Feedback / Private shouting

Opperhoofd -
On 03-03-2010 10:22:12, ThaMaster wrote:

Dit is echt je domste opmerking ooit. Wie ging er nou steeds in de shout praten over alles en nog wat zeggen hoi en daarna prettige voortzetting ik ga even een wijntje drinken bij de openhaard en dan naar bed toe. Of ik ga koken. Zielige mongool  ^.^

01. Ik drink geen wijn.

02. Mijn huis heeft geen openhaard.

Je kan je wel zielig blijven vastklampen aan je onwaarheden, maar bij wie denk je nu werkelijk een grote man te doen voorkomen?  =]
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 03-03-2010 10:43:29, Opperhoofd wrote:

[...]

01. Ik drink geen wijn.

02. Mijn huis heeft geen openhaard.

Je kan je wel zielig blijven vastklampen aan je onwaarheden, maar bij wie denk je nu werkelijk een grote man te doen voorkomen?  =]

Waar zeg ik dat ik de grote man hier wil worden? Dat ben jij toch allang. maar ff to the point. Ik bedoel ermee dat jij de grootste onzin uitkraamt want jij bent een van de meest postende shout liefhebber enzo allusz
KBZLL -
On 03-03-2010 05:17:15, Star wrote:

o_O private shouts aub niet, alleen met een optie om het uit te zetten :P

:thumbsup2:  :worship:
KBZLL -
On 03-03-2010 12:39:17, ThaMaster wrote:

[...]

enzo allusz

Jonguh jwt je moet niet stoer lopen doen ofzo  :D
Spikey -
pwwt!
Zoals al eerder vermeld was: "Het is een muziekpagina, geen chatbox".
RavingMilf -
Say hello to my little friend!
On 03-03-2010 16:34:18, Spikey wrote:

Zoals al eerder vermeld was: "Het is een muziekpagina, geen chatbox".

Aangezien de ene partij wel een "chat-shitje" willen hebben.. En de andere, zoals jij en nog meer hier boven, het een muziek-site vinden. Is het toch het beste wanneer het een combinatie is.. De gene die muziek wil luisteren doet dat lekker zonder "last" te hebben van anderen, en de socialere mensen hier kunnen daar dan lekker over bleppen/zeuren/zeiken/lachen  :)
Addict -
Exodus
On 03-03-2010 00:09:04, Loony wrote:

you should make a LSDB.NL shoutbox & a LSDB.EU shoutbox.

mabey a wee drop down menu next to where it says shoutbox, so you can pick which 1 you want to view.

Good idea , so we can all speak dutch !
Addict -
Exodus
Liv private . what dvd are you on ,.  :? do i have it  :?  :yum: i want liv  :yum:  :yum:
EviLiv -
On 03-03-2010 19:35:03, addict wrote:

Liv private . what dvd are you on ,.  :? do i have it  :?  :yum: i want liv  :yum:  :yum:

WTF  :?
Addict -
Exodus
never mind , voices in my told me to write that liv
EviLiv -
On 03-03-2010 19:45:05, addict wrote:

voices in ur head...not good  :no:
Star -
Queen of LSDB
 >.< somebody needs a one way trip to the mental ward  :x
steviedoyle [Set Editor] -
Life begins at 140
On 03-03-2010 19:45:05, addict wrote:

to much drugs in your time  :S
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
Voor alle mensen die zeggen dat dit een muziek site is en geen chatbox... blijf voortaan lekker weg uit de shout dan  :bye: Beetje hypocriet om hier te verkondigen dat je hier voor de muziek komt, terwijl je ook gewoon in de shout zit.