Party discussion / Hard Bass GelreDome · Update

Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
Op zaterdag 12 februari 2011 zal Hard Bass voor de derde keer haar intrek nemen in een van de grootste indoor locaties van Nederland, namelijk het GelreDome Arnhem! De avond zal geheel in het teken staan Hardstyle, gepresenteerd door vier verschillende teams, samengesteld uit de allergrootste artiesten. De line-up is bekend en de voorbereiding is in volle gang. Tijd voor een Hard Bass update!

Anthem
Het Hard Bass anthem is dit jaar geproduceerd door niemand minder dan Wild Motherfuckers, de bekende gelegenheidsformatie van Zatox en Tatanka. b2s vroeg de mannen naar het anthem en ook wat we van hun live act kunnen verwachten:

'Can you explain why Parmesan cheese fits with pasta? Somebody tried that one day and it fucking worked! Our cooperation has started kinda 6 years ago and after a few tracks hitted The Hardest floors around we came up with our own project called indeed Wild Motherfuckers. It will be the first time for us together live in front of such a huge crowd but we are ready to ki-ki-kick some ass and let them go fucking wild! Our 'secret weapon' of the night will be the Hard Bass 2011 anthem which we are really proud of! It's not a standard anthem but in the same time when you hear the track it couldn't be anything else than the Hard Bass anthem! And not only cause of the vocals says Hard Bass! Curious to hear that at it's maximum power? Bring your ass to Arnhem at GelreDome stadium on the twelfth of February and be sure to witness the wildest closing act ever of the Hardstyle history!'

CD / DVD
Ook dit jaar zal een speciale Hard Bass 4CD gemixt worden. Welke vier artiesten dit voor hun rekening gaan nemen wordt binnenkort bekend gemaakt... Tevens wordt er tijdens Hard Bass een video registratie geschoten. Deze uitgebreide registratie zal op DVD & Blu-ray uitgebracht worden.

b2s television & radio
Bij b2s television kun je iedere week op de hoogte blijven van de laatste nieuws rond Hard Bass. Denk hierbij aan interviews met de DJ's, backstage materiaal en andere leuke weetjes. Tevens zal vanaf volgende week b2s radio iedere donderdagavond in het teken staan van Hard Bass. Om 22.00 uur hoor je wekelijks een pre-party mix op b2s radio! Hieronder staat de planning, so stay tuned!

20 januari – Team Red by Luna
27 januari – Team Green by Psyko Punkz
03 februari – Team Blue by Bioweapon
10 februari – Team Yellow by B-Front

Twitteractie
Volg '@officialb2s' op Twitter en doe mee aan de ultieme Hard Bass actie. Tweet op de meest originele manier jouw favoriete team door win een Hard Bass VIP treatment! De officiële hashtag voor Hard Bass is '#HardBass2011'.

Website
Op de speciale Hard Bass website vind je alle informatie betreffende de vier teams en het evenement zelf. Tevens zijn er diverse downloads en gadgets te vinden. Klik hier voor de website.

Tickets
Tickets kosten 50 euro (ex fee) en zijn nog te verkrijgen via http://hardbass.tickets.b2s.nl
Mocht je liever gelijk je busticket erbij boeken, dan kun je een combi ticket boeken via www.eventtravel.nl . Wees op tijd. De beschikbare VIP tickets zijn al geruime tijd uitverkocht.
PhresiF -
leuk net ook al gelezen op partyflock
Jipdenk -
Fristi
10 februari – Team Yellow by B-Front

GANZ GEIL
Jipdenk -
Fristi
denk dat die 4 van die mixes waarsch ook de cd's mixen?
Gewijzigd door Jipdenk op 05-01-2011 16:35
PhresiF -
On 05-01-2011 16:35:49, Jipdenk wrote:

denk dat die 4 van die mixes waarsch ook de cd's mixen?

Elk een eigen CD  :hungry:  (L) B-Front
Gewijzigd door PhresiF op 05-01-2011 16:41
Jipdenk -
Fristi
On 05-01-2011 16:41:24, PhresiF wrote:

[...]
Elk een eigen CD  :hungry:  (L) B-Front

ja precies dat vond ik dus ook leuk
Canyonree -
[Administrator]
Wie van LSDB gaan er eigenlijk naar HardBass toe?
Star -
Queen of LSDB
Jerrie
Jipdenk -
Fristi
ik ga misschien  :$
Hektor -
Zuigen, kreng!
Knomo
RawHardStylezz -
Are you MF'ers Ready??
On 05-01-2011 16:30:11, PhresiF wrote: