Party discussion / DanceParade petitie

m4a1 -
blablablabla
Because of several shootings the mayor of Rotterdam (Aboutaleb) wants to prohibit the Danceparade in Rotterdam. Sign here against it:

http://www.danceparadepetitie.nl/
stiba -
The Fruit That Makes The Fristi
Heb al getekend denk niet dat ze alles gaan halen  :thumbsdown:
Duruz -
kut aboutaleb.
Xerxes -
Everybody's favourite Belgian
On 18-02-2010 12:46:44, m4a1 wrote:
the mayor of Rotterdam (Aboutaleb)

Dat ze hem nog niet hebben verbannen... Hij kan elk moment knallen  :-/
Pithune -
Shadow Interaction
getekend

die kut aboutaleb moet oprotte uit onze stad!
boerenlater -
Why? Because fuck you, thats why
On 18-02-2010 13:06:08, Duruz wrote:

kut aboutaleb.

Kutrelschoppers die het verpesten bedoel je.
Xerxes -
Everybody's favourite Belgian
On 18-02-2010 15:16:25, boerenlater wrote:

[...]

ook...Maar door het te verbieden los je het niet op  :)
Duruz -

[...]

is één keer gebeurt, vorig jaar in hoek van holland. moeten we dan meteen alle straatfeesten gaan verbieden?  :') dan vind ik dat je ook alle carnavalsoptochten af moet blazen.
Knomo -
/signed
Nilles -
Schranzmans

[...]

pcies, laat dat feest lekker verhuizen naar arnhem ofzo, lekker dichtbij, en stuk beter volk in het oosten-_-
Jipdenk -
Fristi
dat "uitgebreid gecontroleerd" heeft hier eigenlijk geen kut mee te maken, en is gewoon een zwak excuus.
Knomo -
[code]Aboutaleb: Poten af van DanceParade[/code]

Unicum in de geschiedenis van het bloggen: GeenStijl verzoekt u een petitie te tekenen. Natuurlijk, we weten het: Petities stinken. Petities zuigen. En online petities moeten al helemaal dood. Maar vandaag maken we een uitzondering. Voor het meest heersende openlucht feest in Rotterdam. De DanceParade. We hebben ons er al eens boos om gemaakt. Toen bleek dat burgemeester Aboutaleb de stoet trucks met pompende house & bouncemuziek helemaal wilde verbieden. Maar nu is er een tussenoplossing: De parade mag doorgaan, maar alleen op een afgesloten festivalterrein met intensieve bezoekerscontrole. Ja hallo. Dan is het geen parade meer. De fun zit hem juist in het onbekommerd met bier/joint tussen de rijdende muziek te technovikingen. Bovendien zijn al deze schijnmaatregelen alleen bedoeld om te verbergen dat Aboutaleb zijn politiekorps niet onder controle heeft. Sinds het drama op het strand bij Hoek van Holland is ineens alles verboden wat leuk is. Maar wie faalde daar nu het hardst? Dat noemt Aboutaleb besturen: Na maanden je incompetente hoofdcommissaris de laan uit sturen en vervolgens alle evenementen dichtgooien. Dikke middelvinger voor een half miljoen goedwillende bezoekers. Verbied dan het Rotterdamse ZomerCarnaval met haar traditionele steekpartijen. Daarom: gaarne even met uw muis een krabbeltje onder deze PETITIE zetten. Merci.
Viber -
Uuh..
ik zeg 1 ding.. doordat de politie niet juist kon handelen is het uit de hand gelopen.. ze waren van te voren ingelicht dat er relschoppers zouden kunnen komen, ik zeg dat het ook net zo goed de schuld van de politie is geweest. Die moeten dan maar met meer man op straat gaan staan ofzo, als dit zo door gaat mag je straks helemaal niks meer in dit land!!  :censored:
Pithune -
Shadow Interaction
On 18-02-2010 20:05:55, Knomo wrote:

De fun zit hem juist in het onbekommerd met bier/joint tussen de rijdende muziek te technovikingen.

xD  :w00t: HAHAHAHAHA
Nilles -
Schranzmans
On 18-02-2010 20:16:51, Viber wrote:

ik zeg 1 ding.. doordat de politie niet juist kon handelen is het uit de hand gelopen.. ze waren van te voren ingelicht dat er relschoppers zouden kunnen komen, ik zeg dat het ook net zo goed de schuld van de politie is geweest. Die moeten dan maar met meer man op straat gaan staan ofzo, als dit zo door gaat mag je straks helemaal niks meer in dit land!!  :censored:

ik zeg ook 1 ding, waren die relschoppers er niet, was er niks aan de hand en was het dit jaar gwoon weer. Een feest is toch niet om een dik gevecht te houden  :-/? Ga dan naar ajax-feyenoord, dat het daar al zo uit de hand loopt altijd begrijp ik ook niet, mja dat zijn we al gewent.  =]
Pietjuhhh -
DJ/Brabander!
On 18-02-2010 19:04:14, Knomo wrote:

/signed
Viber -
Uuh..
On 18-02-2010 23:42:10, Nilles wrote:

[...]

ik zeg ook 1 ding, waren die relschoppers er niet, was er niks aan de hand en was het dit jaar gwoon weer.

Heb je gelijk in, maar dat had de politie ook kunnen voorkomen.. hoe vaak hoor je dat een supportersbus word geweigerd!! Stelletje mietjes dat zijn het die agenten  :censored:
dreos1337 [Set Editor] -
Jazeker, de apotheker
getekend, wel een gare handtekening getekend zeg met de muis nondeju  :thumbsup:
RavingMilf -
Say hello to my little friend!
Nu hopen dat het iets uit haalt he  :(