Shoutbox: [16:10] Bedlam: This website is still an utter shambles after trying umpteen browers etc over he last few weeks. If you actually try using all the facilities search etc you find that out not a couple of clicks here and there. People complained along with me at the start but when two users came on said it was not that bad nobody backed me up such is life! Do you deserve people like me and others wasting time trying to help you all on here? Them that can fix it do so I would say!

Requests / Beter Kom Je Niet

Niienke -
Hey vraagje..

weet iemand of er afgelopen weekend bij Beter Kom Je Niet.. ook livesetjes op zijn genomen?
werd vet bruut gedraaid en ben er eigenlijk wel naar op zoek.. maar kan ze dus nergens vinden...
Iemand??

 :cry:
Odyssee -
Hoi,

Heb van de eerdere edities eigenlijk ook geen livesets gezien. Dus verwacht dat die er ook niet komen nu.
Niienke -
Dit x was 5 jarig bestaan.. en een heel weekend vrijdag en zaterdag dus.. Komt als het goed is ook film van.. Is in elk geval van alles opgenomen..
vandaar dat ik dat dacht... We zullen zien..
Odyssee -
Als ik wat heb gevonden dan hoor je het wel  :thumbsup:
w1nx -
On 25-11-2008 22:57:59, Niienke wrote:

Dit x was 5 jarig bestaan.. en een heel weekend vrijdag en zaterdag dus.. Komt als het goed is ook film van.. Is in elk geval van alles opgenomen..
vandaar dat ik dat dacht... We zullen zien..


Wie weet, ik zou zeggen, hou deze site in de gaten  ;)
Canyonree -
[Administrator]
Odyssee zal je persoonlijk op de hoogte houden van zijn bevindingen
Spikey -
pwwt!
en Canyonree komt ze persoonlijk brengen
Opperhoofd -
Een vrouw in beeld en wat is iedereen vriendelijk én behulpzaam.  :clown:
m4a1 -
blablablabla
On 26-11-2008 06:38:27, Opperhoofd wrote:

Een vrouw in beeld en wat is iedereen vriendelijk én behulpzaam.  :clown:


Ik geeneens  :W
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
 :L
Niienke -
Yeahh.. Nou ik waardeer het ernorm..  :worship: enn zal het zeker in de gaten houden..  ^.^
Odyssee -
Niets anders verwacht  :thumbsup: