On 15-03-2011 21:13:59, Xerxes wrote:
[...]
je bent gewoon gefrustreerd...
On 15-03-2011 21:20:05, Star wrote:
[...]
Je bent gewoon corrupt xerxus
On 15-03-2011 21:19:49, Pithune wrote:
[...]
ik vind het onterecht dat mijn set door de aangegeven redenen niet door is gekomen
als je toestaat dat een set een andere style mag wezen binnen dezelfde genre, moet je niet subjectief gaan beoordelen. inconsequent heet zoiets.
en daarnaast is de jury wel degelijk rommelig bezig, de helft vote niet eens!!
On 15-03-2011 21:42:38, Knomo wrote:
Oke laten we bij deze afspreken dat Pithune
NOOIT
Meer mee mag doen met een Tournament. Het is gewoon nooit goed, zielig gezeik altijd. Baby
On 15-03-2011 21:42:38, Knomo wrote:
Oke laten we bij deze afspreken dat Pithune
NOOIT
Meer mee mag doen met een Tournament. Het is gewoon nooit goed, zielig gezeik altijd. Baby
On 15-03-2011 22:07:27, Pithune wrote:
[...]
de waarheid ontlopen je zou zo in de politiek kunnen Knomo
On 15-03-2011 21:19:49, Pithune wrote:
[...]
ik vind het onterecht dat mijn set door de aangegeven redenen niet door is gekomen
als je toestaat dat een set een andere style mag wezen binnen dezelfde genre, moet je niet subjectief gaan beoordelen. inconsequent heet zoiets.
On 15-03-2011 22:48:34, boerenlater wrote:
Het zal vast niks persoonlijks zijn tegen Pithune aangezien het anoniem gebeurde.
Daar ga ik van uit.
On 15-03-2011 22:45:56, Jro_ wrote:
Hey maar de volgende ronde dus ff een strakke 30 minuten?
On 15-03-2011 22:11:45, DelugeOfSound wrote:
[...]
Knarfieboy is ook zo subjectief als de tering en geeft het zelf nog toe ook. Je kan niet verwachten dat alle mensen puur objectief gaan jureren, tis meer iets om rekening mee te houden als volgend jaar de jury uitgekozen moet worden. Het blijven wat dat betreft gewoon bezoekers van lsdb en niet professionele juryleden.
On 17-03-2011 19:03:10, Star wrote:
:D nog een weekje en een beetje! heb der zin aan!
On 16-03-2011 20:57:19, knarfieboy wrote:
[...]
volgens mij heb ik nergens iets gezegd dat ik subjectief jureer. Ik geef toe dat ik de stijl wat minder ken en vermakelijk vind, maar ik pas wel mijn cijfer op zo'n manier aan dat ik denk dat het de algemene mening ondersteund. Dit was in het geval van jouw set misschien niet helemaal gelukt.
Probeer zelf maar eens een representatief cijfer aan elke set te hangen en te allen tijde objectief te blijven, niet de gemakkelijkste zaak van de wereld
Het kan zijn dat ik m'n dag niet helemaal had en na ff gedeeltelijk opnieuw luisteren vind ik dat er meer variatie inzit dan ik me kon herinneren. Verder is het niet helemaal mijn stijl, maar aangezien ik maar 1 van de 5 judges ben is dat geen probleem.
Shadow Interaction