Requests / Iemand tijd vrij om mix te maken?

Piet-R76 -
Ik zoek iemand die voor mij een mix wil maken. Ik heb een lijstje met allerlei met name euphoric/melodic hardstyle-nummers die ik graag aan elkaar gemixt wil hebben. Hoeft helemaal niet ingewikkeld, als ze maar aan elkaar gemixt worden. Mag zo simpel mogelijk! Ik zou het mooi vinden als iemand dat voor me wil doen, graag even melden per PM.
Xerxes -
Everybody's favourite Belgian
Aan DJ Redje vragen... Hij doet dit gratis en voor niets...
Sm0keythebandit -
It's backwards!
On 08-03-2015 12:01:10, Piet-R76 wrote:

Hoeft helemaal niet ingewikkeld

gewoon dit binnen hengelen www.virtualdj.com .. en je kan het helemaal zelf ^
stiba -
The Fruit That Makes The Fristi
On 08-03-2015 17:54:46, Xerxes wrote:

Aan DJ Redje vragen... Hij doet dit gratis en voor niets...

still
rtrtet -
anders doe je het zelf of vraag je iemand anders. virtualdj is letterlijk 2 draaitafels om meerdere nummers in elkaar te mixen. je kan ook andere programma's gebruiken maar ik raad vitualdj aan.
Piet-R76 -
Oke mensen. Dank voor de wisselende reacties, maar het is gewoon zo dat ik de ballen verstand heb van hoe dat allemaal werkt en ook te lui ben me daarin te verdiepen en dus ben ik benieuwd of iemand een lijstje met nummers die ik heb gewoon even simpel voor me aan elkaar wil mixen. Als iemand dat zou willen doen, zou ik dat super vinden.
DelugeOfSound [Moderator] -
Kans is ook best groot dat je mix al bestaat voor 90%. Veel inwisselbare hardstyle setjes op deze site, zoek maar eens met de tracklist functie.
rtrtet -
Ik wil de mix wel maken stuur de nummers maar door.

Huidig moment de mix aan het maken.
Gewijzigd door rtrtet op 10-04-2015 19:06