General discussion / "Exit Dancing The Oh"

Sammie -
On 29-06-2009 15:17:36, Xerxes wrote:

On 29-06-2009 14:55:30, Xerxes wrote:

On 29-06-2009 14:40:48, Sammie wrote:

Dat gaat van 'The Return' naar 'The Oh', van 'The Oh' naar 'Cherrymoon' en van Cherrymoon naar 'Complex'.

En binnen enkele maanden zijn er geen discotheken meer voor de liefhebbers van tek- en hardstyle.

:no:

groot gelijk verdomme...Denk je nou echt dat die rotzooi een verrijking is voor het vlaamse land  :')
Ik schaam me soms over het feit dat belgen niet kunnen feesten  >.<
Leer eens naar een echt feest gaan ipv elke week naar dezelfde kut discotheek waar het meer een modeshow is dan een feest  :')

Dit moeten ze gewoon verbieden...  :censored:  :censored:  :censored: (Laatste foto zijn de chickas lekkah...maar die aap man  :X  :X  :X  :X )

Mij gaat het niet om de 'jongens' die er rond lopen. Mij gaat het om de muziek, de sfeer die je zelf moet maken (met je eigen vriendenkring) en om naar de mooie meisjes te kijken.

En van zulke 'jongens' moet ik ook niets hebben, maar dat is hun keuze. Binnen een jaar of 2 zie je er zo (hopelijk) nog 13 rondlopen.

Vroeger ging ik regelmatig naar The Return. Jammer genoeg zijn ze moeten dichtgaan, daarna stopte ook Highstreet met tek- en hardstyle. Nu moet ik al - denk ik - naar Complex gaan om een goei zwaar feestje te bouwen in een discotheek, met de muziek waar ik van houd. Heb ik trouwens gezegd dat ik elke week in een discotheek zit? Ik zit bijna nooit in discotheken. Af en toe zulk een discotheek bezoeken vond ik enorm leuk, & altijd fijn.

Maarja, zoals ik al gezegd heb, ieder zijn ding.

:-/
Pithune -
Shadow Interaction
On 30-06-2009 00:18:49, Sammie wrote:

Heb ik trouwens gezegd dat ik elke week in een discotheek zit? Ik zit bijna nooit in discotheken. Af en toe zulk een discotheek bezoeken vond ik enorm leuk, & altijd fijn.

Xerxes -
Everybody's favourite Belgian
On 30-06-2009 00:41:47, Pithune wrote:

On 30-06-2009 00:18:49, Sammie wrote:

Heb ik trouwens gezegd dat ik elke week in een discotheek zit? Ik zit bijna nooit in discotheken. Af en toe zulk een discotheek bezoeken vond ik enorm leuk, & altijd fijn.

:')  :')  :') dit is echt om bij te huilen  :')  :')  :')