On 28-11-2008 21:14:11, m4a1 wrote:
Zoek je nou een liveset of een track?
On 28-11-2008 21:10:30, Juliuz. wrote:
yo.
dit gaat lastig worden. ik ben op zoek naar een liveset van sensation black. Alleen zijn er 2 problemen.
1. Ik weet de naam niet
2. Ik weet het jaar niet
wat ik wél weet, is het een nummer is met een rauwe stem erin die van alles brult in een vreemd oost europeaans brabbeltaaltje
de naam herinner ik me niet meer, maar het was wel echt een wazige naam, ik geloof ook iets oost europeaans
het jaar, tussen 2000 - 2004...
wie kan mij helpen? het is echt een geweldig rauw nummer van die liveset :P en ik heb hem geprobeerd te zoeken op internet en op mijn oude computer. Maarja mijn zusje heeft alles erafgedonderd dus daarom is het een beetje lastig vinden.
op internet kom ik ook niet verder, vandaar dat ik jullie hulp vraag met meezoeken
als iemand mij kan helpen, superbedankt!
wat ik wél weet, is het een nummer is met een rauwe stem erin die van alles brult in een vreemd oost europeaans brabbeltaaltje
de naam herinner ik me niet meer, maar het was wel echt een wazige naam, ik geloof ook iets oost europeaans
On 08-12-2008 15:32:30, H2TC wrote:
Ik ben opzoek naar de setjes van
Catscan @ Q-Base 2006
Scott Brown @ Q-Base 2005
Pavo @ Q-Base 2005
Ze zijn hier al reeds gepost alleen de download link is verstreken,
heeft iemand ze nog?
On 09-12-2008 13:17:07, H2TC wrote:
On 08-12-2008 15:32:30, H2TC wrote:
Ik ben opzoek naar de setjes van
Catscan @ Q-Base 2006
Scott Brown @ Q-Base 2005
Pavo @ Q-Base 2005
Ze zijn hier al reeds gepost alleen de download link is verstreken,
heeft iemand ze nog?
Niemand
yo.
dit gaat lastig worden. ik ben op zoek naar een liveset van sensation black. Alleen zijn er 2 problemen.
1. Ik weet de naam niet
2. Ik weet het jaar niet
wie kan mij helpen? het is echt een geweldig rauw nummer van die liveset :P en ik heb hem geprobeerd te zoeken op internet en op mijn oude computer. Maarja mijn zusje heeft alles erafgedonderd dus daarom is het een beetje lastig vinden.
op internet kom ik ook niet verder, vandaar dat ik jullie hulp vraag met meezoeken
Q-dance Radio
Qlubtempo
Vrijdagavond op Q-dance Radio: Qlubtempo van 20.00 - 22.00.
Vanavond krijg je het eerste uur losse tracks voorgeschoteld en het tweede uur kun je de set van Trilok & Chiren @ Qlubtempo 2007 beluisteren.
X-Qlusive
Komende dinsdag van 21.00 - 22.00 uur: X-Qlusive - SO Recordings
On 24-12-2008 16:49:24, Juliuz. wrote:
het is meer hardstyle, kai tracid is het niet... ik heb net mijn hele hele verzameling cd's uit de kast getrokken en allemaal afgeluisterd
en volgens mij stond hij op sensation black cd2 van 2005, dat is namelijk de cd die ik kwijt ben
1. Ik weet de naam niet
2. Ik weet het jaar niet