PhresiF -
Na wat verveling in de vakantie dacht ik even wat leuks te gaan knutselen voor lsdb  :p. Aangezien ik lsdb een geweldige site vind dacht ik dat het maar eens tijd was om er wat voor te doen. Ik photoshop graag dus vandaar dit logo. Dit heeft natuurlijk niets met muziek te maken maar ik wil dit gewoon effe delen met jullie die dit een leuk knutselfrutsel vinden  :D

Jatoch -
Zou gewoon hele lay-out keertje vernieuwen.
Vind dat beetje vooroorlogs lijken.
Dakpan -
No Hostages
Moet wat meer Wildstylez in man.
Xerxes -
Everybody's favourite Belgian
On 13-08-2009 18:53:39, Dakpan wrote:

Moet wat meer Wildstylez in man.

nee mang...Noisecontrollers met een beetje Headhunterz vs Gotosa  :$
Jatoch -
Ik vond 'm wel goed, heb 'm alleen een klein beetje aangepast voor je.

Dakpan -
No Hostages
On 13-08-2009 19:11:07, Jatoch wrote:

Ik vond 'm wel goed, heb 'm alleen een klein beetje aangepast voor je.

HAHAHAHAHAHAHAH
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
Haha  :p
PhresiF -
Ja ik miste idd nog wat  :D Jij hebt het dus gevonden, knap van je  :thumbsup: Ik zou er persoonlijk nog zo'n hipfiguur in het midden plakken voor wat evenwicht  :D
Dakpan -
No Hostages
On 13-08-2009 19:14:26, PhresiF wrote:

Ja ik miste idd nog wat  :D Jij hebt het dus gevonden, knap van je  :thumbsup: Ik zou er persoonlijk nog zo'n hipfiguur in het midden plakken voor wat evenwicht  :D

Jonge, Onur telt voor 10 daar valt geen evenwicht in te brengen.
Pithune -
Shadow Interaction
je mist nog  :d8r:
PhresiF -
Hhaha  :w00t:
Duruz -
we hebben nu toch een mooi logo?
Odyssee -
On 13-08-2009 19:15:52, Pithune wrote:

je mist nog  :d8r:

Die linker is pithune?
Dakpan -
No Hostages
On 13-08-2009 19:17:57, Odyssee wrote:

[...]

Die linker is pithune?

Ze zeggen het.
PhresiF -
Toch weet ik het zeker  8-)
Pithune -
Shadow Interaction
On 13-08-2009 19:17:57, Odyssee wrote:

[...]

Die linker is pithune?

:')

allemaal even lachen
Jatoch -
haha
sFM_Craziest -
also called: A-RoxX

:D  :D
DJArvee -
Jullie Ma
On 13-08-2009 19:40:49, Pithune wrote:

[...]

:')

allemaal even lachen

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAA
dhter -
 :yay: