Feedback / LSDB v2 suggestions

wschL -
Oh yeah !!! You're the best !!!  :yay:  :yay:  :yay:
thanks a lot  :thumbsup2:
RJBanthum -
No major issue, but maybe it would be logical to have a delete post button next to the Edit button?
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 02-04-2008 15:34:09, RJBanthum wrote:

No major issue, but maybe it would be logical to have a delete post button next to the Edit button?

No, you can't delete your posts. I don't know any forum where you can do that.  :)
Opperhoofd -
Komt er een mogelijkheid waarbij je andermans Tracklist kunt aanpassen of toevoegen?

Nu moet jij dat elke keer doen.
mstx [Admin] -
On 03-04-2008 14:39:26, Opperhoofd wrote:

Komt er een mogelijkheid waarbij je andermans Tracklist kunt aanpassen of toevoegen?

Nu moet jij dat elke keer doen.

Nee, anders kan iedereen er allemaal onzin in zetten.  -_-
Noisemaker -
On 02-04-2008 23:01:05, mstx wrote:
No, you can't delete your posts. I don't know any forum where you can do that.  :)

Hyves.  :p
Morango -
What is real?
a plugin to make a preview of Youtube videos  :thumbsup:
RJBanthum -
Ja volges mij zijn er wel meer fora waar dat kan, maar goed :P ik kan zonder op zich ook wel leven... Staat soms alleen zo lelijk  :-/
mstx [Admin] -
On 04-04-2008 18:29:26, Morango wrote:

a plugin to make a preview of Youtube videos  :thumbsup:

http://www.youtube.com/watch?v=MGYzqSj8Ex0
Opperhoofd -
Waar ik terugvinden hoeveel nietszeggende posts ik al geplaatst heb?
Morango -
What is real?
A Forum Section for talk and review the new Vinyl, Cd and DVD releases  8-)
dennisz -
Misschien toch een lijntje tussen de posts? Vind ik persoonlijk iets overzichtelijker en mooier.  :thumbsup:

En misschien een soort box waar iemand eventuele toevoegingen/veranderingen aan een tracklist kan zetten zodat de 'uploader' dat kan zien en editten in zijn post.. Klinkt een beetje vaag, maar het is jammer dat alleen de admin tracklists kan aanpassen.

Mogelijkheid om een plaatje bij een set toe te voegen? Ik zeg maar wat hoor.
dennisz -
Een user profile met locatie, leeftijd, favoriet(e) genre(s) etc..?

En postcount zoals Opperhoofd zei.
RJBanthum -
Post count werkt spammen in de hand, ben hier erg op tegen! Bovendien heb ik een hekel aan mensen die spammen voor hun post count om zo 'status' op te doen. Erg laag  -_-...

Owja, ik zat zo te kijken naar die mooie banner van je (photoshop fanatiekeling? ziet er gelikt uit als je er goed naar kijkt! Compliment!), er zit zo'n witte lijn aan de rechterkant ervan. Kan die er niet uit? Hier printscreentje met wat verhelderende aanwijzingen  :)

mstx [Admin] -
On 26-04-2008 00:26:08, RJBanthum wrote:

Post count werkt spammen in de hand, ben hier erg op tegen! Bovendien heb ik een hekel aan mensen die spammen voor hun post count om zo 'status' op te doen. Erg laag  -_-...

Owja, ik zat zo te kijken naar die mooie banner van je (photoshop fanatiekeling? ziet er gelikt uit als je er goed naar kijkt! Compliment!), er zit zo'n witte lijn aan de rechterkant ervan. Kan die er niet uit? Hier printscreentje met wat verhelderende aanwijzingen  :)

Hmm, ik wist niet dat er nog mensen waren die IE 6 gebruikten  :') Maar ik zal er eens naar kijken.  :thumbsup:
mstx [Admin] -
Ik heb de statistieken toegevoegd in de profielen.  :thumbsup:
Sedric -
When adding liveset, you should make a choice for "Filetype" 224 kbit. A lot of programs gives a choice to save file as 224 kbit MP3.
mstx [Admin] -
On 04-05-2008 09:59:40, Sedric wrote:

When adding liveset, you should make a choice for "Filetype" 224 kbit. A lot of programs gives a choice to save file as 224 kbit MP3.

Done.
rif -
Kan je niet beter op de homepage "Latest Forum Posts" doen, ipv "Latest Forum Topics", ik denk dat het forum dan iets meer tot zn recht komt, gezien ik eigenlijk nu bijna elk topicje aan moet klikken (wat ik dus niet doe) om te zien waar nieuwe posts zijn etc.etc.
Canyonree -
[Administrator]
Als je op dat groene pijltje drukt naast Latest Forum Posts, krijg je in de rechterrij de topics waar de laatste berichten zijn geplaatst. Bedoel je dat?