Shoutbox: [26-04] Bedlam: This website is still an utter shambles after trying umpteen browers etc over he last few weeks. If you actually try using all the facilities search etc you find that out not a couple of clicks here and there. People complained along with me at the start but when two users came on said it was not that bad nobody backed me up such is life! Do you deserve people like me and others wasting time trying to help you all on here? Them that can fix it do so I would say!

DJ-ing / Producing / Madonna - Music (Fedde le grand bootleg mix)

SyncMaster -
Hello,

Does anyone of you know which number is bootlegged by fedde le grand in the Madonna - Music (Fedde le grand bootleg mix)??

Thanks,

Michael
ZeroGravity -
The Heretic
no
Xerxes -
Everybody's favourite Belgian
"Madonna - Music" misschien  :')
SyncMaster -
hahaha:P
Xerxes -
Everybody's favourite Belgian
maak je vraag dan duidelijk... Je vraag is welke track er "gebootleged" word in Madonna - Music (Fedde le grand bootleg mix)...

Antwoord is Madonna - Music...
Pluiz -
Hoi.
Heuheu  :clown:
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
Alleen moar tetteng
Legolas -
Minas
hurr durr derp
Theekop -
Woef woef Pluto
GRATIS



BIER
SyncMaster -
mijn vraag is duidelijk lijkt me, aangezien een bootleg altijd uit meerdere nummers bestaat.. ben ik benieuwd welk nummer er nog meer in zit,
Maximumraver [Set Editor] -
aka Sloperij Janssen
On 13-02-2011 17:35:46, SyncMaster wrote:

aangezien een bootleg altijd uit meerdere nummers bestaat


Sinds wanneer?  :star:
SyncMaster -
On 13-02-2011 17:38:56, Maximumraver wrote:

[...]

Sinds wanneer?  :star:


De derde betekenis heeft te maken met de praktijk van deejays.

De derde betekenis in de muziekwereld is het door elkaar draaien van (delen van) twee of meer muziekstukken. Aan het einde van de jaren negentig werd dit een ware rage, onder meer door het MTV-programma MTV Mash (waarin ook de clips gemixt werden) en het succes van bootleg-dj's als 2 Many DJs en Ben Liebrand.
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
Denk dat je mash-up bedoeld.
Maximumraver [Set Editor] -
aka Sloperij Janssen
On 13-02-2011 18:00:35, Knomo wrote:

Denk dat je mash-up bedoeld.
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
On 13-02-2011 18:00:35, Knomo wrote:

Denk dat je mash-up bedoeld.
SyncMaster -
oke, heeft hij dan maar gewoon het zware gedeelte extra hard gezet?(A) aangezien als ik het originele luister, eigenlijk helemaal niet echte zware gedeeltes inzitten. Nummer is ook nergens te vinden. Maargoed

Mag wel een slotje op dan.
Jatoch -
On 13-02-2011 17:59:14, SyncMaster wrote:

[...]

De derde betekenis heeft te maken met de praktijk van deejays.

De derde betekenis in de muziekwereld is het door elkaar draaien van (delen van) twee of meer muziekstukken. Aan het einde van de jaren negentig werd dit een ware rage, onder meer door het MTV-programma MTV Mash (waarin ook de clips gemixt werden) en het succes van bootleg-dj's als 2 Many DJs en Ben Liebrand.


Bootleg is gewoon 'n nummer in 'n andere stijl geduwd.
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
Mag wel een slotje op dan.  :thumbsup:
Dit topic is gesloten.