Shoutbox: [16-04] hardcorerepublic: working like shit as usual
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 29-08-2008 13:24:57, Opperhoofd wrote:

On 29-08-2008 10:56:54, tZeL wrote:

jij bent hier de idioot, hou gewoon je bek is een keer met al je gezeik. kneusie

Op ? of andere verdraaide manier vind jij jezelf erg groot wanneer je scheldwoorden gebruikt, maar in feite is het een teken van een zeer beperkte woordenschat.  :yes:

Dus andere mensen uitmaken voor idioot is behoorlijk hypocriet, maar dat kun jij niet weten dus eigenlijk mag niemand dat je kwalijk nemen.

Waarom blijf je me uberhaupt dingen vragen in de Shoutbox als je me zo'n 'kneusie' en een 'idioot' vindt?

Zo kom je over als een inconsequent dom kereltje.  :rtfm:

Je zult nu wel weer kinderachtig gaan antwoorden met allerlei scheldwoorden en verzonnen veroordelingen, maar ik denk dat iedereen daar wel doorheen ziet.  :D

Aangezien ik me hier niet meer toe zou verlagen, maar jij toch een keer op je plaats gezet moest worden, is dit een eenmalige actie.  >.<

Nu je weet waar je staat hoop ik dat het een keer tot je doordringt en je jezelf verder niet meer voor lul zet.  :thumbsup:

Maar de meesten hier vinden ook dat jij denkt dat je hier maar iedereen kan proberen te kleineren.. en zegge dat we kinderachtig zijn nou iemand van 50 (denk ik dat je ongeveer bent ofso:p) die in een shoutbox gaat zeggen sexxxx is ook niet echt volwassen
Spikey -
pwwt!
Wuhahaha  :corn2:
Het is hier altijd net zo gezellig...
dxej -
Jongess... hou het gezellig;p
CU @ QBASE!!!
indusjussi -
Q-base was heerlijk doch tegenvallend. Veelal dezelfde - hardstyle - nummers gehoord. De area's 4 8 en 10 waren subliem met stuk voor stuk excellente sets.

Volgend jaar eerst maar weer even de kat uit de boom kijken.
GJJ -
On 31-08-2008 22:49:24, indusjussi wrote:

Q-base was heerlijk doch tegenvallend. Veelal dezelfde - hardstyle - nummers gehoord. De area's 4 8 en 10 waren subliem met stuk voor stuk excellente sets.

Volgend jaar eerst maar weer even de kat uit de boom kijken.

ik heb denk ik geluk gehad dan want ik heb niet veel dezelfde nummers gehoord;)
sfeer vond ik ook super:D
alex86 -
hi....yesterday was been my first qbase and i impressed for the organization and the people were all friend....woow!!!this event in italy nothing exist.............  :yay:  :yay:  :yay:  :yay:  :yay:
Tad3j -
any sets yet ?