On 24-12-2011 20:51:43, hardcorerepublic wrote:
maar viel tomorrowland hier nou ook onder?
On 17-12-2012 10:38:22, ouafpalouf wrote:
is this the same thing for liveset from thunderdome the final exam ?
Uitspraak van Xerxes op maandag 12 september 2011 om 13:30:
▶
LSDB.nl heeft nu besloten om tot nader orde alle links te verwijderen dus is downloaden van LSDB.nl niet mogelijk.
ID&T heeft nog maar eens bewezen dat het alleen aan geld denkt en niet aan hun fans.
Bedankt ID&T...Bende zeikerts
__
(by Da Mouth Of Madness - TD Radio host & MC)
Met alle respect, en vooropgesteld, ik vind je site echt, echt, echt tof maar volgens mij is jou site alles behalve banner vrij wat dus betekend dat je ook een boterham verdiend. Geeft verder niet, maar ik adviseer je om gewoon een afspraak met ze te maken en kijken hoe jullie beter bij elkaar kunnen komen. Lijkt me logisch dat wanneer jij verdiend dat je dan niet alles zomaar gratis hoeft te krijgen. geven en nemen toch?
Dat je teleurgesteld bent begrijp ik maar het feit dat je nu meteen je gal spuwt in een forum vind ik ronduit slecht van je en niet professioneel. Daarnaast ben je volgens mij niet alleen afhankelijk van ID-T toch? In dat geval zou ik dus lekker doorgaan als je er niet met ze uit komt.
Hoe dan ook, dit gun ik je absoluut niet, sterkte en hoop dat je eruit komt. Vind je site echt een verrijking en een hoop mensen hebben er plezier aan.
On 17-12-2012 22:13:21, Morango wrote:
[...]
if you want the sets, just Google it "TD final exam" or simply go the other harder styles websites/forums. they all available there without problems