Shoutbox: [16:10] Bedlam: This website is still an utter shambles after trying umpteen browers etc over he last few weeks. If you actually try using all the facilities search etc you find that out not a couple of clicks here and there. People complained along with me at the start but when two users came on said it was not that bad nobody backed me up such is life! Do you deserve people like me and others wasting time trying to help you all on here? Them that can fix it do so I would say!

Requests / Opzoek naar the oh livesets 2006 tot 2009 (de glorie jaren/links hier werken nietmeer :( )

lowrider -
Ik ben opzoek naar alle livesets uit the oh 2005-2009. Na een fatale crash van mijn oude hdd ben ik alles(10gig aan livesets, vinylrips, cd's etc) kwijt. Alle links van de livesets van the oh hier werken niet meer omdat ze al +10jaar oud zijn. Wie kan mij helpen? Nostalgie allom!

Mijn dank is groot *Keeping the vibe alive*
Minute_Repeater -
@ Lowrider

Ik heb nog heel veel (weet niet hoeveel gig, alleen dat het veel is) Trance, Hard Trance, Hardstyle en Hardcore/Olds school live sets 1995/2010 (Duitse en Nederlandse feesten) verspreid over een aantal externe harde schijven en tig dvd´s . Het is teveel en tijdrovend om alles te uploaden via de verschillende stream sites, maar ik zal vanavond wel wat setjes voor je online zetten via Zippyshare zodat ze op te slaan zijn (ik blijf het streamen maar niks vinden).

Edit.

Ik las zojuist de TOS, maar oude sets aan de database uploaden mag dus niet meer:(
Gewijzigd door Minute_Repeater op 03-12-2019 03:54
Mike_L-84 -
Kunnen we niet met een paar personen soulseek downloaden en dan sharen met elkaar? Ik heb zelf ook nog wel wat oud spul wat ik kan delen. Soulseek is goud!
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
Oud spul mag nog wel  :) archive.org is een goeie  :W  :thumbsup:
Minute_Repeater -
On 01-12-2019 11:09:42, Mike_L-84 wrote:

Kunnen we niet met een paar personen soulseek downloaden en dan sharen met elkaar? Ik heb zelf ook nog wel wat oud spul wat ik kan delen. Soulseek is goud!


Vroeger zat ik ook veel op Soulseek, maar ik wist niet dat ze nog bestonden. Als ze nog bestaan zou dat een perfect oplossing zijn, het is zeker de moeite waard omdat even na te gaan. Als ze nog bestaan heb ik er geen problemen mee om de zolder op te gaan om die harde schijven en dvd's af te stoffen, ik zal morgen kijken of ze nog bestaan en of het nog hetzelfde werkt als voorheen.
Gewijzigd door Minute_Repeater op 03-12-2019 00:31
Minute_Repeater -
On 01-12-2019 13:18:51, hardcorerepublic wrote:

Oud spul mag nog wel  :) archive.org is een goeie  :W  :thumbsup:


Weet jij over hoe oud we dan spreken ? Van wat ik begreep zijn de sets van de grootste Nederlandse labels off limits (niet geheel verassend aangezien ID&T en Q-Dance ook de eerste waren die toen des tijds begonnen om geld te vragen voor de live sets). Wellicht is het beter dat ik de admins contacteer, want uit de TOS kon ik niet opmaken dat live sets vanaf een bepaald jaar wel mogen...to be continued:)
Gewijzigd door Minute_Repeater op 03-12-2019 03:56