Shoutbox: [15-05] Serbie: Damn  :( rip

Feedback / Minimum rating voor hardstyle bomb

Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
Afgelopen half jaar zijn er

4 Industrial bomb setjes
6 Hardcore bomb setjes
1 Drum & Bass setje
2 Early Hardstyle
1 Hardtrance
en....

56!!! Hardstyle bomb setjes

De bomb rating is uit een tijd toen er nog weinig members waren ( in ieder geval significant minder dan 31.000) en een 'bomb' rating nog iets speciaals was. Nu zit er elke week een 'bomb' setje bij van een of andere radio show.

Daarom is mijn voorstel om hardstyle setjes een minimale rating van 100 te moeten laten hebben voordat zij deze status van 'bomb' kunnen behalen. Zodat het weer iets 'speciaals' is in plaats van de zoveelste 'raw' hardstyle set van de een of ander.

english:

Hardstyle sets should be at least 100+ to get bomb rating because they occur way too often now.
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
 :bomb:
Shevie -
Einde
150, dan zijn ze tenminste echt speciaal. Bij de grote feesten halen gemiddelde sets 100 toch wel.
djdesudo -
Gearbox Owns The Night
i think this is an excellent idea!

However, i propose changing the requirements for a bomb depending on genre. Take an average rating for each style which is added online. and then make the bomb in accordance with it...

Hard Trance Bomb = 30 ratings
HArdstyle Bomb = 100 ratings
Hardcore Bomb = 50 Ratings
Industrial = 30 Ratings
House = 20 Ratings
Tech House = 20 Ratings
Tech Trance = 30 Ratings
Electro = 20 Ratings

and so on and so forth
RogeRi -
Cut the midrange. Drop the bass
Care 'bout the bombs
Legolas -
Minas
On 17-02-2011 21:44:18, RogeRi wrote:

Care 'bout the bombs
Nevio -
1
On 17-02-2011 21:44:18, RogeRi wrote:

Care 'bout the bombs
greg4850 -
Fear.FM Resident DJ
On 17-02-2011 21:44:18, RogeRi wrote:

Care 'bout the bombs
Jatoch -
On 17-02-2011 22:34:24, greg4850 wrote:

[...]


Toch zet je heel blij screenshots van je 3de plaats in de top10 op je facebook heb ik vernomen.  :w00t:
eMule -
Not Your Monkey Not Your Robot
Breakcore = 2 Ratings

komt u maarrr  (L)
djdesudo -
Gearbox Owns The Night
im not that bothered by bombs either, just think some sets should be noted as good sets from different styles, but then again, thats what best rated sets link is for..
Jatoch -
The best sets arent even bombs anyway so care.
djdesudo -
Gearbox Owns The Night
On 17-02-2011 22:41:01, Jatoch wrote:

The best sets arent even bombs anyway so care.


 :yes:
TheReckless -
party shadow boxer
On 17-02-2011 21:44:18, RogeRi wrote:

Care 'bout the bombs


enneh... het zou omgezet moeten worden omgezet naar percentages... die nummers zeggen meer over hoeveel mensen er naar hebben geluisterd en ook echt hun mening hebben gegeven.

klein voorbeeld: (ja, het is overdreven en ja er zitten geen 0'en bij)
set nummer 1: wordt 2000 x gerate. 1100+/ 900-
dat betekent +200
set nummer 2: wordt 100 x gerate. 70+/ 30-
dat betekent + 40

dit zou betekenen dat een set die 55% van de mensen positief hebben gerate wel een bom verdient en een set die 70% van de mensen positief hebben gerate niet.

nou sorry hoor, maar dat vind ik nou niet echt... democratisch/eerlijk/duidelijk...ik weet niet welk woord dit het beste kan beschrijven
maarja, wie ben ik.
Jatoch -
On 17-02-2011 22:46:13, TheReckless wrote:

[...]

enneh... het zou omgezet moeten worden omgezet naar percentages... die nummers zeggen meer over hoeveel mensen er naar hebben geluisterd en ook echt hun mening hebben gegeven.

klein voorbeeld: (ja, het is overdreven en ja er zitten geen 0'en bij)
set nummer 1: wordt 2000 x gerate. 1100+/ 900-
dat betekent +200
set nummer 2: wordt 100 x gerate. 70+/ 30-
dat betekent + 40

dit zou betekenen dat een set die 55% van de mensen positief hebben gerate wel een bom verdient en een set die 70% van de mensen positief hebben gerate niet.

nou sorry hoor, maar dat vind ik nou niet echt... democratisch/eerlijk/duidelijk...ik weet niet welk woord dit het beste kan beschrijven
maarja, wie ben ik.


Dat is inderdaad goed, alleen moet je wel zorgen dat 't pas voor de bom gaat tellen vanaf de 50 stemmen.
greg4850 -
Fear.FM Resident DJ
On 17-02-2011 22:37:17, Jatoch wrote:

[...]

Toch zet je heel blij screenshots van je 3de plaats in de top10 op je facebook heb ik vernomen.  :w00t:


What does have this to do with a bomb on a set ?  :slow:  :S  :p
Jipdenk -
Fristi
On 17-02-2011 21:44:18, RogeRi wrote:

Care 'bout the bombs


eindelijk zeg jij wat slims (zie het maar als compliment oke?)
lawless29 -
Riding along, singin a song.....
yeah how can a shitty q dance radio recording that loses sound for miniutes at a time and the sound quality is piss poor get voted bombs
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 17-02-2011 23:24:03, lawless29 wrote:

yeah how can a shitty q dance radio recording that loses sound for miniutes at a time and the sound quality is piss poor get voted bombs


Because of the promo`s in the set. You know that we know that everyone knows that.
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
Its not about the actual 'bomb' image before the set, but about the true 'meaning' of a 'bomb' set.. Something that is so awesome it'd only happen a few times. Not 56 times in 6months  :p

As there are far more people who vote & listen hardstyle I figured it would be 'normal' to have a higher limit to get a 'bomb' status.




This list looks a lot more representative for real 'bomb' sets  ^.^
Gewijzigd door Knomo op 17-02-2011 23:48