General discussion / Headhunterz fail?

Duruz -
Wrong button?

Jatoch -
Nogal belachelijk dat veel mensen zulke personen heletijd op de vinger kijken om dan eindelijk een keertje foutjes te ontdekken.
-1 Voor die nolifers, en hij probeert er gewoon show van te maken dikke care dat hij iets fout doet.
Basscontrollerz -
Nuracore
 :-/ verneukte topic  :( heel veel dj's maken een fout  :-/
Z1ppo -
twitter.com/Z1ppo
idd..

kijk naar frontliner die vieze kneus mixed niet eens  :X  :X  :X  :X, headhunterz mixed tenminste ipv een kant een klaar setje aftespelen @ een feest  :yawn:
Jatoch -
Die fouten van frontiner @ defqon dan dikke lol, hij trippen op zichzelf.
Snijden alles
Pietjuhhh -
DJ/Brabander!
hoezo verkeerde knop?  :-/
Odyssee -
Blijkbaar zit zijn rechter cd-speler op kanaal 4.
Dus dan is het (waarschijnlijk, voor mij niet btw:)) dat de andere op 2 zit. Oftewel Headhunterz heeft net gemixed. En zet zijn MID EQ weer op 0.
Odyssee -
On 22-06-2009 17:11:48, Pietjuhhh wrote:

hoezo verkeerde knop?  :-/

Hij draait 'waarschijnlijk' aan de knop waarvan het kanaal dicht zit.
Maar het kan zijn dat zijn andere speler op kanaal 2 zit en dat hij de knop gewoon terug zet.

wie weet
Jatoch -
Laten we 't Joost vragen!  :thumbsup:
Basscontrollerz -
Nuracore
ja of dat een paar sukkels de kanaal aansluitingen verkeerd hebben aan geslote  :clown:
Dakpan -
No Hostages
Wat was er bij Frontliner dan, Jatoch?
Zaai -
headhunterz wordt precies afgestempeld als de Angerfist onder de hardstyle

alles kut enter
Agonist -
Dit is best grappig :P Die tik van hem met zn EQ knoppen die niks doen :P
Jatoch -
Ja, hij maakte allerlei foutjes.
Ik kan 't zo niet precies uitleggen omdat ik zelf niet snap maar ineens stil in 't overmixen ofzo, en hij was steeds aardig kwaad op zichzelf daardoor.
greg4850 -
Fear.FM Resident DJ
On 22-06-2009 17:24:54, Zaai wrote:

headhunterz wordt precies afgestempeld als de Angerfist onder de hardstyle

alles kut enter

:thumbsdown:
Faxie -
Ik vindt Headhunterz een geweldige Dj en hij doet nog steeds geweldige tracks maken + mixen !  :thumbsup2:
Pithune -
Shadow Interaction
On 22-06-2009 17:27:05, Faxie wrote:

Ik vindt Headhunterz een geweldige Dj en hij doet nog steeds geweldige tracks maken + mixen !  :thumbsup2:

:clown:
Jatoch -

Ohja dit mag je natuurlijk niet zeggen als je dat vindt omdat je dan met de "groep" meeloopt, en dat is natuurlijk niet bink.
Ja moet juist een aparte onbekende dj noemen dan kom interessanter over is 't niet?

Headhunterz tracks zijn trouwens net iets beter dan de jouwe Pithune.  :W
DJArvee -
Jullie Ma
ja man, leuk, laten we djs afzeiken die het beter hebben dan ons  :yawn:

Jaloers?

Buiten dat.. ik vind het wel grappig..  :')
Pithune -
Shadow Interaction
On 22-06-2009 17:47:55, Jatoch wrote:

Ohja dit mag je natuurlijk niet zeggen als je dat vindt omdat je dan met de "groep" meeloopt, en dat is natuurlijk niet bink.
Ja moet juist een aparte onbekende dj noemen dan kom interessanter over is 't niet?

Headhunterz tracks zijn trouwens net iets beter dan de jouwe Pithune.  :W

wat wil je nou eigenlijk zeggen met je post  :clown:

ik vond het grappig hoe die dat spontaan zei, daarnaast vind ik headhunterz ook een goede producer???