Shoutbox: [14-04] pointlesspoint: Seems like a hack. Can't report that user. Changed my account to https://soundcloud.com/pointlesspointlesspoint for now.

Liveset discussion / JumpStation.FM en HardStation.FM setjes - 89 GB in totaal

Ensuna -
Ik heb in het verleden dingen gedaan bij Hardstation en dat de zus was van Jumpstation. Ik wilde eigenlijk graag een x aantal setjes hebben voor mijn collectie en had het idee om dit met jullie te delen mocht daar animo voor zijn.

In totaal heb ik dus aan bijna 90 gb aan setjes. Iemand een idee hoe dit het beste te delen, of word het gewoon via zippyshare of iets anders ?

Graag jullie advies.
DelugeOfSound [Moderator] -
On 14-03-2016 18:33:21, Ensuna wrote:

Ik heb in het verleden dingen gedaan bij Hardstation en dat de zus was van Jumpstation. Ik wilde eigenlijk graag een x aantal setjes hebben voor mijn collectie en had het idee om dit met jullie te delen mocht daar animo voor zijn.

In totaal heb ik dus aan bijna 90 gb aan setjes. Iemand een idee hoe dit het beste te delen, of word het gewoon via zippyshare of iets anders ?

Graag jullie advies.


Ik ben zelf best fan van archive.org, gezien dat (in tegenstelling tot zippyshare) geen verwijderpolicy heeft na een X aantal dagen, streaming bied en je ook de mogelijkheid bied om files onder dezelfde noemer te hangen. Dat lijkt me in deze wel handig.
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
Ik sluit me aan bij Deluge zijn advies, archive.org lijkt mij ook de beste optie voor deze operatie.