General discussion / Q-BASE DYOA 2012

Rob_Styles -
Guys 'n' Girls,

Its about time again. Are we in this year ? I'd say so , and this time we rock the MF  :worship:

LSDB UNITE

Veel muziekstijlen zijn al vertegenwoordigd op Q-BASE; hardstyle, hardcore, techno en zelfs dubstep. Voor 1 stijl is nog geen area ingericht; een area met een early sound. Q-dance stelt een AMMO storage bunker beschikbaar aan degene met het beste idee om deze area in te vullen. Meedoen? Lees hier wat je moet doen.

Schrijf een plan waarin jij kort en krachtig vertelt hoe jij deze “classics” area in gaat vullen. Denk aan zaken als muzikale programmering, speciale acts, decoratie en aankleding. Kijk ook goed naar de Q-BASE website en trailer.

De area waar om gestreden wordt is een AMMO storage bunker met een dansvloeroppervlak van 11 x 8 meter, en een hoogte van 4,5 meter. De programmering van de bunkers loopt van 18:00 tot 06:00 uur.

Dit is de bedoeling:
Vanaf 13 juli kun je jouw plan uploaden op Facebook. Q-dance kiest daaruit de beste inzendingen Als jij daarbij hoort, ga je campagne voeren voor jouw area om zoveel mogelijk stemmen te krijgen. De area’s met de meeste stemmen komen hun plan presenteren aan de Q-dance jury.

Succes!
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
Only early allowed  :yawn:
Legolas -
Minas
early trommels
Pluiz -
Hoi.
De LSDBunker is ver gekomen vorig jaar, maar van hit 'n run e.d. win je nooit volgens mij  :p
dreos1337 [Set Editor] -
Jazeker, de apotheker
On 09-07-2012 14:55:42, Pluiz wrote:

De LSDBunker is ver gekomen vorig jaar, maar van hit 'n run e.d. win je nooit volgens mij  :p

De aanhouder wint en er is hier genoeg kennis en kunnen om een zeer aangename early bunker te hosten naar mijn mening. Vraag is alleen of er genoeg animo is om het zo officieel mogelijk aan te pakken. Want het doen met een handjevol mensen net als vorig jaar ain't going to cut it in verband met creativiteit, ideeen en uitwerking.
dreos1337 [Set Editor] -
Jazeker, de apotheker
Trouwens dit jaar maar één bunker dan, in tegenstelling tot twee vorig jaar?
VerCouter -
Is kaas met een e?
Keiharde Early Hardcore .. enige reden om dan nog te gaan.. WTF moet je met 4x hardstyle en bla bla... Italian is ook al weg.. come on!! Gimme reason to go than!!
Legolas -
Minas
met early hardcore doe ik niet mee. oldschool drum and bass avondje wel
Xerxes -
Everybody's favourite Belgian
Doe gewoon het concept zoals vorig jaar maar dan met classics... Dus ieder uur een ander genre maar daar dan de classics van  :)
Luukjahhh -
On 10-07-2012 10:30:30, Xerxes wrote:

Doe gewoon het concept zoals vorig jaar maar dan met classics... Dus ieder uur een ander genre maar daar dan de classics van  :)

Idee is wel leuk, maar doe dan juist niet de classics, maar juist het onbekendere werk.

On 09-07-2012 13:33:41, Knomo wrote:

Only early allowed  :yawn:

Vroegâh was alles toch beter.
eMule -
Not Your Monkey Not Your Robot
EARLY GABBER KICKS AMEN BREAKS (☞/  ̄ヮ ̄) ☞/