General discussion / LSDB Tournament Round 1 - The Results

greg4850 -
Fear.FM Resident DJ
On 13-02-2011 23:58:30, Maximumraver wrote:

[...]

If anyone could make anything similair to the winning hardcore sets with a fucking mouse, I'd bow down for him  :worship: fast cutting with out using the crossfader and bass button at the same time if so fucking hard  :D

Yeah you're right  :p, make something like that with only a mouse is fucking hard  :D

On 13-02-2011 23:58:56, des2k wrote:

en het is de liefde die ge er insteekt dat telt  ;) </eind>

:yes:  :thumbsup2:
des2k -
mja met een mengpaneel en vinyls kan je zoveel meer kappen en draaien :> is oneindig veel leuker vind ik

heb namelijk ook jaren met software gedraaid :-) nu ong 4-5j met vinyl
Maximumraver [Set Editor] -
aka Sloperij Janssen
On 13-02-2011 23:58:20, des2k wrote:

maximum: dat ik vind ik als vinyl dj echt wel jammer, lekker mixje nonetheless maar ge moet wel toegeven dat een dj contest een dj contest blijft... mss ben ik wat oubollig :P

een dj contest ja  ;) geen "mijn gear is cooler contest", we weten dat iedereen op vinyl geilt  :p (scratchen met zon console is niet te doen, had ik maar een sl ofzo voor erbij  :()

On 13-02-2011 23:58:20, des2k wrote:
heb je vorige post gelezen en moet toegeven: kwaliteit van de software/midi/computer mixes is uiteindelijk wel beter :-)

Dankje voor het lezen  :)
Nou ik wil er niet eens mee zeggen dat die beter zijn  :p ik wil alleen duidelijk maken dat het einde resultaat het aller belangrijkste is  :) Het is namelijk extreem demotiverend als je iets leuks maakt, en mensen dan zeggen dat het kut is omdat het digitaal is  ;) Zoals jij bijvoorbeeld die D-Future set leuk vond, zonder dat je wist hoe die gemaakt was heb je genoten toch  :)

Ik wil neit de bittere vent zijn die loopt te schreeuwen over gear vs digi, maar je hoort het elke fucking keer  :p elke elke elke elke keer  :p daarom ben ik er wat vocaal over  :a:
aka Sloperij Janssen
On 13-02-2011 23:58:56, des2k wrote:

en het is de liefde die ge er insteekt dat telt  ;) </eind>

mee eens  :)!
aka Sloperij Janssen
On 13-02-2011 23:59:59, des2k wrote:

mja met een mengpaneel en vinyls kan je zoveel meer kappen en draaien :> is oneindig veel leuker vind ik

heb namelijk ook jaren met software gedraaid :-) nu ong 4-5j met vinyl

De effecten van de djm-800  :L (die reverser!!  (L)  (L)  (L)) virtual dj's effecten zijn zo herkenbaar en matig  :-/ ik ga over me nek elke keer als ik die fucking flanger hoor  :D
des2k -
ik ben ook aant sparen voor CDJ350 zene... maar dat is nogaltijd lekker mixen... geen bpm counter (werkt niet deftig voor hardcore althans :P)
aka Sloperij Janssen
On 14-02-2011 00:05:23, des2k wrote:

ik ben ook aant sparen voor CDJ350 zene... maar dat is nogaltijd lekker mixen... geen bpm counter (werkt niet deftig voor hardcore althans :P)

haha nee die bpm counters  :D meer fout dan goed he  :D

Edit: Ik ben aant sparen voor de cdj-2000, tot over een paar jaar  _O- (eerst monitor speakers, das belangrijker  :p)
Gewijzigd door Maximumraver op 14-02-2011 00:06
des2k -
ik heb die KRK Rokit 8 al een jaar of 2 die zen vetjessssss

CDJ2000 is veeeels te duur voor wat het is, 350 is meer dan genoeg... moet gwn mp3/cd spelen en deftige jog hebben meer niet :P
des2k -
probleem is wel: er komt enorm veel bas uit, heb ze uit armoe op de grond moeten zetten maar dan nog komt er enorm veel bas op me naalde  :p
aka Sloperij Janssen
On 14-02-2011 00:08:05, des2k wrote:

ik heb die KRK Rokit 8 al een jaar of 2 die zen vetjessssss

CDJ2000 is veeeels te duur voor wat het is, 350 is meer dan genoeg... moet gwn mp3/cd spelen en deftige jog hebben meer niet :P

ik wil de 2000 omdat je er een harde schijf op kan aansluiten en de zoek manier erg effiecient is  :) Met de hoeveelheid stijlen die ik draai worden cd mappen als snel een bende. Als ik op een feest draai brand ik de cd's vantevoren omdat ik toch wel weet wat ik ongeveer wel draaien  :) maar alle muziek tegelijk bij kunnen hebben... wat een droom  :L wat een orginele dikke sets kun je dan neerzetten als je al je muziek hebt om uit te kiezen  :L
aka Sloperij Janssen
On 14-02-2011 00:09:31, des2k wrote:

probleem is wel: er komt enorm veel bas uit, heb ze uit armoe op de grond moeten zetten maar dan nog komt er enorm veel bas op me naalde  :p

haha ok  :p heb je niet zon ding waar je je draaitafels op kan zetten? zon kussen geval  :p?
des2k -
ja freefloats maar da suckt aars om mee te draaien  :p

is mijn set dan zo slecht?  :D
aka Sloperij Janssen
Je set slecht? nee man, ik vond em wel vet  :) Heb em ge+'t haha  :p
des2k -
en die freefloats da helpt geen reet :P de bas zit gwn in heel het luchtruim van de kamer  :D (ik speel ook veel te luid mss)
aka Sloperij Janssen
On 14-02-2011 00:14:03, des2k wrote:

en die freefloats da helpt geen reet :P de bas zit gwn in heel het luchtruim van de kamer  :D (ik speel ook veel te luid mss)

Lekker knalleng  8-)
NaeosPsy -
On 13-02-2011 23:59:54, greg4850 wrote:

[...]

:yes:  :thumbsup2:

Its easy.
K-Cin -
Belgians do it better !
On 14-02-2011 00:10:23, Maximumraver wrote:

[...]

ik wil de 2000 omdat je er een harde schijf op kan aansluiten en de zoek manier erg effiecient is  :) Met de hoeveelheid stijlen die ik draai worden cd mappen als snel een bende. Als ik op een feest draai brand ik de cd's vantevoren omdat ik toch wel weet wat ik ongeveer wel draaien  :) maar alle muziek tegelijk bij kunnen hebben... wat een droom  :L wat een orginele dikke sets kun je dan neerzetten als je al je muziek hebt om uit te kiezen  :L

Gaat toch ook met die CDJ 900 of zit ik verkeerd ?
aka Sloperij Janssen
On 14-02-2011 10:52:40, K-Cin wrote:

[...]

Gaat toch ook met die CDJ 900 of zit ik verkeerd ?

Oh dat zou heel goed kunnen kloppen. Edit: het klopt  :), maar die zitten ook ver genoeg boven mijn budget dat ik er nog niet aan heb gedacht  :p wel goeie tip, ik zal het even chekken, zou weer geld schelen eventueel  :D
Gewijzigd door Maximumraver op 14-02-2011 11:41
des2k -
1200eur vindek teveel voor een cd spelerke zene... die cdj350 zijn al 600 :/
Meagashira -
Pioneer CD-spelers zijn gewoon erg prijzig. Je kan natuurlijk ook gewoon voor een Macbook Pro gaam met midi apparatuur. Ben je hetzelfde kwijt en kun je ook al je tracks meenemen.