General discussion / Defqon.1 verhuist

Opperhoofd -
On 04-01-2011 14:06:56, Gerome91 wrote:

ik had dat ook gehoord vanmorgen van aantal mensen die daar in de buurt wonen, die ook zeiden dat dat een van de redenen was om te verhuizen omdat dan het terrein kleiner zou worden, dus ik ben ook gaan zoeken en dat is ook het enige wat ik kon vinden. Maar de plannen schijnen al 2 jaar bekend te zijn voor nieuwbouw.

Almere-Poort is inderdaad al een tijdje in aanbouw, maar ze gaan niet op de stranden bouwen.

Waarom zouden de inwoners van Almere daar dan niet over geinformeerd zijn mocht dat wel zo zijn?

Je koopt een huis, of laat een huis bouwen, in Almere-Poort om aan het strand te wonen... en dat zal gewoon verdwijnen denk jij, of de mensen die jij spreekt?

Gewoon even de bouwtekeningen en plannen doorsnuffelen, en je vindt daar niets van terug.

Gelukkig.

ONtopic; heeft iemand een idee hoe slecht Biddinghuizen te bereiken is per OV?

Met de trein naar Lelystad, en dan met pendelbussen naar Biddinghuizen.

Met duizenden mensen.  :doh:
dreos1337 [Set Editor] -
Jazeker, de apotheker
On 04-01-2011 14:00:42, Opperhoofd wrote:

[...]

Het kan aan mij liggen, maar waar staat dat er huizen gebouwd gaan worden op Almeerderstrand als ik vragen mag?

Het staat niet in jouw stukje, maar ook nergens op het internet zover ik kan vinden.

Vandaar mijn vraag.

Volgens de kaart van Almere Poort bouwen ze totaan de dijk:

http://almerepoort.almere.nl/mmbase/attachments/1814515/Ontwikkelaarskaart_Almere_Poort

Niet op Almere Strand, anders woon je ook niet aan het strand waarmee ze reclame maken.

Kan zijn dat het terrein dan gewoon te dicht bij het nieuwe project ligt. Dus i.v.m. overlast e.d. moet verhuizen.
Star -
Queen of LSDB
 =] humor
Opperhoofd -
On 04-01-2011 14:14:00, dreos1337 wrote:

Kan zijn dat het terrein dan gewoon te dicht bij het nieuwe project ligt. Dus i.v.m. overlast e.d. moet verhuizen.

Inderdaad, zoiets zal het wel zijn.

Dat zou dan moeten betekenen dat geen enkel evenement meer zal plaatsvinden op het Almeerderstrand.

Maar waarom Q-Dance dan kiest voor het slechtst bereikbare evenemententerrein in Nederland is me een raadsel.  :D
CriticalCryptex -
Yes yes, here we go!
R.I.P Defqon Almere  :(
Gewijzigd door CriticalCryptex op 04-01-2011 14:22
CriticalCryptex -
Yes yes, here we go!
On 04-01-2011 14:20:38, CriticalCryptex wrote:

[...]

Lekker is dat, straks wordt het nog druk en gezellig in Lelystad  :^)
Opperhoofd -
On 04-01-2011 14:20:38, CriticalCryptex wrote:

Doe maar niet, straks wordt het nog druk en gezellig in Lelystad  :^)

Zoveel schreeuwende mensen vervoeren in volgepropte bussen is echt geen feest hoor.

Deden ze in Sydney ook, verschrikkelijk!  :X

Maar er is geen andere manier, qua OV, als ik het goed heb begrepen.
CriticalCryptex -
Yes yes, here we go!
On 04-01-2011 14:22:28, Opperhoofd wrote:

[...]

Zoveel schreeuwende mensen vervoeren in volgepropte bussen is echt geen feest hoor.

Deden ze in Sydney ook, verschrikkelijk!  :X

Maar er is geen andere manier, qua OV, als ik het goed heb begrepen.

Klopt idd, met Lowlands ist altijd wel goed geregeld  :) dan zie altijd backpackers door de stad lopen.........dan weet je precies dat Lowlands weet aan de gang is  :p ben alleen bang dat het met Defqon anders loopt......bij Lowlands gaan de mensen in etappes maar voor Defqon wil iedereen er tussen half 11 en 11 uur zijn (wat logisch is)
Gerome91 -
Het is de middle of nowhere.. ze zullen er toch wel ervaring mee hebben in de gemeente met lowlands..

Ik heb nooit iets gehoord van grote problemen met lowlands.
Gewijzigd door Gerome91 op 04-01-2011 14:28
Opperhoofd -
On 04-01-2011 14:26:55, Gerome91 wrote:

Het is de middle of nowhere.. ze zullen er toch wel ervaring mee hebben in de gemeente met lowlands..

Ik heb nooit iets gehoord van grote problemen met lowlands.

Wie heeft het over grote problemen?

Er is alleen geen NS station in de buurt, en bent volledig afhankelijk van pendelbussen.

De terugweg zal helemaal leuk worden...

Het Lowlands volk is ook gewoon compleet ander volk.
CriticalCryptex -
Yes yes, here we go!
On 04-01-2011 14:32:48, Opperhoofd wrote:

[...]

Wie heeft het over grote problemen?

Er is alleen geen NS station in de buurt, en bent volledig afhankelijk van pendelbussen.

De terugweg zal helemaal leuk worden...

Het Lowlands volk is ook gewoon compleet ander volk.

Ik ga wel met de fiets  :W is waarschijnlijk nog sneller naar Lelystad  :^)
Opperhoofd -
Of ze hebben inderdaad de ruimte nodig zoals Lowlands voor tenten en gaat het werkelijk twee dagen duren dit jaar.

De zondag en maandag half juni zijn feestdagen dus het zou me niks verbazen.

On 04-01-2011 14:41:31, CriticalCryptex wrote:

Ik ga wel met de fiets  :W is waarschijnlijk nog sneller naar Lelystad  :^)

Dat vind ik vanaf Almere-Buiten net iets te ver.  :p
CriticalCryptex -
Yes yes, here we go!
On 04-01-2011 14:43:43, Opperhoofd wrote:

Of ze hebben inderdaad de ruimte nodig zoals Lowlands voor tenten en gaat het werkelijk twee dagen duren dit jaar.

De zondag en maandag half juni zijn feestdagen dus het zou me niks verbazen.

Komend jaar wordt het in elk geval nog bij1 dag gelaten dus eerst maar is ff kijkuh of het bij de rest van NL wel in de smaak valt dat het nodig is 2 dagen of meer.
[...]

Dat vind ik vanaf Almere-Buiten net iets te ver.  :p

Kan me voorstelle  :p
Gewijzigd door CriticalCryptex op 04-01-2011 14:49
Opperhoofd -
On 04-01-2011 14:48:09, CriticalCryptex wrote:

Komend jaar wordt het in elk geval nog bij1 dag gelaten dus eerst maar is ff kijkuh of het bij de rest van NL wel in de smaak valt dat het nodig is 2 dagen of meer.

Defqon.1 raakt wel uitverkocht hoor, daar hoeven ze zich geen zorgen over te maken.

Maar ik heb geen zin om te moeten BOB-en dus ik pas dit keer.  :p
Gerome91 -
In Almere wordt al enige tijd gebouwd aan een nieuwe wijk, namelijk Almere Poort. Deze wijk ligt precies naast het Defqon.1 terrein.

Ondanks meerdere pogingen om tot in lengte van dagen te mogen blijven in Almere, moeten we bij deze meedelen dat de laatste Defqon.1 op het Almere strand in 2010 heeft plaatsgevonden. De bouw van Almere Poort staat de toekomst van het festival in de weg.

Q-dance site.
dreos1337 [Set Editor] -
Jazeker, de apotheker
On 04-01-2011 14:51:04, Opperhoofd wrote:

[...]

Defqon.1 raakt wel uitverkocht hoor, daar hoeven ze zich geen zorgen over te maken.

Maar ik heb geen zin om te moeten BOB-en dus ik pas dit keer.  :p

Pik ik je onderweg toch even op.
M-bition -
BATS!!!
Dikke bende in mijn ogen! Word nog wat met het logistieke  :S
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
Walibiii WORRRRRRRRRRRLD
Dakpan -
No Hostages
On 04-01-2011 11:36:10, Xerxes wrote:

[...]

En kan q-dance weer meer geld verdienen...  :')

Het is toch een bedrijf oetlul.
Gewijzigd door Dakpan op 04-01-2011 16:35
Vioda -
Just one word : DECIBEL  :worship:  :worship: