Shoutbox: [26-03] Bedlam: Does anybody think it's worth making this a usable website again with the neverending time outs et.?

Radio shows / Q-dance presents: Promo @ Thunderdome Radio

Odyssee -
Op woensdag 18 maart is Thunderdome radio dé plek voor de officiële Q-dance presents: Promo - Sound System Command pre-party. Live uitgezonden via de digitale banden van het internet is er deze avond ook de mogelijkheid om aanwezig te zijn. We hebben het over Hardcore radio met een hoofdletter H onder begeleiding van MC Justice en Da Mouth Of Madness, artiesten als Promo, Unexist, D-Passion, The Wishmaster, Alex B, Husz en de aller-aller eerste kans om het nieuwe Promo album - Quality control - te winnen! Jawel, nog voor de release-datum.
De deuren van de studio gaan om 19.00 uur open en tegen 11 uur 's avonds kan het slot er weer op.

Zin om langs te komen? Kost je 2 euro aan noodzakelijk kwaad. Maar wacht, er is alleen gastenlijst! Dus stop met lezen en stuur nu een e-mail naar gastenlijst@thirdmovement.nl. Laat je volledige naam achter en dan ben je zo goed als zeker binnen! Wacht echter niet te lang met posten, de gastenlijst zit namelijk zo vol!!

Sound System Command, the pre-party
Datum: woensdag 18 maart 2009
Q-dance presents: Promo pre-party - van 19.00 tot 23.00 in de grote zaal van Studio 80 aan het Rembrandtplein in Amsterdam

Thunderdome Radio - elke woensdag van 20.00 tot 24.00 uur te beluisteren via de live-streams op thunderdome.com & Q-dance.nl
PSEUDONIEM -
Bekendmaking VIP tickets?  :?
PSEUDONIEM -
We maken de prijswinnaars bekend als het interview op Q-dance.nl verschijnt. Dat gebeurt deze week.


Groeten,
Q-dance


 :thumbsup2:
PSEUDONIEM -
Mijn vraag is gesteld zag ik.  :yes:
PSEUDONIEM -
Vraag van 95% against me:
Hoe kan het dat je je goedkeuring hebt gegeven aan de jumpstyle remix van 'I Come Correct (Da Hard Bangers Feat. DJ E-Max Remix) terwijl je dit in een interview voor 3Voor12 zei: “Ik moet erg lachen om die jumpers. Ik draai vaak in clubs waar voor en na mij jump dj’s geprogrammeerd staan en ik zag ze laatst op tv bij Paul de Leeuw. Toen dacht ik: wat een mafkezen, die staan echt voor lul. Ik begrijp nu wel veel beter hoe mensen vroeger naar de gabbers keken. Wat een malloten”. Jumpstyle hoefden we van jou niet te verwachten zei je. Vanwaar dan toch deze remix?


Hallo 95% against me,
De jump remix van ‘I Come Correct’ is een apart verhaal en ik ben blij dat ik eens de kans krijg om dat toe te lichten. Waar het eigenlijk op neerkomt is dat meneer E-max gewoon mijn hele nummer heeft gejat en daar een jump beat onder heeft gezet. Het betrof hier de eerste versie die nooit is uitgekomen. Via allerlei wegen werd ik aangesproken op die ‘remix’ en ben toen op onderzoek uit gegaan. Het Belgische label wilde die remix gewoon gaan releasen en daar heb ik toen een stokje voor moeten steken. Ik wilde gewoon absoluut niet dat mijn nummers in een jumpversie zouden worden uitgebracht.

Omdat ik vaak beticht wordt van moeilijk doen heb ik toen besloten wat water bij de wijn te doen en heb die E-max de originele samples van ‘I Come Correct’ gegeven, in de hoop dat het beter zou klinken dan de eerste knip-en-plak mix. De voorwaarde om de remix toch te mogen uitbrengen was dat ze de originele track zouden toevoegen op de vinyl, zodat de mensen die mijn versie nog niet kenden ten minste konden horen hoe de track origineel bedoeld was. Ik vind de remix echt vreselijk, maar hij heeft me wel veel goeds gebracht. Ik heb me de afgelopen jaren scheel gedraaid in België en dat komt toch door het uitbrengen van die release. Het heeft uiteindelijk een hoop Belgen in contact gebracht met mijn Promo File sound.

 :worship:
PSEUDONIEM -
Ik wil jullie van harte bedanken voor jullie vragen en ik ben blij dat ik eens het een en ander heb mogen toelichten.


Groet,

Sebastian
Promo


 :w00t:
Nevio -
1
On 12-03-2009 12:02:47, PSEUDONIEM wrote:

Ik wil jullie van harte bedanken voor jullie vragen en ik ben blij dat ik eens het een en ander heb mogen toelichten.


Groet,

Sebastian
Promo


 :w00t:


Translateeeeee  :D  :D  :D
Nevio -
1
On 12-03-2009 11:59:48, PSEUDONIEM wrote:

Vraag van 95% against me:
Hoe kan het dat je je goedkeuring hebt gegeven aan de jumpstyle remix van 'I Come Correct (Da Hard Bangers Feat. DJ E-Max Remix) terwijl je dit in een interview voor 3Voor12 zei: “Ik moet erg lachen om die jumpers. Ik draai vaak in clubs waar voor en na mij jump dj’s geprogrammeerd staan en ik zag ze laatst op tv bij Paul de Leeuw. Toen dacht ik: wat een mafkezen, die staan echt voor lul. Ik begrijp nu wel veel beter hoe mensen vroeger naar de gabbers keken. Wat een malloten”. Jumpstyle hoefden we van jou niet te verwachten zei je. Vanwaar dan toch deze remix?


Hallo 95% against me,
De jump remix van ‘I Come Correct’ is een apart verhaal en ik ben blij dat ik eens de kans krijg om dat toe te lichten. Waar het eigenlijk op neerkomt is dat meneer E-max gewoon mijn hele nummer heeft gejat en daar een jump beat onder heeft gezet. Het betrof hier de eerste versie die nooit is uitgekomen. Via allerlei wegen werd ik aangesproken op die ‘remix’ en ben toen op onderzoek uit gegaan. Het Belgische label wilde die remix gewoon gaan releasen en daar heb ik toen een stokje voor moeten steken. Ik wilde gewoon absoluut niet dat mijn nummers in een jumpversie zouden worden uitgebracht.

Omdat ik vaak beticht wordt van moeilijk doen heb ik toen besloten wat water bij de wijn te doen en heb die E-max de originele samples van ‘I Come Correct’ gegeven, in de hoop dat het beter zou klinken dan de eerste knip-en-plak mix. De voorwaarde om de remix toch te mogen uitbrengen was dat ze de originele track zouden toevoegen op de vinyl, zodat de mensen die mijn versie nog niet kenden ten minste konden horen hoe de track origineel bedoeld was. Ik vind de remix echt vreselijk, maar hij heeft me wel veel goeds gebracht. Ik heb me de afgelopen jaren scheel gedraaid in België en dat komt toch door het uitbrengen van die release. Het heeft uiteindelijk een hoop Belgen in contact gebracht met mijn Promo File sound.

 :worship:


Is this your question? it's huge:p
PSEUDONIEM -
question Vraag van 95% against me:
Hoe kan het dat je je goedkeuring hebt gegeven aan de jumpstyle remix van 'I Come Correct (Da Hard Bangers Feat. DJ E-Max Remix) terwijl je dit in een interview voor 3Voor12 zei: “Ik moet erg lachen om die jumpers. Ik draai vaak in clubs waar voor en na mij jump dj’s geprogrammeerd staan en ik zag ze laatst op tv bij Paul de Leeuw. Toen dacht ik: wat een mafkezen, die staan echt voor lul. Ik begrijp nu wel veel beter hoe mensen vroeger naar de gabbers keken. Wat een malloten”. Jumpstyle hoefden we van jou niet te verwachten zei je. Vanwaar dan toch deze remix?


answer Hallo 95% against me,
De jump remix van ‘I Come Correct’ is een apart verhaal en ik ben blij dat ik eens de kans krijg om dat toe te lichten. Waar het eigenlijk op neerkomt is dat meneer E-max gewoon mijn hele nummer heeft gejat en daar een jump beat onder heeft gezet. Het betrof hier de eerste versie die nooit is uitgekomen. Via allerlei wegen werd ik aangesproken op die ‘remix’ en ben toen op onderzoek uit gegaan. Het Belgische label wilde die remix gewoon gaan releasen en daar heb ik toen een stokje voor moeten steken. Ik wilde gewoon absoluut niet dat mijn nummers in een jumpversie zouden worden uitgebracht.

Omdat ik vaak beticht wordt van moeilijk doen heb ik toen besloten wat water bij de wijn te doen en heb die E-max de originele samples van ‘I Come Correct’ gegeven, in de hoop dat het beter zou klinken dan de eerste knip-en-plak mix. De voorwaarde om de remix toch te mogen uitbrengen was dat ze de originele track zouden toevoegen op de vinyl, zodat de mensen die mijn versie nog niet kenden ten minste konden horen hoe de track origineel bedoeld was. Ik vind de remix echt vreselijk, maar hij heeft me wel veel goeds gebracht. Ik heb me de afgelopen jaren scheel gedraaid in België en dat komt toch door het uitbrengen van die release. Het heeft uiteindelijk een hoop Belgen in contact gebracht met mijn Promo File sound.

Nevio -
1
Wooehoo  :D nice
Odyssee -
On 12-03-2009 12:02:47, PSEUDONIEM wrote:

Ik wil jullie van harte bedanken voor jullie vragen en ik ben blij dat ik eens het een en ander heb mogen toelichten.


Groet,

Sebastian
Promo


 :w00t:


Heb je nu kaartjes gewonnen?
PSEUDONIEM -
On 12-03-2009 18:57:26, Odyssee wrote:

On 12-03-2009 12:02:47, PSEUDONIEM wrote:

Ik wil jullie van harte bedanken voor jullie vragen en ik ben blij dat ik eens het een en ander heb mogen toelichten.


Groet,

Sebastian
Promo


 :w00t:


Heb je nu kaartjes gewonnen?


2x gastenlijst.  :yay:
Nevio -
1
On 12-03-2009 19:28:01, PSEUDONIEM wrote:

On 12-03-2009 18:57:26, Odyssee wrote:

On 12-03-2009 12:02:47, PSEUDONIEM wrote:

Ik wil jullie van harte bedanken voor jullie vragen en ik ben blij dat ik eens het een en ander heb mogen toelichten.


Groet,

Sebastian
Promo


 :w00t:


Heb je nu kaartjes gewonnen?


2x gastenlijst.  :yay:


 :D Who to take  :w00t:
PSEUDONIEM -
On 12-03-2009 19:37:09, Nevio wrote:

On 12-03-2009 19:28:01, PSEUDONIEM wrote:

On 12-03-2009 18:57:26, Odyssee wrote:

On 12-03-2009 12:02:47, PSEUDONIEM wrote:

Ik wil jullie van harte bedanken voor jullie vragen en ik ben blij dat ik eens het een en ander heb mogen toelichten.


Groet,

Sebastian
Promo


 :w00t:


Heb je nu kaartjes gewonnen?


2x gastenlijst.  :yay:


 :D Who to take  :w00t:


Let's make it a LSDB Contest.  :w00t:
Morango -
What is real?
...such a confusing webpage...

http://events.q-dance.nl/2009-03_21-maart_promo_soundsystemcommand/

did anyone knows how to navigate here?  :?
PSEUDONIEM -
On 13-03-2009 19:12:51, Morango wrote:

...such a confusing webpage...

http://events.q-dance.nl/2009-03_21-maart_promo_soundsystemcommand/

did anyone knows how to navigate here?  :?


Morango -
What is real?
On 13-03-2009 19:20:46, PSEUDONIEM wrote:

On 13-03-2009 19:12:51, Morango wrote:

...such a confusing webpage...

http://events.q-dance.nl/2009-03_21-maart_promo_soundsystemcommand/

did anyone knows how to navigate here?  :?





thanks didn't saw that... idon't they do simple websites  :W