer EHS eindigt?

Lozahhh

dat ehs en hs is gewoon naar de bekende weg vragen dombo
Dakpan -
No Hostages
On 25-01-2010 21:52:08, ThaMaster wrote:

[...]

dat ehs en hs is gewoon naar de bekende weg vragen dombo

hehwat?
Setenza -
Hoi
On 25-01-2010 21:45:55, RavingMilf wrote:

En zijn nummers als "summer of hardstyle" of "shiverz" ook NUHS?

Summer of Hardstyle heeft Rev bass dus en geen pitching kicks dus nee

Shiverz heeft geen lange break, geen lege kicks maar wel een pitchende bass + anti climax
KevinH -
On 25-01-2010 21:49:25, ThaMaster wrote:

[...]

Tuurlijk, laten we vooral Outside Spacer en Attack Again in hetzelfde mandje leggen als Double Dutch Darkies en Do You Want Heavy.  :star:
Canyonree -
[Administrator]
Ik ga gewoon voor hardstyle of schaar het desnoods gewoon onder Hands-Up.
RavingMilf -
Setenza, je begrijpt natuurlijk dat ik ook wel door heb dat het geen NUHS is. Maar, die nummers worden Zeker gedraaid op feesten, tussen bv Attack again door.

Daarmee wil ik zeggen, dat je dus geen stempel moet drukken zoals bij de Trance varianten.

Het schiet gewoon niet op.. Waar eindigt het?!  :cry:
Setenza -
Hoi
On 25-01-2010 21:55:58, RavingMilf wrote:

Setenza, je begrijpt natuurlijk dat ik ook wel door heb dat het geen NUHS is. Maar, die nummers worden Zeker gedraaid op feesten, tussen bv Attack again door.

Daarmee wil ik zeggen, dat je dus geen stempel moet drukken zoals bij de Trance varianten.

Het schiet gewoon niet op.. Waar eindigt het?!  :cry:

Dat zou zowiezo niet mooi zijn Shiverz na Attack Again...
TheXQz -
'cause I got high. Laaa la da da
On 25-01-2010 21:53:30, Setenza wrote:

[...]

Summer of Hardstyle heeft Rev bass dus en geen pitching kicks dus nee

Shiverz heeft geen lange break, geen lege kicks maar wel een pitchende bass + anti climax

gelukkig wordt er noooooooit rev bass in nu-style gebruikt  :') + ik heb je eerder in dit topic wat gevraagt en geen antwoord gekregen
RavingMilf -
Gast, je begrijp wat ik bedoel  :W
Setenza -
Hoi
On 25-01-2010 22:00:30, TheXQz wrote:

[...]

gelukkig wordt er noooooooit rev bass in nu-style gebruikt  :') + ik heb je eerder in dit topic wat gevraagt en geen antwoord gekregen

Classic, Raven en Back In Time van Pavo hebben rev bass, Noisecontrollers - Astral heeft rev bass, Megasound heeft rev bass intro... Rev bass word nu wel vaker gebruikt in intro's Youri
Dakpan -
No Hostages
On 25-01-2010 22:51:11, Setenza wrote:

[...]

Classic, Raven en Back In Time van Pavo hebben rev bass, Noisecontrollers - Astral heeft rev bass, Megasound heeft rev bass intro... Rev bass word nu wel vaker gebruikt in intro's Youri

Ja daarom zegt die het ook oen.
Setenza -
Hoi
On 25-01-2010 22:53:47, Dakpan wrote:

[...]

Ja daarom zegt die het ook oen.

The XQ'z:
gelukkig wordt er noooooooit rev bass in nu-style gebruikt
KevinH -
Maarja, in de intro is het vrij gebruikelijk ja. Echter, tijdens de climax ook? Neen..
Dakpan -
No Hostages
On 25-01-2010 22:54:51, Setenza wrote:

[...]

:doh: