dreos1337 [Set Editor] -
Jazeker, de apotheker
Zag net op nieuws een item voorbij komen over Spotify. Schijnt dus een electronische muziek bibliotheek te zijn die volkomen gratis is. Je streamt de nummers direct dus je bezit ze eigenlijk niet. Scheelt je een hoop schijfruimte lijkt mij. Al moet het natuurlijk wel een beetje kwaliteit zijn denk.

http://www.spotify.com/nl/new-user/
Jipdenk -
Fristi
Wat ik nu gebruik voldoet
Vogelhuisje [Moderator] -
Haat aan vocals
Kwaliteit is altijd goed, vind het alleen niet fijn werken
knarfieboy -
Bosseidon
heb 't ook al een tijdje maar 't is niet geweldig, kvind WMP gewoon fijn
Guido -
ιllιlııllılı
On 27-10-2010 23:45:14, Jipdenk wrote:

Wat ik nu gebruik voldoet

Mijn familie gebruikt het wel maar ik vind het bagger.
Ik koop of DL het wel, streamen zuigt.
eMule -
Not Your Monkey Not Your Robot
jammer dat je niet online je playlists kunt beluisteren, dan was het nog best handig geweest (school dit dat)
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
oud nieuws..
Addict -
Exodus
zeker oud , heb t al maanden maar is een goed systeem
dreos1337 [Set Editor] -
Jazeker, de apotheker
On 28-10-2010 12:41:26, hardcorerepublic wrote:

oud nieuws..

achja, ik kom alleen achter dit soort dingen via andere vormen ipv internet zelf, dus altijd veel te laat haha. Excuus  :kiss: Maarja zou wel een reactie willen van iemand die het wel volop gebruikt en waarom dan wel; wat is er dan zo relaxt aan?
Gewijzigd door dreos1337 op 28-10-2010 13:22
Dakpan -
No Hostages
Gebruik het best vaak op de vaste PC aangezien die van m'n pa is. Staan echt heel veel hardstyle/hardcore nummers op dus ik ben er wel tevreden over.
Jatoch -
On 28-10-2010 13:27:17, Dakpan wrote:

Gebruik het best vaak op de vaste PC aangezien die van m'n pa is. Staan echt heel veel hardstyle/hardcore nummers op dus ik ben er wel tevreden over.

Is dat zo, echt heeeeeel veeeeel?
DellaLowe -
They are by far the most popular app in the world spotify premium apk still a great choice
Gewijzigd door DellaLowe op 13-08-2024 04:38
ColetteYates -
spotify premium is always my top choice
Gewijzigd door ColetteYates op 24-08-2024 11:02
sarimshaikh2 -
I think this is one of the most significant information for me. And i’m glad reading your article. But should remark on some general things, weeklyfanz