On 08-06-2008 13:36:19, Abrikozenjam wrote:
Ik ontdekte deze topic net pas
Ik wou even terugvallen op het juist typen van een zin:
Ik heb hier enorm veel moeite mee 60% van de mensen die van mijn basisschool komen hebben allemaal nederlands als een van de slechtste vakken. Ik neem aan dat jullie het al doorhebben; ik heb erg veel moeite met Nederlands, met name werkwoordsspelling.
Kortom ik denk dat er wel meer mensen zijn die dit probleem hebben en ik vind het nutteloos om iemand daarop af te zeiken, dat vind ik pas triest! Waarschijnlijk heb ik in dit lulverhaal ook weer taalfouten maar, als iemand probeert correct Nederlands te praten gun die persoon dat dan (Behalve ThaMaster want dat is zelfs te slecht voor msn taal ) En ga niet meteen mensen daarop belachelijk maken.
Edit: Post 200!!
On 08-06-2008 13:36:19, Abrikozenjam wrote:
Ik ontdekte deze topic net pas
Ik heb hier enorm veel moeite mee 60% van de mensen die van mijn basisschool komen hebben allemaal nederlands als een van de slechtste vakken. Ik neem aan dat jullie het al doorhebben; ik heb erg veel moeite met Nederlands, met name werkwoordsspelling.
Kortom ik denk dat er wel meer mensen zijn die dit probleem hebben en ik vind het nutteloos om iemand daarop af te zeiken, dat vind ik pas triest! Waarschijnlijk heb ik in dit lulverhaal ook weer taalfouten maar, als iemand probeert correct Nederlands te praten gun die persoon dat dan (Behalve ThaMaster want dat is zelfs te slecht voor msn taal ) En ga niet meteen mensen daarop belachelijk maken.
On 08-06-2008 20:52:22, ThaMaster wrote:
ik was naar nederlands kampioen schap het hele weekend;)
On 08-06-2008 21:40:02, Opperhoofd wrote:
Weer zo'n domme opmerking.
nederlands kampioen schap?
Ten eerste: los van elkaar geschreven.
Ten tweede: er hoort ook nog iets achter he loser.
Nederlands kampioenschap handbal.
Nederlands kampioenschap honkbal.
Nederlands kampioenschap schaken.
etc.
Nederlands kampioenschap opzich is niks.
On 08-06-2008 21:31:23, Abrikozenjam wrote:
denk je er ook zo over bij je sollicitatie brief?
On 08-06-2008 21:40:02, Opperhoofd wrote:
Weer zo'n domme opmerking.
nederlands kampioen schap?
Ten eerste: los van elkaar geschreven.
Ten tweede: er hoort ook nog iets achter he loser.
Nederlands kampioenschap handbal.
Nederlands kampioenschap honkbal.
Nederlands kampioenschap schaken.
etc.
Nederlands kampioenschap opzich is niks.
On 08-06-2008 21:31:23, Abrikozenjam wrote:
denk je er ook zo over bij je sollicitatie brief?
On 09-06-2008 10:08:16, fosjoo wrote:
maAr wAtt isSser eRgguhrhg aAn eEn beEtjeeh bReezah-taAl oP dit fOrumpjuh <3
-xXxXxxXx- dInnetjkk foor die leventjjjj
jammer dat je hier geen minnetjes kan geven voor je comment/reply anders had ik zeker -100 ?
On 08-06-2008 23:31:39, Djordy wrote:
o_O turnen
lol...
Iedereen is gek (behalve ik)!