General discussion / Zeik hier mede-userts af

Spezia -
Flikker nou toch op man. Je snapt toch ook wel dat ik die lange zinnen bedoel...
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 26-06-2008 22:31:14, Spezia wrote:

Flikker nou toch op man. Je snapt toch ook wel dat ik die lange zinnen bedoel...

zet der is een zin neer dan
CrazyDutchMan -
Komma´s en punten zijn bijzaak TOCH??  =]  :D Volgens mij snapt iedereen mekaar prima...t van de domme houden is t echte probleem  :-/
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 26-06-2008 22:33:19, CrazyDutchMan wrote:

Komma´s en punten zijn bijzaak TOCH??  =]  :D Volgens mij snapt iedereen mekaar prima...t van de domme houden is t echte probleem  :-/

et ziet er niet uit dat weet ik maar et gaat er toch om dat je et snapt of...
CrazyDutchMan -
Ik snap sowiezo nie dat als je weet dat je nie goed kan typen....je jezelf ´tha master´ noemt  =]
Opperhoofd -
On 25-06-2008 15:40:30, ThaMaster wrote:

je bent ook zo dom je gelooft allemaal in dat soort dingen he meistro en tha master als je je zelf de meester noemt dan kraam je de domste dingen uit

Ik snap deze zin dus gewoon echt niet.  :W
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 26-06-2008 22:34:32, CrazyDutchMan wrote:

Ik snap sowiezo nie dat als je weet dat je nie goed kan typen....je jezelf ´tha master´ noemt  =]

dat vond ik gwoon een vette naam:p das bijzaak om dat er bij te betrekken...
Spezia -
On 26-06-2008 22:33:11, ThaMaster wrote:

zet der is een zin neer dan

Wat dacht je hiervan?

"omdat et kleinste foutje wat je maakt gaan ze meteen denken dat je dom bent ofso en dat haat ik van die mensen wie zo doen nou en dat ik spelfouten maak en dat ik een soort van dyslexsie heb en dat ie soms fouten maak met dat qouten wat maakt dat uit maar mannetjes zoals opperhoofd wille die mensen de grond in stampen"

Zo, en nu ga ik niet meer in op debiele opmerkingen.  =]
CrazyDutchMan -
Me meis zei net dat je er nix aan kan doen, en die ziekte idd erge gevolgen heeft op je motorieke gesteldheid.. Daarom versterk ik nogeens mijn laatste comment  ^.^

T klinkt misschien wél leuk....maar toepasselijkheid is óók een factor tóch?  ;)
Opperhoofd -
Spezia hoe vind je deze?

On 06-06-2008 16:00:32, ThaMaster wrote:

Ik d8 dat is welhuor wat bi jou past
ik d8 laat ik me maar ff aanpassen...

Spezia -
On 26-06-2008 22:37:54, Opperhoofd wrote:

Spezia hoe vind je deze?

Schrap mijn opmerking over de lange zinnen maar, de kleintjes kan hij ook prima verneuken.  :thumbsup2:
CrazyDutchMan -
Stel....je ´word´ een beroemde dj....en je staat te stotteren in de mic...ben je dan´tha master´? Ik bedoel t niet lullig...ma denk vooruit! Ik kan dat niet érg genoeg benadrukken!
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 26-06-2008 22:36:45, CrazyDutchMan wrote:

Me meis zei net dat je er nix aan kan doen, en die ziekte idd erge gevolgen heeft op je motorieke gesteldheid.. Daarom versterk ik nogeens mijn laatste comment  ^.^

T klinkt misschien wél leuk....maar toepasselijkheid is óók een factor tóch?  ;)

haha:p ik heb een ziekte. jaaaa echt wel. Oke vanaf nu gaa ik er op letten en zie je mij geen fouten meer maken. omdat jullie dat zo graag willen...

vanaf nu.
Opperhoofd -
On 26-06-2008 22:39:21, Spezia wrote:

Spezia hoe vind je deze?

Schrap mijn opmerking over de lange zinnen maar, de kleintjes kan hij ook prima verneuken.  :thumbsup2:

Maar na 3x snap ik die zin nog steeds niet.  :W
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 26-06-2008 22:39:30, CrazyDutchMan wrote:

Stel....je ´word´ een beroemde dj....en je staat te stotteren in de mic...ben je dan´tha master´? Ik bedoel t niet lullig...ma denk vooruit! Ik kan dat niet érg genoeg benadrukken!

hoezo stotteren dit is typen niet dingen vertellen
Opperhoofd -
On 26-06-2008 22:39:41, ThaMaster wrote:

On 26-06-2008 22:36:45, CrazyDutchMan wrote:

haha:p ik heb een ziekte. jaaaa echt wel. Oke vanaf nu gaa ik er op letten en zie je mij geen fouten meer maken. omdat jullie dat zo graag willen...

vanaf nu.

gaa...  :thumbsup:
Spezia -
On 26-06-2008 22:40:02, Opperhoofd wrote:

Die tweede is te begrijpen, maar de eerste is inderdaad wat lastiger.  >.<
Opperhoofd -
On 26-06-2008 22:39:30, CrazyDutchMan wrote:

Nee, degene noemt zich The Prophet.

Lekker, een stotterende profeet.

:D
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 26-06-2008 22:40:02, Opperhoofd wrote:

On 26-06-2008 22:39:21, Spezia wrote:

Spezia hoe vind je deze?

ik dacht dat is wel wat bij jou past
ik dacht laat ik me maar even aanpassen
Spezia -
On 26-06-2008 22:41:40, ThaMaster wrote:

ik dacht dat is wel wat bij jou past

Volgens mij klopt er nu alsnog geen zak van.