Shoutbox: [26-03] Bedlam: Does anybody think it's worth making this a usable website again with the neverending time outs et.?

DJ-ing / Producing / De god van de draaitafels; Wie is LSDB's beste DJ/Producer?

Star -
Queen of LSDB
On 26-11-2009 14:28:01, TimTim wrote:

Mssn voor een vervolg tournament:

Iedere dj 4 tracks geven (van een genre) en die laten mixen, inplaats van eigen tracklist kiezen... zo kun je de dj's testen of ze overal op voorbereid zijn (inplaats van alleen maar hardstyle:X) en hoe ze zijn met mixen

hierdoor word niet meer gerate met de tracklist.
En eventueel wil ik die 4 nummers wel cadeau geven per x <-- dan krijgen we wel veel verschillende stijlen:6:


slimme vent eigenlijk die timtim  :p
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
On 26-11-2009 14:44:09, Star wrote:

[...]

slimme vent eigenlijk die timtim  :p


danku:) heb soms wel is goede ideeen;)  :kiss:
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
Maar goed is een opti toch?

daarmee haal je meteen weg dat iemand promo's gaat gebruiken of wat dan ook, of dat je iemands stijl kent. Als je echt de mixing stijl van iemand wilt kennen dan heb je je wel erg in verdiept.

Plus zo heb je ook een x een hardstyle dj die house draait of hardcore of wat dan ook. Zon verschil zit er niet in draaien. Je geeft ze een week de tijd om voor te bereiden bijvoorbeeld en tada  :W
Star -
Queen of LSDB
On 26-11-2009 14:52:09, TimTim wrote:

Maar goed is een opti toch?

daarmee haal je meteen weg dat iemand promo's gaat gebruiken of wat dan ook, of dat je iemands stijl kent. Als je echt de mixing stijl van iemand wilt kennen dan heb je je wel erg in verdiept.

Plus zo heb je ook een x een hardstyle dj die house draait of hardcore of wat dan ook. Zon verschil zit er niet in draaien. Je geeft ze een week de tijd om voor te bereiden bijvoorbeeld en tada  :W


wel saai voor de jury :P!
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
On 26-11-2009 14:54:23, Star wrote:

[...]

wel saai voor de jury :P!


hoeft niet? je kunt het op hele speciale manieren mixen, 1tje die extra hard knalt of juist op de melody gaat, of zelfs een kleine mashup ervan maken. ik zou er zo weer voor willen jury'en:)
Hektor -
Zuigen, kreng!
In eerste instantie had ik ook het idee om mensen een vast gedeelte van een tracklist te geven, maar dit werd destijds afgekeurd. Maar enkele tracks is wel slim.  :)
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
Ik wil me ook wel als jury aanmelden
Star -
Queen of LSDB
Ik meld me aan als luisteraar  =D
GeminEye -
I can haz moar Sub?
ga ik vier nummers op vinyl krijgen dan?

of wordt dit een CDJ contest?
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
On 29-11-2009 21:35:36, GeminEye wrote:

ga ik vier nummers op vinyl krijgen dan?

of wordt dit een CDJ contest?


ik denk dat we eerst even een beetje als jury leden gaan beraden welke dj's het "waard" zijn om er in te gaan, dus dan echt de dj's van lsdb en geen onbekenden...

maar voor de rest zal alles gewoon 320 <-- dus web worden helaas, Vinyl gaat dan toch net iets te duur worden:(
DiVasco -
ik draai altijd op gear so i'm in!!!
Hektor -
Zuigen, kreng!
On 23-12-2009 10:07:12, DiVasco wrote:

ik draai altijd op gear so i'm in!!!


Mijn idee is overgenomen en aangepast door Star. Haar tournament is al bij ronde 3, dus je kunt niet meer meedoen, misschien in een tweede tournament.  =]
Opperhoofd -
On 29-11-2009 22:57:22, TimTim wrote:

ik denk dat we eerst even een beetje als jury leden gaan beraden welke dj's het "waard" zijn om er in te gaan, dus dan echt de dj's van lsdb en geen onbekenden...



Dat zijn juist onbekenden en dj's die het niet waard zijn.

Al die slaapkamerdj's.  :')
Addict -
Exodus
He's back !
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
On 23-12-2009 10:13:36, Opperhoofd wrote:

[...]

Dat zijn juist onbekenden en dj's die het niet waard zijn.

Al die slaapkamerdj's.  :')


het gaat erom dat we het een lsdb tournament maken:) en dus alleen mensen gebruiken die op lsdb wel wat bekendheid hebben:beer: natuurlijk bijna iedereen is een slaapkamer dj hier, maakt dat veel uit?
Addict -
Exodus
van mij mag er wel weer een nieuw toernooi gestart worden , die ander is in 2016 nog niet afgelopen denk ik
Stokbrood -
Authentic DJ
On 23-12-2009 12:43:35, addict wrote:

van mij mag er wel weer een nieuw toernooi gestart worden , die ander is in 2016 nog niet afgelopen denk ik


+1
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
dit tournament waar ik het over had zal beginnen in begin volgend jaar:) denk rond februari/maart

als je dat niet zint, dan maak je zelf toch ook een tournament?:)
Addict -
Exodus
Februari is wel te doen toch ?
Twannetjuh -
La musica si muove appena
yeah, kan ik wel mee leven  :)
Dit topic is gesloten.