Shoutbox: [13-05] Pithune: I remember this name, R.I.P. HardT3k
Flugeltje -
Wo ist mein Fahrrad?
On 14-07-2009 10:54:14, CrazyDutchMan wrote:

On 14-07-2009 10:13:28, Flugeltje wrote:

On 14-07-2009 08:47:21, CrazyDutchMan wrote:

On 14-07-2009 08:44:07, CrazyDutchMan wrote:

On 14-07-2009 08:30:54, SchizeQ wrote:

Site without terms?  :')

If lsdb have no regulation, I can make what I want :] Moderators can't tell me that I'm makin' against regulation because.. lsdb have no regulation. I can speak polish, why not? I can add nude man photos(like Morango  :D ), I can add illegal cd instead livesets..

Make fukin' rules!


Yup  :yes: Strange world we live in húh?!  :S  :yawn:

EDIT: Ow...I even double checked it yesterday, by making a 2nd account. I figured that if the terms of use are 'somewhere' they should pop up then  :x ....but....nope. Only thing I got in an e-mail was my new password  :W



WTF, jij bent een NL'er? Poesie's gaan naar het FOK forum, die hebben vast wel een paar regels. Op het forum van Nijntje hebben ze trouwens ook regels: http://nijntjes.forum2go.nl/huisregels-f13.html

@ SchizeQ, If you dont like the site? Go away?
How easy is that? This site is made by dutch people, be happy that they made a english version, because then you diddn't even know to log in.


Loop je mij nu te dissen omdat ik hem dit uitleg?  :') zielig ventje  :no:

De 'regels' zijn sowiezo al focking bullshit hier. Kijk hoe veel (de afgelopen paar weken dán wat minder) er word gescholden met kanker  :o En de ex-modjes spanden nog de kroon qua taalgebruik  :thumbsdown:

'Stel je niet zow aan...het is maar internet' bla bla. Jah joh??? NOU, als je FOCKING halve familie eraan overleden is trek je je dat WEL DEGELIJK AAN!

Ik heb er toen ook al wat van gezegd, en ook ik werd afgescheept met 'zo bedoelen we dat woord helemaal niet, dat maak JIJ er van!' 'gaat zkr niet zow lkkr met je prive..?':X JAHH DUHHH!! Met ZULKE opmerkingen BLIJF je idd zwakzinnig ja  :X  :thumbsdown: En  :D aan jou reactie te lezen ben IK niet degene waar het prive kut mee gaat  :')

Anyway, toen kwam Schizeq met dit.. de 'andere' zogenaamde huisregel..  :') Denk je nou echt dat t mij een ene flikker kan schelen wie wat of hoe hij anderen verstaat??  :S  :D

Voor mij was 't nix meer dan een perfecte manier de mentaliteit van sommige users voor eens en altijd boven tafel te krijgen...ÓNVOLWASSEN van me, he!? Want als iemand die de godsganze dag kanker (in het proces gaan andere gebruikers het ÓÓk normaal vinden & als stopwoordje gebruiken) rond loopt te smijten MIJ óók nog eens gaat dissuh, heb ik erg veel moeite om me in te houden ja  :thumbsdown: DUHHH!!  :clown:

Dussss... meneer de 'echte nederlander'  :clown: als zulk gedrag 'mannelijk' is, maak ik idd liever geen deel meer uit van dit circus  :)

 :clown:  :bye:


Jij loop te miepen dat er geen regels zijn, ik zeg jou, regels zijn niet nodig want daar houd toch niemand zich aan. Wil je naar een forum waar ze zich wel aan de regels houden, moet je lekker daar naar toe gaan.

SchizeQ wil alles in het engels hebben hier, ik vertel hem dat deze site is opgericht door nederlanders, dus dat hij geen of weinig recht van spreken heeft. Wil hij dat wel, moet hij een eigen site oprichten, waar hij pools of wat dan ook kan praten, met regels.


Nu komt het:

Het woord kanker gebruik ik nooit (behalve in deze zin). Ik scheld er niet mee, ik gebruik het niet als stopwoord en in mijn vorige reactie staat het ook niet.
Waarom je ineens daar over begint???  :star:

Ik reageer alleen maar zo, omdat je het hem niet alleen uitlegt, maar het nog met hem eens bent ook. Daarom reageer ik.

Mijn leven kun je niet uitlezen aan 2 zinnen die ik tegen jou schrijf? Knap als je dat wel kunt, want dan zou je Jomanda's plaats op tv wel kunnen innemen.


Dusjah, nu jij weer. Mocht je niet zo goed meer weten wat ik gezegd heb, het staat 3 reacties hierboven.

Het gaat mij erom, regels hoeven niet, want ze hebben geen nut op internet. Als je nou een mep met een stok zou krijgen, oke, maar op internet werkt het niet. Althans niet hier.
Alsof iedereen hier straks een a4 gaat lezen met regels erin. Dacht het niet. En ik denk al helemaal niet dat ze na het lezen van die regels het woord kanker (nu gebruik ik het 2 keer) niet meer gebruiken.