On 31-08-2008 20:50:54, Opperhoofd wrote:
On 31-08-2008 20:39:20, JROSTILO wrote:
opperhoofd, dat je daar op let vind ik nog triester dan het hele gebeuren met de 16 en 17 jarige
jij bent ook ooit begonnen
Maaarrr niet iedereen kan de opperhoofd zijn
Daar op let?
Volgens mij valt het iedereen hier op.
Ik kom op een feest om plezier te maken, niet om 'breed te lopen' en een gespeeld 'drugs gezicht' op te zetten.
On 31-08-2008 21:09:45, Opperhoofd wrote:
On 31-08-2008 20:53:36, JROSTILO wrote:
pubertijd, weetjetoch hahaha
Maar dan is het toch niet triest dat andere mensen dat opvalt en irriteerd?
Ik vind het onnodig gedrag wat de sfeer niet ten goede komt.
Verhoog die leeftijd maar naar 21 jaar zodat je misschien die 'puberteit' voorbij bent.
On 02-09-2008 19:31:47, Vogelhuisje wrote:
Ik moet de volgende dag werken om 5:15.. dilemma
On 31-08-2008 22:27:55, Vogelhuisje wrote:
Ehh nu ga je wat ver Opper
Ik ben zelf 19, en ik val zeker niet onder die pubertjes categorie van je.
Er gaan vrienden van me mee die 17 zijn, en die vallen er ook zeker niet onder.
Niet iedereen is hetzelfde. Tuurlijk, 18+ is voor veel mensen veel leuker, maar jij stond ook als jong stampertje op je eerste 16+ feestje..
On 03-09-2008 17:03:21, RJBanthum wrote:
Wat die 16 en 17 jarigen kunnen kunnen de meeste 20 jarigen ook hoor heb regelmatig m? last van ouderen dan van jongeren, hoor!
On 02-09-2008 19:31:47, Vogelhuisje wrote:
Ik moet de volgende dag werken om 5:15.. dilemma
On 04-09-2008 08:14:02, Chanty25 wrote:
Dit is echt behoorlijk kansloos, wanneer je weet dat je zelf niet zo bent waarom reageer je dan ?upt?? Als ik me ergens totaal niet door aangesproken voel ga ik me echt niet verdedigen!
Ik ga zelf ook al jaren naar feesten, me vriend, broer en vrienden en kennissen hebben ze gegeven (.oa Cyberzone ,Cybertribe, Illegal Vibes, Ground Zero, Hellbound, Nightmare in Rotterdam etc.) en feit is wel dat op den duur de "oude sfeer" heel erg verziekt is door een nieuwe stroom bezoekers van een toch iets andere leeftijdscategorie.
Dat is voor mij een reden geweest om niet meer naar bepaalde feesten te gaan, door jongere bezoekers. En niet expliciet omdat ze jonger zijn, maar puur door hun gedrag en het voeden van een slecht imago en het nadrukkelijk naleven daarvan.
Ik ben een halfbloed en ging al jaren naar feesten en kon op den duur niet meer normaal rondlopen op een feest zonder kreten als Sieg Heil om je oren te krijgen inclusief hitler groet. Ga mij dus niet vertellen dat een bepaald gedrag niet voorkomt, maar wanneer het NIET om jou gaat hoef je je zeer zeker niet te verdedigen of aangesproken te voelen!!
EDIT: een paar komma's verkeerd haha
Haat aan vocals
Ik ben zelf 19, en ik val zeker niet onder die pubertjes categorie van je.
Er gaan vrienden van me mee die 17 zijn, en die vallen er ook zeker niet onder.
Niet iedereen is hetzelfde. Tuurlijk, 18+ is voor veel mensen veel leuker, maar jij stond ook als jong stampertje op je eerste 16+ feestje..