Shoutbox: [03-05] darklime.carnage: Twitch.tv/theseua
Samba -
DEFQON Feest van het jaar!
Odyssee -
On 07-01-2009 12:32:48, Samba wrote:

DEFQON Feest van het jaar!


Ben nog nooit bij outdoor feesten geweest. Vorig jaar was In Qontrol het feest van het jaar voor mij.
Jor-D -
On 08-01-2009 12:54:51, Odyssee wrote:

On 07-01-2009 12:32:48, Samba wrote:

DEFQON Feest van het jaar!


Ben nog nooit bij outdoor feesten geweest. Vorig jaar was In Qontrol het feest van het jaar voor mij.


Dit jaar wordt dat dus Defqon voor jouw  ^.^
Odyssee -
Wie zegt dat ik ga?
Jor-D -
On 08-01-2009 13:03:49, Odyssee wrote:

Wie zegt dat ik ga?


Waarom zou je niet gaan  :hungry:
DeKroon -
inderdaad waarom zou je niet gaan.
Ben er nog nooit geweest maar dit jaar zeker weten.
heb de afterfilm van 2008 gezien. Kippenvel  :yay:
djhms -
On 08-01-2009 15:01:29, DeKroon wrote:
dit jaar zeker weten.


hoop dit jaar de 3e keer oprij
afgelope 2 jaar telkens geluk gehad met de kaarten.
vorig jaar 2 uur gebeld, niet erdoor, las op partyflock dat het was uitverkocht, ik nog 1 keer bellen en toen erdoor:D
PSEUDONIEM -
Defqon.1 Festival 2009

Zoals je van Q-dance gewend bent, vindt Defqon.1 plaats in de tweede week van juni, dit jaar is dat zaterdag 13 juni.

Ook voor de kaartverkoop zijn er weinig verrassingen, deze start op de datum van In Qontrol: op 25 april om 13:00 uur. Je kaartje koop je bij Ticketonline.nl en alle filialen van Free Record Shop.

Q-dance raadt je aan om je voor 25 april op Ticketonline.nl te registreren, zodat het bestelproces sneller verloopt. Net als voorgaande jaren doet Q er alles aan om zoveel mogelijk kaarten bij de echte fans te krijgen. Hoe wij dat dit jaar van plan zijn lees je binnenkort op Q-dance.nl

Hou voor meer info de Q-dance site in de gaten.
 :beer:
knarfieboy -
Bosseidon
ik kan pas naar defqon 2012  :-/ is dat jaar wel de 10e editie (als het er nog is :P)
wordt pas in augustus 16 dus dat is echt heel jammer  :cry:
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
Dit jaar zijn er twee manieren om in aanmerking te komen voor een speciale voorverkoop die een week eerder start dan de reguliere verkoop op 25 april. De eerste is via Ticketonline. Iedereen die voor drie of meer Q-dance events kaarten heeft gekocht via Ticketonline zal tzt een speciale code in zijn mailbox krijgen waarmee je tot vier kaarten kunt kopen.
De tweede manier kunnen wij nog niet bekend maken, dat zou de selectie namelijk beïnvloeden. Daarover dus later meer..

 :yay:

http://partyflock.nl/news/13302.html
Odyssee -
On 20-03-2009 10:51:33, mstx wrote:

Dit jaar zijn er twee manieren om in aanmerking te komen voor een speciale voorverkoop die een week eerder start dan de reguliere verkoop op 25 april. De eerste is via Ticketonline. Iedereen die voor drie of meer Q-dance events kaarten heeft gekocht via Ticketonline zal tzt een speciale code in zijn mailbox krijgen waarmee je tot vier kaarten kunt kopen.
De tweede manier kunnen wij nog niet bekend maken, dat zou de selectie namelijk beïnvloeden. Daarover dus later meer..

 :yay:

http://partyflock.nl/news/13302.html


Die 2e manier is voor mooiboys, vandaar dat ze het niet noemen. Dan wordt iedereen een mooiboy.
brew82 -
Leuke actie van Q-dance, alleen vraag ik me af of dit gaat werken. Ik durf geen schatting te maken van hoeveel mensen niet 3x kaarten voor q-dance feesten hebben gekocht via ticketonline?! , maar het zullen er meer dan genoeg zijn.
Ga er maar vanuit dat het gros van de mensen 4 tickets koopt omdat je ze altijd wel kwijt kan. Zal weinig overblijven de 25ste  ;).

Maar dit jaar geen Defqon meer voor mij. Na 3 edities heb ik t feest wel gezien. Zeker wel relaxed, maar niet speciaal meer.
Voor de mensen die wel een kaartje weten te bemachtigen, have fun!
Jor-D -
On 20-03-2009 10:54:14, Odyssee wrote:
Die 2e manier is voor mooiboys, vandaar dat ze het niet noemen. Dan wordt iedereen een mooiboy.


 :worship:

On 20-03-2009 11:13:16, brew82 wrote:

Leuke actie van Q-dance, alleen vraag ik me af of dit gaat werken. Ik neem aan dat er toch altijd wel 1000 mensen zijn die ooit kaarten via ticketonline hebben besteld voor een Q-dance feest (vaak is dit de enige manier, dus kom je al snel aan 3 keer....). Stel dat die 1000 mensen 4 kaarten bestellen dan is het al uitverkocht.....  :S Die kaarten raak je immers toch altijd wel kwijt ook al zijn ze niet voor jezelf.

Maar dit jaar geen Defqon meer voor mij. Na 3 edities heb ik t feest wel gezien. Zeker wel relaxed, maar niet speciaal meer.
Voor de mensen die wel een kaart weten te bemachtigen, have fun!


Of het gaat werken? Ja, maar niet voor iedereen  :w00t:
Ze zeggen al, ze kunnen niet iedereen blij maken.......en dat is met Defqon inderdaad onmogelijk...