Shoutbox: [26-03] Bedlam: Does anybody think it's worth making this a usable website again with the neverending time outs et.?

Feedback / New rules on money links

hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
On 19-08-2013 18:51:25, DelugeOfSound wrote:

I don't think this works if you are trying to get attention to your message below. But I can only applaud it anyway.


Well you'll never know  =D

Luckily I'm not that worried .. the banhammer is getting pretty dusty these days, so a bit of action is always welcome. And what the hack 'Baat het niet, dan schaadt het niet'  ^.^
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
 :info: hulkshare.com has been removed from the banned (filehost) list  :info:
Maximumraver [Set Editor] -
aka Sloperij Janssen
On 19-08-2013 18:51:25, DelugeOfSound wrote:

[...]

I don't think this works if you are trying to get attention to your message below. But I can only applaud it anyway.


Worked for me, nice one haha  :$
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
websites like http://adf.ly/ are not allowed

adding these links to lsdb will result in a ban!
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
On 20-08-2013 00:15:50, hardcorerepublic wrote:

[...]

'Baat het niet, dan schaadt het niet'  ^.^


Okay ... kheb niks gezegd.  :$  :D
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
kingfiles.net has been [color=red]banned[/color]

reason: http://www.kingfiles.net/make-money.html
Motorhead -
Not Allowed > Youtube.com

Already allowed.  :)
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 17-02-2014 18:45:06, Motorhead wrote:

[...]
Already allowed.  :)

Yes, I submitted some youtube sets aswell  :$
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
Yes .. all (only) streaming links have been allowed
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
secureupload.eu has been [color=red]banned[color/]
Maximumraver [Set Editor] -
aka Sloperij Janssen
Hoe zit het met toutbox.fr? Een of andere "anonyanon" loopt allerlei sets te mirroren daarop, ik kan er geen wijs uit maken in het Frans, en heb zo'n vermoeden dat het moneylinks zijn, aangezien deze gast schijnbaar zon 5 TB op de account op de account heeft (waaronder ik ook het kopje movies zag staan).
ThaClown -
In theory everything is straight
Maybe an idea to make a FAQ section with approved and / or banned hosting sites?
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 17-10-2014 10:51:56, ThaClown wrote:

Maybe an idea to make a FAQ section with approved and / or banned hosting sites?


http://lsdb.nl/hosts.html
ThaClown -
In theory everything is straight
On 17-10-2014 11:19:35, mstx wrote:

[...]

http://lsdb.nl/hosts.html

 :thumbsup2: ... Had ik die zelf kunnen vinden, of staat er geen directe link naar dat overzicht op de site?  :o
ThaClown -
In theory everything is straight
En nog een vraag (excuses als het al ergens een keer ter sprake is geweest, ik kon het zo snel niet vinden):
Waarom staan site die bedoeld zijn voor muziek (Soundcloud, Mixcloud, in mindere mate Youtube) niet in die lijst? Is dat puur omdat het geen 'opslag'-sites zijn, of heeft dat een andere reden?
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 17-10-2014 11:49:17, ThaClown wrote:

En nog een vraag (excuses als het al ergens een keer ter sprake is geweest, ik kon het zo snel niet vinden):
Waarom staan site die bedoeld zijn voor muziek (Soundcloud, Mixcloud, in mindere mate Youtube) niet in die lijst? Is dat puur omdat het geen 'opslag'-sites zijn, of heeft dat een andere reden?

Dat is meer omdat dat streaming-sites zijn, meestal kun je daar niet makkelijk downloaden. Die lijst met goedgekeurde sites is overigens al 3 jaar ofzo niet aangepast dus misschien dat daar nog een keer wat aan veranderd kan worden. Een aparte categorie voor streaming ofzo.
ThaClown -
In theory everything is straight
Ok, helder  :) ... vroeg het me even af na het zien van de lijst, vandaar  :thumbsup:
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
Ja is een oude lijst die wel een update kan gebruiken. Vind zelf dat multiupload en rapidshare uit de groene lijst gehaald kunnen worden. En er kan inderdaad een derde categorie bij voor streaming websites.
DelugeOfSound [Moderator] -
Xerver.co = banned
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
file-upload.net = [color=red] banned [color/]