Hardstation / Q-Base "Drop Your Own Area" - HardStation.FM participation

m4a1 -
blablablabla
On 02-08-2010 20:45:49, Ensuna wrote:

Die laatste lineup erg goed!  :)

Alleen heeft niet veel met talent te maken.....

Moet dat dan?

Ik heb btw ook een inzending gedaan, ik denk niet dat ik erg veel kans maak maar boeie.

18:00 – 19:30 Daniele Mondello
19:30 – 21:00 Dana
21:00 – 22:30 Tatanka
22:30 – 00:00 Zany
00:00 – 01:30 Project Omeaga
01:30 – 03:00 Base Alert
03:00 – 04:30 Tha Playah
04:30 – 06:00 Promo

Voorwaarde van draaien in de bunker is dat er alleen maar platen uit 2000 - 2005 mogen worden gedraaid.
SilvioAquila -
On 02-08-2010 20:55:04, m4a1 wrote:

18:00 – 19:30 Daniele Mondello
19:30 – 21:00 Dana
21:00 – 22:30 Tatanka
22:30 – 00:00 Zany
00:00 – 01:30 Project Omeaga
01:30 – 03:00 Base Alert
03:00 – 04:30 Tha Playah
04:30 – 06:00 Promo

Voorwaarde van draaien in de bunker is dat er alleen maar platen uit 2000 - 2005 mogen worden gedraaid.

Vette line-up, kan jij al die mensen fixen?

En die voorwaarde, is dat een voorwaarde van Q-Dance of van jezelf?
m4a1 -
blablablabla
On 02-08-2010 21:00:19, SilvioAquila wrote:

[...]

Vette line-up, kan jij al die mensen fixen?

En die voorwaarde, is dat een voorwaarde van Q-Dance of van jezelf?

Hey weet ik veel, dat vond ik echt zeer onduidelijk op Q-dance site, dus ik probeer het gewoon, als Q-dance zegt dat ik dat zelf moet regelen (en betalen) zoeken ze maar iemand anders:D

Voorwaarde is van mezelf.
Ensuna -
Het oog ligt wel op talent namelijk
SilvioAquila -
Goeie voorwaarde iig!  :D
Ensuna -
ja natuurlijk heeft het wel met talent te maken, uiteraard. verkeerd uitgelegd, maar q dance bedoeld daar denk ik opkomend talent mee.
Opperhoofd -
On 02-08-2010 21:17:00, Ensuna wrote:

ja natuurlijk heeft het wel met talent te maken, uiteraard. verkeerd uitgelegd, maar q dance bedoeld daar denk ik opkomend talent mee.

Dat is dan ook mooi, zelf boeken ze altijd dezelfde namen, maar degene die de contest wint moet ineens wel aan opkomend talent denken?

Q-Dance; zielige organisatie.  :')
m4a1 -
blablablabla
On 02-08-2010 21:15:43, Ensuna wrote:

Het oog ligt wel op talent namelijk

Q-dance is altijd op zoek naar nieuw talent. Waar de focus bij andere evenementen puur op de artiesten ligt, wordt het bij Q-BASE dit jaar anders aangepakt. Onder de vlag van ‘Drop Your Own Area’ is er één Ammo bunker beschikbaar voor het kleine label, DJ collectief of bende creatievelingen om deze area aan te kleden en muzikaal in te vullen.

Ik weet het niet hoor, maar ik lees het als: talent om een bunker te hosten. Anders hadden ze volgens mij wel gewoon een DJ-contest gehouden.
SilvioAquila -
Q-Dance wil alleen maar geld verdienen natuurlijk!
Als ze extra bezoekers kunnen genereren zonder er wat zelf voor te doen...  ;)
m4a1 -
blablablabla
On 02-08-2010 21:32:24, SilvioAquila wrote:

Q-Dance wil alleen maar geld verdienen natuurlijk!
Als ze extra bezoekers kunnen genereren zonder er wat zelf voor te doen...  ;)

Nou sorry hoor, maar ik geloof niet dat je alles zelf moet betalen. Misschien halen ze idd wel mijn inzending ertussen uit omdat mijn artiesten te duur zijn, maar net of je voor de aankleding etc. wel zelf moet betalen? Je deelt toch ook niet mee in de winst?
SilvioAquila -
Volgens mij zetten ze er alleen de apparatuur (dj booth) er heen...
m4a1 -
blablablabla
On 02-08-2010 21:35:54, SilvioAquila wrote:

Volgens mij zetten ze er alleen de apparatuur (dj booth) er heen...

Denk is ff na  :D
Denk je echt dat er iemand is die een bunker wilt hosten en de kosten er zelf voor gaat betalen? Ik geloof dat niet.
Opperhoofd -
On 02-08-2010 21:38:43, m4a1 wrote:

Denk je echt dat er iemand is die een bunker wilt hosten en de kosten er zelf voor gaat betalen? Ik geloof dat niet.

Even voor de duidelijkheid:
- De ammobunker is 4,5 meter hoog. Het overdekte dansvloeroppervlak is 8 meter breed en 11 meter diep. Voor de bunker loopt de dansvloer gewoon door.
- De muzikale invulling en aankleding van de area is aan de winnaars van de contest. Dit dienen zij zelf te realiseren.
- De programmering van de bunker loopt van 18:00 tot 6:00.
- Q-dance draagt zorg voor het geluidssysteem, lichtset en basis DJ stage. Ook plaatst Q-dance een trussconstructie in de bunker voor het licht.
- De winnaar van de contest wordt uitgenodigd op het Q-dance kantoor om de invulling van de area verder samen te bepalen.

Er staat wel heel mooi 'Even voor de duidelijkheid:', maar echt duidelijk is het niet.  =]

- De muzikale invulling en aankleding van de area is aan de winnaars van de contest. Dit dienen zij zelf te realiseren.

:?
m4a1 -
blablablabla
Ja ik denk dus dat je dat zelf moet invullen maar betalen lijkt me toch erg sterk. Maar we merken het wel.
Titatovenaar -
On 02-08-2010 21:38:43, m4a1 wrote:

[...]

Q-Dance regelt alleen de standaard spullen zoals een basis geluids en licht installatie en een trussconstructie
m4a1 -
blablablabla
On 02-08-2010 21:47:05, Titatovenaar wrote:

[...]

Q-Dance regelt alleen de standaard spullen zoals een basis geluids en licht installatie en een trussconstructie

En de rest moet zelf betaald worden? Vast:')
SilvioAquila -
Precies...
dreos1337 [Set Editor] -
Jazeker, de apotheker
Denk dat als je met echt "beginnend" talent gaat werken je niet echt hoeft te betalen op q-base? Zou als beginnend artiest het eerder een eer vinden om daar te draaien. Zou er zelf niet rouwig om zijn als het dan gratis zou moeten. Aan de andere kant lijkt het me toch wel dat Q-dance toch echt zelf ook een duit in het zakje zal doen als je met wat voor soort artiest dan ook werkt. Ze zullen naar het feest moeten komen en ook enige vorm ondersteuning krijgen misschien in de vorm van platen/tracks en uiteraard consumpties.

Morgen ook maar eens een lijstje insturen.  :W
Titatovenaar -
On 02-08-2010 21:56:31, m4a1 wrote:

[...]

En de rest moet zelf betaald worden? Vast:')

De rest moet in principe zelf betaald worden? Wat dacht jij dan? Dat je ff een leuk concept neerzet en de rekening voor Q neerlegt? Ze willen juist zonder investering een goede stage neerzetten en daarnaast een leuk gebaar maken naar de scene.
Beetje nadenken kan geen kwaad  :p
m4a1 -
blablablabla
On 02-08-2010 22:05:56, Titatovenaar wrote:

[...]

De rest moet in principe zelf betaald worden? Wat dacht jij dan? Dat je ff een leuk concept neerzet en de rekening voor Q neerlegt? Ze willen juist zonder investering een goede stage neerzetten en daarnaast een leuk gebaar maken naar de scene.
Beetje nadenken kan geen kwaad  :p

Ja mag ik dan ook een deel van de opbrengsten:')