Shoutbox: [25-09] alexvdh: Hi, looking for a streaming link of 69db - beer plz

Liveset discussion / Is Dewatermark Veilig en Betrouwbaar voor Gebruik?

Dasant⋆ -
Hoi allemaal! Ik overweeg om Dewatermark te gebruiken om watermerken van enkele van mijn foto's te verwijderen, maar ik vroeg me af of het veilig en betrouwbaar is. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil natuurlijk geen kwaliteitsverlies of risico lopen met mijn bestanden. Zijn er zaken waar ik op moet letten bij het gebruik van deze tool? Alle ervaringen en tips zijn welkom!
Shedru⋆ -
Hoi! Ik heb dewatermark zelf gebruikt om watermerken van een paar foto's te verwijderen en over het algemeen was ik tevreden met de resultaten. Het is een gebruiksvriendelijke tool en ik merkte geen kwaliteitsverlies in mijn bestanden. Wel is het belangrijk om voorzichtig te zijn met het selecteren van het watermerk, zodat je geen ongewenste sporen achterlaat. Ik zou aanraden om eerst een back-up te maken van je originele foto's, gewoon voor de zekerheid. Ook kun je de gratis versie uitproberen om te zien of het aan je verwachtingen voldoet. Succes en ik hoor graag hoe het voor je uitpakt!
Shebbas⋆ -
Hoi! Bedankt voor je tip over dewatermark. Het klinkt als een handige tool, vooral omdat de kwaliteit behouden blijft. Back-ups maken is inderdaad slim! Ik ga zeker de gratis versie proberen om te kijken of het voor mijn foto's werkt. Bedankt voor je advies!