DJ-ing / Producing / Te koop: Mega hardstyle vinyl collectie

Curly1985 -
Beste LSDB Forummers,

Bij deze wil ik mijn complete vinyl collectie aanbieden omdat ik er al jaren niks meer mee doe..

Hier een link naar mijn discogs collectie overzicht.
(let op! Deze lijst is lang niet compleet maar bevat wel de meeste van mijn exclusievere platen.)
http://www.discogs.com/collection?user=curly1985

Ik heb van 2003 tot 2008 hardstyle verzameld op vinyl en heb een zeer complete collectie opgebouwd van oa.

Scantraxx
Fusion
Straight on Recordings (en SO Black)
Tracid Traxx
DMW
Saifam
Sys-X
Groucho
X-rated
Q-dance

Ook de oudere wildstylez en headhunterz releases zoals rock civilization en K.Y.H.U. heb ik nog op vinyl.

Naast de nieuwe releases die ik in de platenwinkel kon kopen heb ik ook fanatiek het internet afgespeurd naar oude hardstyle klappers. Ik zal er even een paar opnoemen.

Pep 'n up - Time & Space
Warmduscher - 10 kleine bassdrums
Spacefrog - Follow me
Microbots - Cosmic Evolution (sp rmx)
Yoda - Definitely (sp rmx)
Isaac - Loving you
Moon - Blow up the speakers
Brain ovulation - Only kick
Brain ovulation - Kick & Bass
Kai Tracid -Trance & Acid
Kai Tracid - Destiny's pad (warmduscher rmx)
Kenji Ogura feat. Melanie Di Tria - Kreissäge (kettingzaag uitgave  -_-)
Dj Zenith Vs Avex - Scream
Emphasis - Spacetraveller

En ook nog vele oude Saifam releases.
Daarnaast zitten er ook nog wel wat hardtrance en techno platen tussen. Maar voor 98% is het hardstyle. Denk aan Joop - Act of god en wat nieuwere Kai tracid releases.

Ik schat dat het gaat om 300 tot 400 vinyls.

Ik zou het liefst mijn gehele collectie in een mooi lijstje online zetten maar daar heb ik geen tijd voor.

Net zoals ik zullen velen tegenwoordig met CD's draaien maar ik hoop dat er nog ergens een turntable junkie rond dwaalt die ik blij kan maken met dit aanbod.

Ik wil de gehele collectie in 1 keer verkopen en vraag €425,- wat neer zal komen op iets meer dan 1 euro per plaat.

Mocht iemand nog vragen hebben over wat er allemaal in mijn verzameling platen zit dan mogen die gedropt worden in dit topic.

Bij serieuze interesse vinden we wel een goede manier om even uitgebreid door mijn collectie heen te lopen.

Ik bied het aankomende week even exclusief aan op lsdb.nl omdat hier een hoop hardstyle dj's zitten, daarna zal ik het ook op andere sites zoals marktplaats gaan proberen.

p.s. ik hoop dat ik het topic op de juiste plaats heb gepost...
Gewijzigd door Curly1985 op 03-05-2011 14:51
boerenlater -
Why? Because fuck you, thats why
Nette prijs! Succes
Curly1985 -
Thnx  :) Ik denk dat het inderdaad een nette prijs is en het doet me wel een beetje pijn dat ik ze dadelijk misschien aan iemand mee moet geven..  :(

Helaas geen ruimte meer voor 2 platenspelers. Room = full  ;)

Anders had ik ze nooit weggedaan.
Gewijzigd door Curly1985 op 03-05-2011 15:33