Shoutbox: [14-04] pointlesspoint: Seems like a hack. Can't report that user. Changed my account to https://soundcloud.com/pointlesspointlesspoint for now.

Feedback / Time for a change

Hektor -
Zuigen, kreng!
On 19-08-2010 16:05:59, addict wrote:

Tja het is een internationaal georienteerd platform , so in other words if people aks if we speak english we do that


Dus als iets internationaal georiënteerd is, dient men daar Engels te praten? Of bedoel je dat niet? En mocht je dat wel bedoelen, dan faal je hard.
djdesudo -
Gearbox Owns The Night
I honestly dont find it to be that big a problem using the Translate, a lot of the time it doesn't work that well.

I still agree that topics started in english should stay in English though. A lot of the time i also wonder, why speak in dutch when your only getting your point accross to the people who speak dutch when you could be sharing your information with everyone?
Addict -
Exodus
On 19-08-2010 16:41:35, Hektor wrote:

[...]

Dus als iets internationaal georiënteerd is, dient men daar Engels te praten? Of bedoel je dat niet? En mocht je dat wel bedoelen, dan faal je hard.


Nee alleen als mensen het vragen is het beleefd om engels te praten ,
Addict -
Exodus
trans . if people ask if we speak english we should do that
lawless29 -
Riding along, singin a song.....
share sets download sets enjoy all this good music and be civil carnt be to hard to do  :thumbsup2:
Hektor -
Zuigen, kreng!
I've never seen anyone from England, France or Germany speak Dutch whenever I ask them.
Gewijzigd door Hektor op 19-08-2010 16:52
lawless29 -
Riding along, singin a song.....
On 19-08-2010 16:52:22, Hektor wrote:

I've never seen anyone from England, France or Germany speak Dutch whenever I ask them.


i cannot speak flemish
Jipdenk -
Fristi
On 19-08-2010 16:53:06, lawless29 wrote:

[...]

i cannot speak flemish


neither can I
helleye -
∞ infinity of possibilit
On 19-08-2010 13:43:46, steviedoyle wrote:

[...]

His english is just not good, no offence


no no offence ,but i can understand what i just said , do the same  :D
helleye -
∞ infinity of possibilit
On 19-08-2010 09:51:36, Nitrogen wrote:

[...]

He did not understand what you wrote  :)


i know!!  :p
Canyonree -
[Administrator]
Wat een gehuil allemaal zeg, wacht met spanning de grote ommekeer af  :w00t:
Pithune -
Shadow Interaction
On 19-08-2010 16:58:21, Jipdenk wrote:

[...]

neither can I


 :clown: greg wel.. toch ?
greg4850 -
Fear.FM Resident DJ
On 19-08-2010 20:22:49, Pithune wrote:

[...]

 :clown: greg wel.. toch ?


 :?
Pithune -
Shadow Interaction
On 19-08-2010 20:41:12, greg4850 wrote:

[...]

 :?


hahahahaha
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
On 19-08-2010 19:42:54, Canyonree wrote:

Wat een gehuil allemaal zeg, wacht met spanning de grote ommekeer af  :w00t:
greg4850 -
Fear.FM Resident DJ
On 19-08-2010 21:24:51, Pithune wrote:

[...]

hahahahaha


Tell me  =D
E-Stylezz -
vet cool gave koffiepads !
Het is toch wel duidelijk dat als je iets tegen een Nederlands persoon zegt, je het gewoon in Nederlands doet. En tegen een buitenlander in Engels. En als die buitenlander het dan niet snapt, hoeft ook niet, het is ook niet voor hem bedoeld.

En wanneer gaan we iets merken van de grote veranderingen hier? Enige verandering tot nu is dat een aantal mensen geband zijn en er een aantal vlaggen zijn toegevoegd die totaal geen nut hebben.
Het is wel duidelijk dat een bepaald soort gedrag minder tot niet getolereerd wordt hier, maar hoe wil je dit verder in de toekomst aan gaan pakken of nog beter voorkomen. Wees een duidelijk Bert, want het lijkt dat je vrij weinig hier aanwezig bent (voornamelijk in de discussie hoe sommige punten verbeterd kunnen worden) en dit is juist wel een situatie om aanwezig in te zijn om het hier te verbeteren.

Daarnaast vind ik de sfeer de laatste dagen echt compleet achteruit gaan, maar dat is ook meer door de enorme 'chaos' die hier heerst.
Maar het moet altijd slechter worden voor het beter gaat.
K-Cin -
Belgians do it better !
About time  :)

Kinda annoying that always the same shit had to happen.
I won't mind to help the community to get better.
By adding livesets, or just helping with other stuff  :)
Star -
Queen of LSDB
On 19-08-2010 23:09:52, E-Stylezz wrote:

Het is toch wel duidelijk dat als je iets tegen een Nederlands persoon zegt, je het gewoon in Nederlands doet. En tegen een buitenlander in Engels. En als die buitenlander het dan niet snapt, hoeft ook niet, het is ook niet voor hem bedoeld.

En wanneer gaan we iets merken van de grote veranderingen hier? Enige verandering tot nu is dat een aantal mensen geband zijn en er een aantal vlaggen zijn toegevoegd die totaal geen nut hebben.
Het is wel duidelijk dat een bepaald soort gedrag minder tot niet getolereerd wordt hier, maar hoe wil je dit verder in de toekomst aan gaan pakken of nog beter voorkomen. Wees een duidelijk Bert, want het lijkt dat je vrij weinig hier aanwezig bent (voornamelijk in de discussie hoe sommige punten verbeterd kunnen worden) en dit is juist wel een situatie om aanwezig in te zijn om het hier te verbeteren.

Daarnaast vind ik de sfeer de laatste dagen echt compleet achteruit gaan, maar dat is ook meer door de enorme 'chaos' die hier heerst.
Maar het moet altijd slechter worden voor het beter gaat.


Ik ben het redelijk met je eens. Ik zie Bert vrij weinig de scepter zwaaien wat vooral veel wangedrag heeft getolereerd.  >.< Ik snap ook dat je er niet 24/7 bij kan zijn. Maar laat er is duidelijk regels komen Zwart op Wit. En ook "Moderators" die dit kunnen handhaven. Anders is het binnen no time weer een zooitje. maar naar mijn mening heb je het zelf op dit punt laten komen. Op het internet is iedereen nou niet eenmaal vriendelijk.

Ach ik hou er in ieder geval nu over op.  >.<
Pithune -
Shadow Interaction
On 19-08-2010 23:09:52, E-Stylezz wrote:

Het is toch wel duidelijk dat als je iets tegen een Nederlands persoon zegt, je het gewoon in Nederlands doet. En tegen een buitenlander in Engels. En als die buitenlander het dan niet snapt, hoeft ook niet, het is ook niet voor hem bedoeld.

Dat weet hij dan niet.

daar gaat het om.

anders kunnen we die spanjaarden en polen ook in hun eigen taal laten kleppen zonder dat wij weten wat het inhoud
Dit topic is gesloten.