General discussion / Eigen producties

donkeyass -
Zijn er mensen hier die ook produceren?

Zo ja, met welk sequencer dan?

Ik werk zelf met FL Studio 7 al 4 jaar en maak hardstyle, ik begin ook aardig studio van mn kamer te maken..

Ik zal eens wat laten horen binnekort

:thumbsup:
Opperhoofd -
Even snel met D-Mind aanpappen nu hij nog niet zo bekend is.  ;)
D-Mind -
 :w00t:

Dan doe je het 2x zo lang als ik..
Werk ook met FL Studio 7  :thumbsup:
en ben sinds kort signed bij Suntec Records  :yay:
LX-Tasy -
gefeliciteerd D-Mind,  :thumbsup:
FL-studio is wel relaxt programma. T is wel een hele klus om t programma een beetje onder de knie te krijgen. Ik heb ook Cubase gebropreerd. Vind ik minder.
Schijnd dat angerfist hier mee zijn eerste nummers heeft gemaakt voor bekend te worden. Gebruiken jullie ook nog andere apparatuur naast Fl-studio? Zo ja, wat?
outliner -
Nice D-Mind, gefeliciteerd. Ben benieuwd naar je release. Als die nou lekker knalt hoef je alleen nog die cd spelers het raam uit te gooien en te gaan beginnen met vinyl  8-)
fosjoo -
mijn bril is 1337.. fosho
Uhm ik ben nu bezig met een beetje van die standaard nu-style tracks te producen waar ik nog niet echt trots op mag zijn ofzo maar ik ben dan ook nog niet lang bezig  :), je hoort het amateurisme er nog vanaf komen :P (deze producties zijn van de laatste 4 maanden ben al wel een jaar bezig met FL een beetje te verkennen) www.myspace.com/fosjoo
donkeyass -
ach iedereen moet ergens beginnen toch  :D

ik zal es ook wat posten zodra ik eentje af heb
Opperhoofd -
On 13-04-2008 16:28:27, donkeyass wrote:

ach iedereen moet ergens beginnen toch  :D

ik zal es ook wat posten zodra ik eentje af heb

Ik denk dat er heel wat mensen graag wat van je zullen willen horen.  :yes:

Wanneer jij veel negatieve feedback achterlaat is men erg nieuwsgierig wat jouw smaak dan precies is.
RJBanthum -