Feedback / Looking for the track ID

ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 31-07-2009 14:31:48, Flugeltje wrote:

[...]

Nee ik bedoel dat je niet kan typen. Dus als je aan mijn taal kunt zien dat ik 15 ben, wat moet ik dan van jou denken?

En interpunctie is geen duur woord.

ik typ nu toch..
jou reacties zijn kinderachtig. daarom schat ik jou zo laag in.
Flugeltje -
Wo ist mein Fahrrad?
On 31-07-2009 14:33:03, ThaMaster wrote:

[...]

ik typ nu toch..

Die is onder de gordel, want ik ben niet zo groot.

Maar dat jij op mijn kinderachtige reacties reageer, spreekt boekdelen  =]
hitmachine8 -
On 31-07-2009 14:26:29, Flugeltje wrote:

[...]

Klopt, ik val op strakke pakjes. Me vriendin heet Brandon.

lol  :D
nos -
down like gravity
On 31-07-2009 14:33:03, ThaMaster wrote:

[...]

ik typ nu toch..

:')
Ik wilde me buiten deze "discussies" gaan houden.
Maar nadat ik dit las.
hahahahahahahahahahahahahaaha
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 31-07-2009 14:35:11, Flugeltje wrote:

[...]

Die is onder de gordel, want ik ben niet zo groot.

Maar dat jij op mijn kinderachtige reacties reageer, spreekt boekdelen  =]

volwassen zijn is moeilijk he.
On 31-07-2009 14:36:24, nos wrote:

[...]

:')
Ik wilde me buiten deze "discussies" gaan houden.
Maar nadat ik dit las.
hahahahahahahahahahahahahaaha

het is er maar 1
Flugeltje -
Wo ist mein Fahrrad?
On 31-07-2009 14:39:20, ThaMaster wrote:

[...]

het is er maar 1

Boehoe  :cry:. Dit alles omdat ik wat over turnen zei?

Mijn mening is dat voetbal een mannen sport is, dat van vrouwen ziet er gewoon niet uit. En turnen vind ik een vrouwensport, want daar zien de mannen er weer niet uit.

Denk je dat meiden zoiets niet zeggen? Ik weet niet waar jij leef met je hoofd, maar ik denk onder een steen. Of woon je in zo'n dorp waar je op zondag naar de kerk moet?
Als ik een lekker wijf zie, noem ik dat een chickie.  :aww:
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
On 31-07-2009 14:53:24, Flugeltje wrote:

[...]

Mijn mening is dat voetbal een mannen sport is, dat van vrouwen ziet er gewoon niet uit. En turnen vind ik een vrouwensport, want daar zien de mannen er weer niet uit.

ik vind het eerder andersom:a: meiden die voetballen in van die korte rokjes:L (of is dat hockey... mmm nouja kun je zien hoe weinig me dat al boeit) en meiden in turnpakjes:L

maar ik trainde altijd gewoon in een trainingsbroek en shirt dus zie niet wat er zo verkeerd is aan mannen die turnen?  :W
Flugeltje -
Wo ist mein Fahrrad?
On 31-07-2009 14:56:16, TimTim wrote:

[...]

ik vind het eerder andersom:a: meiden die voetballen in van die korte rokjes:L (of is dat hockey... mmm nouja kun je zien hoe weinig me dat al boeit) en meiden in turnpakjes:L

maar ik trainde altijd gewoon in een trainingsbroek en shirt dus zie niet wat er zo verkeerd is aan mannen die turnen?  :W

Kijk en dat weet ik weer niet. Ik zie turners op tv in van die strakke pakken. Ziet er niet uit. Bij turnen heb ik zoiets van flikflak, op zo'n balk lopen enz. Vind ik gewoon iets voor meiden en niet voor jongens.
Meiden die voetballen zien der ook niet uit. Hun motoriek is gewoon anders dan dat van mannen. Hockey is idd wel  :L. (en ik mag het niet zeggen van thamoeder, maar hockeymeisjes zijn chicks)
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee

kerel zit ook gewoon in een soort van trainingsbroek:) vind het een mannen en een vrouwen sport:)

natuurlijk nooit als man op een balk gaan lopen (helemaal niet als je gene evenwicht hebt en de kans hebt dat je met je noten op de balk komt... (geloof me als 6 jarig kind voelde dat ook niet fijn))

voetballen meiden ook niet in rokjes? dan hoeft van mij d ehele sport voetbal niet meer te bestaan  :W
Flugeltje -
Wo ist mein Fahrrad?
On 31-07-2009 15:02:14, TimTim wrote:

kerel zit ook gewoon in een soort van trainingsbroek:) vind het een mannen en een vrouwen sport:)

natuurlijk nooit als man op een balk gaan lopen (helemaal niet als je gene evenwicht hebt en de kans hebt dat je met je noten op de balk komt... (geloof me als 6 jarig kind voelde dat ook niet fijn))

voetballen meiden ook niet in rokjes? dan hoeft van mij d ehele sport voetbal niet meer te bestaan  :W

Meiden hebben gewoon dezelfde broekjes als jongens.
Vaak hebben ze ook nog dikke bovenbenen, dus dat ziet er ook niet mooi uit.
Meiden zelf kunnen wel mooi zijn hoor, maar als je ze dan ziet rennen of een bal ziet schoppen.  :no:

En joerie ziet er  :X uit.
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
hey je hoort mij niet zeggen dat ik het een lekekr ding vind of dat ik er sexueel op aangetrokken ben:p

meiden met turnbroekjes van die hele korte:L kweet nog wel van men ex, Rrrrr:p beetje lastig om dan te kijken en geen boner te krijgen:a:

meiden hebben gewoon aardig snel wat dikkere benen:p maar voetbal intresseert me totaal niet, hockey vind ik wel ene mooie sport om naar te kijken (maar vind ik wel puur een vrouwen sport) vind dat bij mannen niet lijken:a:
Jipdenk -
Fristi
het ging hier toch om een track ID?
Flugeltje -
Wo ist mein Fahrrad?
On 31-07-2009 15:09:06, TimTim wrote:

hey je hoort mij niet zeggen dat ik het een lekekr ding vind of dat ik er sexueel op aangetrokken ben:p

meiden met turnbroekjes van die hele korte:L kweet nog wel van men ex, Rrrrr:p beetje lastig om dan te kijken en geen boner te krijgen:a:

meiden hebben gewoon aardig snel wat dikkere benen:p maar voetbal intresseert me totaal niet, hockey vind ik wel ene mooie sport om naar te kijken (maar vind ik wel puur een vrouwen sport) vind dat bij mannen niet lijken:a:

Idd, alleen die beugels die ze inhebben ziet er af en toe nie zo sexy uit  ;).

Jij houd van turnen en niet van voetbal, en bij mij is het andersom. Niets aan de hand dus  :).
Thamaster wordt gelijk helemaal parra.
Flugeltje -
Wo ist mein Fahrrad?
On 31-07-2009 15:10:21, Jipdenk wrote:

het ging hier toch om een track ID?

Nee dat was een ander topic.
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
we hebben het hier over sport:D

en nee ik hou gewoon van meiden die aan sport doen:a: eigenlijk vind ik bijna alle sporten wel leuk:) alleen voetbal heb ik echt niks mee  :$

en die beugels kunnen makkelijk uit  :beer:
Flugeltje -
Wo ist mein Fahrrad?
On 31-07-2009 15:14:13, TimTim wrote:
en die beugels kunnen makkelijk uit  :beer:

Dat is maar goed ook, anders gaan bepaalde dingen erg lastig  -_-.

En ik niets met turnen  ;).
Jipdenk -
Fristi
On 31-07-2009 15:10:47, Flugeltje wrote:

Thamaster wordt gelijk helemaal parra.

Omdat je z'n sport belachelijk maakt, nogal logisch
Flugeltje -
Wo ist mein Fahrrad?
On 31-07-2009 15:24:01, Jipdenk wrote:

[...]
Omdat je z'n sport belachelijk maakt, nogal logisch

:aww:

Werd timtim parra? Nee. Thamaster moet niet zo poesie doen, dan had ik dat namelijk nooit gezegd.
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee

hoe kun je daar nu niks mee hebben? Rrrrr kwou dat ik er tussen in stond  :W  :$
Flugeltje -
Wo ist mein Fahrrad?
On 31-07-2009 15:28:39, TimTim wrote:

hoe kun je daar nu niks mee hebben? Rrrrr kwou dat ik er tussen in stond  :W  :$

Die amerikanen heb ik wel es gezien ja. Tieten, nee dat hebben ze niet. Voor de rest zit er zoveel spier aan dat het van mij niet meer hoeft. Knappe koppen hebben ze idd wel, kheb dr wel es een gezien die niet zo gespierd was, wel 'borsten' en ook nog een knappe kop had.

Als tegenprestatie een chinees meisje wat 14 jaar is, maar net doet alsof ze 16 is: