Party discussion / RIP DANCE PARADE

Hardstylelover -
150+
ROTTERDAM - De Dance Parade die jaarlijks honderdduizenden dansliefhebbers trok, keert niet meer in de huidige vorm terug in Rotterdam.

Het stadsbestuur wil voortaan alleen nog maar ruimte geven aan grote dansfeesten als die plaatsvinden op een afgesloten festivalterrein waar bezoekers uitgebreid worden gecontroleerd.

Dat staat in een brief van het college van burgemeester en wethouders in Rotterdam over het nieuwe evenementenbeleid, die woensdag aan de gemeenteraad wordt gestuurd.

Dat beleid verscherpt volgens het stadsbestuur niet alleen de voorwaarden als het gaat om veiligheid en vergunningverlening van evenementen, maar stelt ook hogere eisen aan de kwaliteit ervan.

Politiekogel

Rotterdam past het evenementenbeleid mede aan naar aanleiding van het zeer kritische COT-rapport over de strandrellen in Hoek van Holland. Tijdens een strandfeest in augustus kwam een bezoeker om het leven door een politiekogel, nadat hooligans agenten hadden belaagd.

aboutaleb op rotten met je joden kop uit rotterdam en ga terug naar 020!
want je verkracht heel de boel!  :X  :X  :X  :X
Jatoch -
On 03-02-2010 10:05:06, Hardstylelover wrote:

ROTTERDAM - De Dance Parade die jaarlijks honderdduizenden dansliefhebbers trok, keert niet meer in de huidige vorm terug in Rotterdam.

Het stadsbestuur wil voortaan alleen nog maar ruimte geven aan grote dansfeesten als die plaatsvinden op een afgesloten festivalterrein waar bezoekers uitgebreid worden gecontroleerd.

Dat staat in een brief van het college van burgemeester en wethouders in Rotterdam over het nieuwe evenementenbeleid, die woensdag aan de gemeenteraad wordt gestuurd.

Dat beleid verscherpt volgens het stadsbestuur niet alleen de voorwaarden als het gaat om veiligheid en vergunningverlening van evenementen, maar stelt ook hogere eisen aan de kwaliteit ervan.

Politiekogel

Rotterdam past het evenementenbeleid mede aan naar aanleiding van het zeer kritische COT-rapport over de strandrellen in Hoek van Holland. Tijdens een strandfeest in augustus kwam een bezoeker om het leven door een politiekogel, nadat hooligans agenten hadden belaagd.

Ga ergens anders huilen ofzo.
m4a1 -
blablablabla

Politiekogel

Wat ben jij een eerste klas mongool zeg, ik zeg ban.
Dakpan -
No Hostages

Yehhhhh  :worship:  :worship:

Beetje jammer dat dit evenement weg is.  :-/
Hardstylelover -
150+
niet dan -.-?
elk jaar gaat dp goed geen gezeik.
je moet wat in hvh gebeurd is apart van elkaar zien
hvh was kut muziek
dp is alle muziek bij elkaar voor ieder wat wilt dus niemand die zich gaat vervelen

denk dat we ook met koninginnedag niet meer naar de stad mogen komen omdat hij dan ook bang is dat er wat gaat gebeuren :<

btw hi e-nerds geen leven ban nee plz niet doen :< zou mijn leven verwoest zijn -.-
omg
Dakpan -
No Hostages
En tijdens de Dance Parade zijn amper problemen.
m4a1 -
blablablabla
Aboutaleb is een marokkaan achterlijke dokwerker.
Dakpan -
No Hostages
On 03-02-2010 10:57:54, m4a1 wrote:

Aboutaleb is een marokkaan achterlijke dokwerker.

Maar was wethouder in Amsterdam dus een Jood.  :yes:
RavingMilf -
Say hello to my little friend!
Maar, om toch nog een beetje on-topic te blijven..

Vorig jaar was de dance parade toch echt wel een geweldig evenement. Als ik daar zag bij die b2s wagen, dat zelfs die 2 oude dametjes op het balkon stonden te "hakken"!

Ik vond het juist goed, dat het een feest was zonder een hek er om heen, zoals de afterparty daar (waar ik het dan weer minder vond)
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
On 03-02-2010 10:17:18, Hardstylelover wrote:

btw hi e-nerds geen leven ban nee plz niet doen :< zou mijn leven verwoest zijn -.-

jammer dan.
stiba -
The Fruit That Makes The Fristi
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatttttttttttttttttttttttttttttt

DIT KAN GVD NIET  :censored:  :censored:  :censored:  :censored:

Danceparade is altijd zwaar lijp  8-)
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
WTF noem je mij E-Nerd?
Knomo -
On 03-02-2010 13:42:54, Jro_ wrote:

WTF noem je mij E-Nerd?

je speelt dragon age gek je bent de grootste I-nerd hier  :p
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
On 03-02-2010 13:45:54, Knomo wrote:

[...]

je speelt dragon age gek je bent de grootste I-nerd hier  :p

Dan hoeft hij me nog niet zo te noemen  =]
Jipdenk -
Fristi
On 03-02-2010 10:16:02, Dakpan wrote:

[...]

Beetje jammer dat dit evenement weg is.  :-/

Idd, goeie herinneringen aan  :worship:
Pithune -
Shadow Interaction
ABOUTALEB !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :X  :X  :X  :X  :X  :X  :X  :X  :X  :X  :X  :X  :X  :X  :X  :X  :X  :X  :X  :censored:  :censored:  :censored:  :censored:  :censored:  :censored:  :censored:  :censored:  :censored:  :censored:  :censored:

OPZOUTEN, KUT BURGEMEESTER
ThaBomba. -
Drop the bomb!
On 03-02-2010 10:17:18, Hardstylelover wrote:

niet dan -.-?
elk jaar gaat dp goed geen gezeik.
je moet wat in hvh gebeurd is apart van elkaar zien
hvh was kut muziek
dp is alle muziek bij elkaar voor ieder wat wilt dus niemand die zich gaat vervelen

denk dat we ook met koninginnedag niet meer naar de stad mogen komen omdat hij dan ook bang is dat er wat gaat gebeuren :<

omg

je noemt andere mensen e-nerds? volgens mij ben je zelf de grootste kijk effe hoeveel "e-nerd emoticons" je gebruikt.  :bye:
Knomo -
On 03-02-2010 15:17:51, ThaBomba. wrote:

[...]

je noemt andere mensen e-nerds? volgens mij ben je zelf de grootste kijk effe hoeveel "e-nerd emoticons" je gebruikt.  :bye:

hy is geen nurd jonge
RavingMilf -
Say hello to my little friend!
Dit onderwerp is net zelfs al op het NOS-Journaal geweest.. Het is dus echt over  :(

Aboutaleb zegt dat er toch nog altijd zo'm 1700 evenementen in Rotterdam zijn per jaar.. Dat ie dan een andere schrapt ipv een goedlopend evenement  :?
Pithune -
Shadow Interaction
On 03-02-2010 16:02:00, RavingMilf wrote:

Dit onderwerp is net zelfs al op het NOS-Journaal geweest.. Het is dus echt over  :(

Aboutaleb zegt dat er toch nog altijd zo'm 1700 evenementen in Rotterdam zijn per jaar.. Dat ie dan een andere schrapt ipv een goedlopend evenement  :?

wat een BULLSHIT argument

FFWD is HET grote feest van rotterdam, geen simpel club partijtje  >.<