Shoutbox: [14-04] pointlesspoint: Seems like a hack. Can't report that user. Changed my account to https://soundcloud.com/pointlesspointlesspoint for now.

General discussion / Hardstyle is dood!

eMule -
Not Your Monkey Not Your Robot
On 25-01-2009 08:03:13, Opperhoofd wrote:

On 24-01-2009 23:15:30, eMule wrote:

Patrick 24 January 2009 18:24 | Rotterdam
eMule, je bent een dombo met het denkvermogen van een zwakzinnige. De Sensation Anthem van Luna is zo vaak op TMF geweest en toen werd hardstyle ook niet opeens commercieel. Je komt zeker net kijken in de hardstyle? Jochie toch.



Moet bijna huilen van wat die Showtek groupie mij duidelijk maakt  :(


eMule, je bent een dombo met het denkvermogen van een zwakzinnige.


maar daar heeft hij wel gelijk in, groupie of niet.  :D


 :cry:
Bierman -
On 25-01-2009 12:22:49, Opperhoofd wrote:

Hoe kan iets dat voortkwam uit de Hardcore om een nog groter publiek aan te spreken nou minder commercieel zijn dan Hardcore zelf? Hardstyle is ontstaan vanwege de commercie.


Ik mis een beetje wat je nou eigenlijk wil zeggen.
Opperhoofd -
On 25-01-2009 13:11:50, Bierman wrote:

On 25-01-2009 12:22:49, Opperhoofd wrote:

Hoe kan iets dat voortkwam uit de Hardcore om een nog groter publiek aan te spreken nou minder commercieel zijn dan Hardcore zelf? Hardstyle is ontstaan vanwege de commercie.


Ik mis een beetje wat je nou eigenlijk wil zeggen.


Dat kan ik niet helpen.
Bierman -
On 25-01-2009 13:14:05, Opperhoofd wrote:

On 25-01-2009 13:11:50, Bierman wrote:

On 25-01-2009 12:22:49, Opperhoofd wrote:

Hoe kan iets dat voortkwam uit de Hardcore om een nog groter publiek aan te spreken nou minder commercieel zijn dan Hardcore zelf? Hardstyle is ontstaan vanwege de commercie.


Ik mis een beetje wat je nou eigenlijk wil zeggen.


Dat kan ik niet helpen.


Lol. Maar ook hardcore is ontstaan vanwege de commercie. Zodra er geld met iets te verdienen valt wordt het commercieel, daarom heb je ook zo onwijs veel substromingen of ben je dat niet met me eens? Commercie vind ik niet erg(puur in het kader van je doet er toch niets aan) maar mainstream vind ik dan weer jammer.
Opperhoofd -
In elke muzieksoort heb je Mainstream en producers maken muziek om geld te verdienen dus is alles commercieel. Zo kunnen we wel aan de gang blijven.

Het ging erom dat er werd beweerd dat Hardcore 10x, let wel 10x, meer commercieel is dan Hardstyle. Dat lijkt me stug wanneer je kijkt naar het feit dat Hardstyle is ontstaan om de mensen over de streep te krijgen die Hardcore net even te hard vinden.

Je hebt gezien hoe snel Hardstyle is gegroeid. Puur een stroming om geld te verdienen. Hoeveel Hardcore producers en DJ's stapten direct over naar Hardstyle toen ze zagen dat daar meer geld in zat?
fosjoo -
mijn bril is 1337.. fosho
Stelletje moeimakers  :W.
Bierman -
On 25-01-2009 13:23:05, Opperhoofd wrote:

In elke muzieksoort heb je Mainstream en producers maken muziek om geld te verdienen dus is alles commercieel. Zo kunnen we wel aan de gang blijven.

Het ging erom dat er werd beweerd dat Hardcore 10x, let wel 10x, meer commercieel is dan Hardstyle. Dat lijkt me stug wanneer je kijkt naar het feit dat Hardstyle is ontstaan om de mensen over de streep te krijgen die Hardcore net even te hard vinden.

Je hebt gezien hoe snel Hardstyle is gegroeid. Puur een stroming om geld te verdienen. Hoeveel Hardcore producers en DJ's stapten direct over naar Hardstyle toen ze zagen dat daar meer geld in zat?


Als dat je punt is heb je volkomen gelijk ja.
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
Begin deze discussie op de dag dat een van jullie er verandering in kan brengen  :yawn:

klaagklaagklaag
Opperhoofd -
On 25-01-2009 13:37:50, Bierman wrote:

On 25-01-2009 13:23:05, Opperhoofd wrote:

In elke muzieksoort heb je Mainstream en producers maken muziek om geld te verdienen dus is alles commercieel. Zo kunnen we wel aan de gang blijven.

Het ging erom dat er werd beweerd dat Hardcore 10x, let wel 10x, meer commercieel is dan Hardstyle. Dat lijkt me stug wanneer je kijkt naar het feit dat Hardstyle is ontstaan om de mensen over de streep te krijgen die Hardcore net even te hard vinden.

Je hebt gezien hoe snel Hardstyle is gegroeid. Puur een stroming om geld te verdienen. Hoeveel Hardcore producers en DJ's stapten direct over naar Hardstyle toen ze zagen dat daar meer geld in zat?


Als dat je punt is heb je volkomen gelijk ja.


Dat is mijn punt inderdaad. Ik heb sowieso geen Hardstyle-hart, als je dat zo mag noemen, ik vind het allemaal veel te simpel. Het ging mij om het 'wat-je-zegt-ben-je-zelf' gehalte in het: HC is 10x erger dan HS.  =]